Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Asahi Project?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • VosCoBoss
    replied
    British racing green!

    Zijn de overige kleuren ook al bekend? Release date? Matching key caps? Vragen vragen 🙂

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Originally posted by VosCoBoss View Post

    Nice! Ben benieuwd naar de details!
    Groen.. gaan we voor Kermit de Kikker groen… of Aston Martin Groen?

    Zeg het maar… Click image for larger version

Name:	89BF1C70-FA1A-4DCD-8742-969DF7FC1A63.jpg
Views:	258
Size:	94.4 KB
ID:	28273 Click image for larger version

Name:	9F42E3AF-31AC-44C8-AE18-3F781430A7B5.jpg
Views:	227
Size:	653.1 KB
ID:	28274 wat vinden jullie!?

    Leave a comment:


  • VosCoBoss
    replied
    Originally posted by Megatron View Post

    Leuk om te lezen dat iemand anders EXACT hetzelfde idee heeft… maar het probleem was Marvel en trademarks.

    Echter, je hebt hem door… Translucent cases!


    Nice! Ben benieuwd naar de details!

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Originally posted by VosCoBoss View Post
    Translucent marvel-themed cases!
    Leuk om te lezen dat iemand anders EXACT hetzelfde idee heeft… maar het probleem was Marvel en trademarks.

    Echter, je hebt hem door… Translucent cases! En dan in tinten waar zwarte keycaps top bij uitzien.. wellicht als er genoeg afname is fund ik nog Translucent antracietkleurige keycaps.

    Ik zal even kijken of ik al iets aan renders heb.

    Last edited by Megatron; 18-06-2022, 21:15.

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Originally posted by Megatron View Post

    Er is nooit een toezegging gekomen om Ghost Keycaps te maken mede omdat je minimaal 250 sets moet maken vanuit een MOQ perspectief en mede omdat de setup kosten per kleur hoog zijn. Als er 40 sets gemaakt moeten worden kom je uit op bijna 200$ per set aan productiekosten. We hebben een Ghost gezien met Black Keycaps.. dat zeg er goed uit!
    Had, dat liever gehad met de zwarte A1200 case. Maar goed, mij witte NOS Keyboard ziet er nog prachtig uit op de A1200 GHOST case. Voor mij maakt geld niet uit als het maar de moeite waard is. Wilde van mij A1200 GHOST zo uniek mogelijk maken en wil daarmee behoorlijk ver gaan.

    Leave a comment:


  • LuzUo
    replied
    Hmmm translucent snap ik ... Maar hoe komen we erbij dat het om cases gaat? En hoe past de term Rising Sun hierin?
    Vragen vragen vragen ....

    Leave a comment:


  • VosCoBoss
    replied
    Translucent marvel-themed cases!

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Originally posted by VosCoBoss View Post
    Vier varianten van the hulk? Wordt er nog niet echt duidelijker op, maar ben benieuwd!
    Niet 4 varianten van de Hulk.. maar 4 varianten en wellicht is voor eentje de hint wel... de HULK!

    Kun je nog niks zien?

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Originally posted by AMIGA JOHAN View Post
    Zeg regelmatig tegen mij A1200 GHOST case The Hulk en licht de case opeens op. Merk , dat het steeds vaker gebeurt sinds de TF1260 erin zit. Allemaal leuk, maar waar blijven de GHOST keycaps ervoor. Dan licht de A1200 GHOST helemaal in zijn geheel op zowel de case en de keycaps. Dan word de A1200 echt uniek en zeer bijzonder in zijn soort.
    Er is nooit een toezegging gekomen om Ghost Keycaps te maken mede omdat je minimaal 250 sets moet maken vanuit een MOQ perspectief en mede omdat de setup kosten per kleur hoog zijn. Als er 40 sets gemaakt moeten worden kom je uit op bijna 200$ per set aan productiekosten. We hebben een Ghost gezien met Black Keycaps.. dat zeg er goed uit!

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Originally posted by AMIGA JOHAN View Post
    Toch niet de opvolger van mij GHOST case, zag een Limited GHOST Edition case voorbij gaan van 40 stuks.
    Nee, de Ghost as een special request case.. zijn er ook echt maar een paar van verkocht. Mij is niks bekend van 40 stuks anders dan de productierun in 2017.

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Originally posted by LuzUo View Post
    The Hulk?
    Correct!

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Zeg regelmatig tegen mij A1200 GHOST case The Hulk en licht de case opeens op. Merk , dat het steeds vaker gebeurt sinds de TF1260 erin zit. Allemaal leuk, maar waar blijven de GHOST keycaps ervoor. Dan licht de A1200 GHOST helemaal in zijn geheel op zowel de case en de keycaps. Dan word de A1200 echt uniek en zeer bijzonder in zijn soort.
    Last edited by AMIGA JOHAN; 14-06-2022, 16:00.

    Leave a comment:


  • Hailstorm
    replied
    Originally posted by VosCoBoss View Post
    Vier varianten van the hulk? Wordt er nog niet echt duidelijker op, maar ben benieuwd!
    https://www.youtube.com/watch?v=FfoUQvMRY94

    Inderdaad, hoe meer varianten, hoe lastiger :(

    Leave a comment:


  • VosCoBoss
    replied
    Vier varianten van the hulk? Wordt er nog niet echt duidelijker op, maar ben benieuwd!

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Toch niet de opvolger van mij GHOST case, zag een Limited GHOST Edition case voorbij gaan van 40 stuks.

    Leave a comment:

Working...
X