Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Asahi Project?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LuzUo
    replied
    The Hulk?

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Originally posted by Megatron View Post
    All close.. but no cigar.. it is ALL in the NAME!..
    Nickname?

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    All close.. but no cigar.. it is ALL in the NAME!..

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    De Black Carbon case.

    Leave a comment:


  • VosCoBoss
    replied
    Voor de A1200… da’s vrij specifiek. Dus geen muizen oid.

    Een link met autosport…

    Moet dan wel een spoilerset zijn voor de A1200.net-behuizingen! Al dan niet met RGB-verlichting met halo-effect!

    Ben ik al warm? 😋

    Leave a comment:


  • LuzUo
    replied
    Nicolas Hülkenberg?
    Aston Martin-Mercedes?
    Mercedes?
    McLaren-Mercedes?
    Test rijder?

    Uhmm uhmm

    Stop de tijd!!

    Leave a comment:


  • LuzUo
    replied
    Whoeee de circel is rond ... Een nieuwe raadjeplaatje!! Ik ga er eens even stevig over nadenken ...​​​​​

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Ja, ik weet natuurlijk precies wat het is... Rising Sun is correct.. Helaas geen bier product.. maar vier variaties van een product.

    Er zal binnenkort meer informatie volgen.

    Kleine hint...

    Leave a comment:


  • LuzUo
    started a topic The Asahi Project?

    The Asahi Project?

    Hmmm Philippe van a1200.net noemde het "Asahi Project" in z'n laatste update van de A500 casing (Indiegogo):

    "... we’d like to let you know something special is coming for the Amiga 1200. This project started amidst the pandemic as an idea Marcel had, but he didn’t want to do a crowd funding so instead he opted for developing this organically and arranging the funds for the project via his own business."

    Ongeduldig als we tegenwoordig zijn wil ik natuurlijk graag weten wat dit project inhoudt. Dus gooi ik het naar eens in de groep ... Wie oh wie heeft een idee?

    Een eigen Amiga A1200 biertje lijkt me wel een goeie optie.. past goed bij de bewoording "organically" hierboven .. en niet in de laatste plaats omdat het Asahi ook een Japans biermerk is.

    Anyhow .. andere ideeën wat dit "rijzende zon" project zou kunnen zijn??? Jij misschien een idee Megatron ?
Working...
X