Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga Line up op 15 oktober op de Commodore HCC Dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Zo een line up lijkt mij ook leuk en dan kom ik zeker ff kijken.

    Comment


      #47
      TSB zijn A600 is verre van standaard
      mijn A600 ook.
      Heb nu vakantie en ga kijken of ik de A4000+CSPPC+cvision weer tot leven kan wekken die ik nog hier heb staan.
      [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

      Comment


        #48
        Mijn A2000 is de enige 'niet standaard' Amiga op het moment. Deze heeft een GVP 030 er in, 7MB geheugen, Gotek en SCSI2SD adapter + nog niet geinstalleerde kaart.

        Ik kan ook, om het grappig te maken, een Commodore 64 case mee nemen met Raspberri Pi2 er in waar ik eventueel de Amiga emulator op kan gooien. Mindfuck :P

        Comment


          #49
          Mijn Amiga 500, Amiga 1200 en CD32 zijn uitgebreid. De A500 met een ACA 500 en een ACA1233n 030@26 MHz met 128 MB fast geheugen. Mijn Amiga 1200 met een ACA 1232 030EC@40MHz met 128 MB fast geheugen, Indivision MK2RC en 4GB CF. Mijn CD32 met SX32 met 8 MB fast geheugen en 4GB CF.

          Comment


            #50
            Originally posted by WHiZZi View Post
            Mijn A2000 is de enige 'niet standaard' Amiga op het moment. Deze heeft een GVP 030 er in, 7MB geheugen, Gotek en SCSI2SD adapter + nog niet geinstalleerde kaart.

            Ik kan ook, om het grappig te maken, een Commodore 64 case mee nemen met Raspberri Pi2 er in waar ik eventueel de Amiga emulator op kan gooien. Mindfuck :P
            Dat zou humor zijn - ik zeg doen!
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


              #51
              @MrZ: Heb je al voor elkaar gekregen om je A4000 aan de praat te krijgen?

              Ik mis nog een Amiga 1000, 3000 en misschien nog een 4000 voor de line up. In plaats van de A500 neem ik een A500 Plus mee.

              Comment


                #52
                Originally posted by amiga1260 View Post
                @MrZ: Heb je al voor elkaar gekregen om je A4000 aan de praat te krijgen?

                Ik mis nog een Amiga 1000, 3000 en misschien nog een 4000 voor de line up. In plaats van de A500 neem ik een A500 Plus mee.
                Ben ik mee bezig geweest, ja de A4000 zelf doet het inmiddels, nu nog kijken welke van de CSPPC kaarten die ik hier nu heb liggen wil werken.
                [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                Comment


                  #53
                  Ik ga zeker ff langskomen :)

                  Comment


                    #54
                    Ik ben ook (even) van de partij!
                    It's a wonder tall trees ain't layin' down

                    Comment


                      #55
                      ja hoor. iedereen komt opeens nu ik niet kan. VAST GEEN TOEVAL!!!1

                      Comment


                        #56
                        ik had voornemens om langs te komen voor de nodige inspiratie, helaas kan ik niet nou ja dan maar de volgende keer.
                        [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                        Comment


                          #57
                          Originally posted by Bbird
                          ik had voornemens om langs te komen voor de nodige inspiratie, helaas kan ik niet nou ja dan maar de volgende keer.
                          Wow, valt het je zo zwaar dat rvo niet kan? :)
                          [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                          Comment


                            #58
                            Originally posted by rvo View Post
                            ja hoor. iedereen komt opeens nu ik niet kan. VAST GEEN TOEVAL!!!1
                            Ik zou zeggen, pas je plannen aan
                            It's a wonder tall trees ain't layin' down

                            Comment


                            • rvo
                              rvo commented
                              Editing a comment
                              dit gaat niet.

                            #59
                            Komt er nou wel of geen Lineup? Ik heb weinig zin om een lompe A2000 en een CDTV mee te nemen als de Lineup niet compleet is. Ik heb hoogstwaarschijnlijk wel een AmiBerry Commodore 64 Pi bij :P

                            Comment


                              #60
                              Hihi

                              Comment

                              Working...
                              X