Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga Line up op 15 oktober op de Commodore HCC Dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Ik kan wel mijn A600 met Vampire V2, mee nemen.
    Zal in mijn aanstaande Vakantie eens kijken of de A4000D in elbox power tower met csppc+cvision die ik hier van een maat heb staan het nog wil doen.
    [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

    Comment


      #32
      Wat heb je tot dusver als line-up weten te bevestigen, amiga1260?
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #33
        Wat zijn eigenlijk de vereiste om langs te kunnen komen 15 october, moet je lid ergens van zijn of is het vrij toegang ?
        [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

        Comment


          #34
          Originally posted by Bbird View Post
          Wat zijn eigenlijk de vereiste om langs te kunnen komen 15 october, moet je lid ergens van zijn of is het vrij toegang ?
          Vrije toegang voor iedereen, voor zover ik weet. Misschien moet je formeel wel lid zijn van de Commodore GG IG, maar niemand die daar op controleert of let.
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            #35
            15 oktober zit ik 'helaas' in spanje.

            Comment


              #36
              Infant Hier staat het lijstje:

              https://amiga.cafe/forum/prikbord/ev...=7805#post7805

              Ik mis nog best wel veel modellen.

              Comment


                #37
                Zoals ik al eerder schreef, ik heb een complete CDTV (helaas geen zwarte 1084, maar wel een lief zwart TVtje) en een A2000 die ik ook mee kan nemen. Sterker nog, ik neem die zelfs liever mee dan mijn A1200 gezien deze laatste niet helemaal stabiel is (deze is nog niet door tsb onder handen genomen zeg maar , oftewel, condensators). Zodra de nieuwe case binnen is, ga ik deze machine pas weer opbouwen tot een werkend geheel. Het lijkt mij toch niet dat een A1200 een probleem vormt? Ik verwacht eerder dat een A4000T of A3000T wat moeilijker zijn.

                Zeg maar wat ik de de trap af de bus moet in gooien / neerleggen

                Comment


                  #38
                  MrZ & amiga1260 Weet neemt de 600 mee ?
                  Die van mij is totaal wit met vampv2.

                  Comment


                    #39
                    Die van mij is bijna wit maar wel met kewl config workbench
                    Die van tsb is mooier afgwerkt, bij mij komt de HDMI kabel en nog uit de trapdoor
                    Dus ik zou zeggen dat TSB zijn A600 vampV2 mee neemt voor de line up.
                    [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                    Comment


                      #40
                      Originally posted by WHiZZi View Post
                      Zoals ik al eerder schreef, ik heb een complete CDTV (helaas geen zwarte 1084, maar wel een lief zwart TVtje) en een A2000 die ik ook mee kan nemen.
                      Kun je beide machines CDTV en Amiga 2000 meenemen?

                      Dan neem ik wel de Amiga 1200, Amiga 500 en CD32 mee.

                      Comment


                        #41
                        Een vraagje.. en niet omdat ik wil trollen.. want dat zou ik nooit doen dat is niet de insteek.. maar wat is er nu precies zo speciaal aan een line-up? Ik begrijp dat nooit zo goed.. iedereen heeft onderhand wel elke Amiga of zelf gehad, of gezien op de HCC beurs (of Amiga Messe) in 1992.. en anders wel op de Amiga 30 in Amsterdam.. Nu denk ik bij Amiga ook eerder aan de leuke tijd (vroegah!) met mijn vrienden samen een Assembler cursus volgen of naar een Computer Treffen gaan met een bak verse floppen.. en daar ik ooit reseller was (via mijn vader) heb ik natuurlijk wel een flinke scheut affiniteit jegens de hardware.. maar dan nog.. als die dingen dan op een rij staan vraag ik me altijd af.. en nou dan?

                        Dus.. welgemeende vraag.. geen getrol.. wellicht zie ik het gewoon niet en hoor graag jullie mening.

                        --edit--

                        Wellicht moet ik wel gewoon naar Maarssen komen .. dan.. dus..
                        Last edited by Megatron; 24-09-2016, 18:22.

                        Comment


                          #42
                          prima vraag. persoonlijk vind ik het leuk om te zien wat anderen met hun amiga doen. hoe een systeem is uitgebreid en hoe dat dan werkt. wat je ermee kunt. dat inspireert me dan eventueel om zelf weer uit te breiden etc. zo twijfel ik nog steeds over een cd32. heb er nog nooit een gehad. zou daar in maarssen best eens een kwartier mee willen spelen om te zien of het bevalt. en een vol uitgebreide a4000t is natuurlijk ook tof om te zien. en zo zijn er ook mensen die een ppc'ed a1200 boeiend vinden. een line up is nooit compleet zonder het praatje erbij van de eigenaar though.

                          Comment


                            #43
                            Ja precies.. een line-up is dan wel zinvol als de eigenaar er ook iets zinnigs over weet te melden.. dus niet iemand die het koopt voor de heb maar ook echt mee klooit.. goed.. voor dagelijks gebruik wellicht minder, maar gewoon.. echt mee werkt.

                            Ik heb dus een CD32 en toegegeven.. ik heb hem gewoon gekocht voor de heb want tja.. wat moet je ermee.. CD's branden? Nee.. Het is gewoon een Amiga 1200 met een CD Drive en uitbreiden is duur en ruk om te doen.. tenzij je een Externe floppy drive koopt van Analogic en daar bv een GoTek in knalt.. maar ben je ook weer 100 euro verder. En nog steeds maar 2Mb chip.

                            Comment


                            • rvo
                              rvo commented
                              Editing a comment
                              de cd32 is een apart geval. ik zou hem wel willen hebben om mijn console verzameling uit te breiden, niet om een nieuwe 'amiga' erbij te hebben, want zo kan ik hem nog steeds niet zien.

                              maar een line-up kan ik wel waarderen hoor. zolang het maar wel iets meer is dan standaard spec, of juist iets heel unieks zoals de verzameling van tahoe.

                            #44
                            Op deze speciale dag wil ik laten zien welke Amiga modellen er zijn geproduceerd.

                            Ik heb zelf een artikel geschreven over de CD32 en die staat op de Commodore HCC website. Op de CD32 komen nog regelmatig Compilatie CD's met spellen uit. Je hoeft alleen een CD branden en spelen maar.

                            Zeker bij het overzetten van software naar de Amiga is dit een goedkope oplossing, want ander heb je additionele hardware nodig zoals, netwerkkaart, Compactflash card reader, CD-ROM speler voor je Amiga. Je hebt dan allen een CD-R spindle en een CD Brander nodig en dan ben je klaar.

                            Uitbreiden met een SX1, SX32, SX32 Pro of Promodule is leuk, maar dat is duur. Ik speel tegenwoordig vaker spelletjes op de CD32 dan op mijn Amiga 4000,600, 500 en 1200.
                            Last edited by amiga1260; 25-09-2016, 10:40.

                            Comment


                              #45
                              Ikzelf zie ook het nut niet in om een line-up neer te zetten van allemaal standaard modellen. Zoals ik vertelde heb ik juist 2 standaard modellen aangeschaft en de meeting is voor mij meer een soort voorverkenning van wat je allemaal kan bereiken met de vele toevoegingen die er tegenwoordig verkrijgbaar zijn zodat ik een uitgangspunt heb om op te focussen met het uitbouwen van een van de dames. Ik denk dat jullie je meer moeten focussen op wat is tegenwoordig mogelijk is met de Amiga i.p.v. een standaard line-up die iedere Amiga freak wel kan dromen.

                              just my two cents.
                              [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                              Comment

                              Working...
                              X