Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 20 augustus clubdag in Maarssen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Ben niet van den aardbodem verdwenen en ben morgen aanwezig inclusief A600 met Vampire 2 :)
    [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

    Comment


      #47
      Originally posted by tsb View Post

      van de aardbodem
      Plausibel!

      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #48
        Misschien kan WHiZZi de heer Tel opsporen en meenemen? Het is immers zijn buurman!
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #49
          Ik vond het gezellig. Met dank aan tsb, MrZ, @whizzie en een onbekende met uitgebouwde a2000 die hem wilde verkopen omdat amiga forever hem beter ligt maar nu denk aan een gotek na praten met Marien. :)
          [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

          Comment


            #50
            Originally posted by michael
            Ik vond het gezellig. Met dank aan tsb, MrZ, @whizzie en een onbekende met uitgebouwde a2000 die hem wilde verkopen omdat amiga forever hem beter ligt maar nu denk aan een gotek na praten met Marien. :)
            Niet dat de rest mogelijk niet gezellig was, maar ik ben nogal dichtgetikt en ga niet zo 1-2-3 gesprekken aan met mensen die ik niet ken. Dus dat ligt niet aan hen, maar aan mij.
            [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

            Comment


              #51
              Ja ik vond het ook gezellig. Tweede keer voor mij, met meer mensen gesproken en erachter komen dat ik jaren plaatjes heb gedraaid voor de verkoophoek :)

              Comment


                #52
                Ik heb het nummer van Dhr Tel niet Infant . Volgende keer zal ik er op letten als ik een Tess zie lopen met 2 in 500 stages uitklappende airbags (aan de voorkant gemonteerd hoop ik)

                Anyway, ik vond het gezellig. Grote dank aan tsb dat hij de RIFA's had meegenomen en deze liefkozend in mijn Model 4 heeft gesoldeerd. Jammer dat ik je niet heb gesproken Infant . Ik hoop dat ik die opgefokte kever van je niet heb laten schrikken met de grote blauwe bus. Ik weet niet of het een mannetjes kever of een vrouwtjes kever is, anders zou je misschien nog wel een klein upje kunnen vinden over 9 maanden (of net hoe lang de draagtijd is). Die blauwe van mij is een beetje opgefokt vandaag, dus het zou zomaar kunnen.

                Het was in ieder geval weer gezellig. Volgende keer neem ik nog meer Tandy's mee, al die rommel Commodore's >:)

                Comment


                  #53
                  Was zeker gezellig en een stuk drukker dan ik had verwacht voor de Augustus maand, beter nog het was bomvol!
                  [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                  Comment

                  Working...
                  X