Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 20 augustus clubdag in Maarssen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ik neem het cd32 spul mee. Om iedereen een idee te te geven. Op EBay is de afgelopen 3 maanden 1 defecte sx32 verkocht voor 300 euro. Een werkende sx1 voor 380 euro. De afgelopen jaren verkocht ik a4000's voor ongeveer twee derde van de EBay prijzen.....

    Comment


      #17
      Ik verkocht vorig jaar drie eerste-eigenaar-4000/040’s in superstaat voor 250 euro. Blij dat ze goed terecht zijn gekomen! \o/
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #18
        Ik kom niet, want de kat voelt zich niet lekker.

        Comment


        • tsb
          tsb commented
          Editing a comment
          arm beestje..

        #19
        Originally posted by rvo View Post
        Ik kom niet, want de kat voelt zich niet lekker.
        Klinkt als een Berry-esque excuus!
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


        • rvo
          rvo commented
          Editing a comment
          zeer zeker! maar wat is jouw excuus? ik was er de laatste 2x namelijk wel ;)

        #20
        Goed idee een CD32 evenement het zal een aardig spektakel worden.

        Helaas kan ik zelf niet komen. Gisteren, toen ik met de CD32 van zolder liep, viel mijn CD32 uit mijn handen boven op de poes. Poekkie heeft nu een gebroken pootje en voelt zich niet zo lekker.

        Volgende keer ben ik er wel bij!

        Comment


          #21
          Originally posted by Berry View Post
          Goed idee een CD32 evenement het zal een aardig spektakel worden.

          Helaas kan ik zelf niet komen. Gisteren, toen ik met de CD32 van zolder liep, viel mijn CD32 uit mijn handen boven op de poes. Poekkie heeft nu een gebroken pootje en voelt zich niet zo lekker.

          Volgende keer ben ik er wel bij!
          En de CD32 dan ?

          Comment


            #22
            Die lande vrij zacht op die dikke kat van Berry natuurlijk..

            Comment


              #23
              Ik had ook nog overwogen toch nog te komen maar mijn begeleider raadde mij aan dit niet te doen om een mogelijke terugval te voorkomen. Ik ben er nog niet klaar voor.. Helaas!

              Comment


                #24
                Ik denk dat ik ga, maar dat weet ik nog niet zeker. Wellicht dat een lijst met te kopen artikelen wonderen doet of ik wel of niet kom ;)
                [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                Comment


                  #25
                  Originally posted by iRetroVolver
                  Ik had ook nog overwogen toch nog te komen maar mijn begeleider raadde mij aan dit niet te doen om een mogelijke terugval te voorkomen. Ik ben er nog niet klaar voor.. Helaas!
                  Jammer, tijd voor een nieuwe begeleider die het niet zo erg vind als je terugvalt omdat iedereen een hobby moet hebben ;)
                  [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                  Comment


                    #26
                    Misschien is de Aanwezigheid van heel veel Sinclairs een motivatie om te komen?
                    De Fiesta zit helaas te vol om er nog een Half dozijn Apples bij te stoppen. Toch moeten ze ooit weg. iemand alhier?
                    zaterdag 20 augustus is het mogelijk te bieden op de sx32 en de sx-1 uitbreidingen. Ik hoop dat Amiga1260 weet hoe ze werkend te krijgen zijn. Ik plaats morgen wel de spelregels. Op de iPad is me dat teveel werk. Belangrijkste is dat de verkoop alleen op zaterdag 20 augustus in Maarssen plaats zal vinden. Winnaar betaalt cash of via Paypal

                    Comment


                      #27
                      Mijn CD32 is ongedeerd gebleven inderdaad. Nu lekker achter de A4000 om het probleem met de CF disk iets met checksum error. Weet iemand wat ik daar aan kan doen?

                      Comment


                        #28
                        Originally posted by Berry
                        Mijn CD32 is ongedeerd gebleven inderdaad. Nu lekker achter de A4000 om het probleem met de CF disk iets met checksum error. Weet iemand wat ik daar aan kan doen?
                        Ik denk dat je al aardig op weg bent- zo te zien in Jos Courbois het voor je aan het oplossen!




                        Last edited by Infant; 13-08-2016, 15:28.
                        It's a wonder tall trees ain't layin' down

                        Comment


                          #29
                          Originally posted by Berry View Post
                          Mijn CD32 is ongedeerd gebleven inderdaad. Nu lekker achter de A4000 om het probleem met de CF disk iets met checksum error. Weet iemand wat ik daar aan kan doen?
                          Ik zou zeggen probeer de vogeltjes dans eens..

                          Comment


                            #30
                            Flauw... Maar wel grappig :) is hij wellicht verkeerd geformatteerd? (Zie thread waar ik iets vraag over rekening houden met a1200 herinstalleren).
                            [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                            Comment

                            Working...
                            X