Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga Line up op 15 oktober op de Commodore HCC Dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Der Petro?
    @iRetroVolver?
    @Joshua5?
    @Tahoe?
    McVenco?
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #17
      Als het me lukt om het voor die tijd in elkaar te zetten dan laat ik graag een Amiga zien waar een aantal — in mijn ogen — tijdloze kunststukjes op gepleegd zijn: drie Paradox-intro’s, een dik jaar Plantage-BBS, drie niet eerder uitgebrachte Neo-Jetset tekstbestanden en een Urgh-intro voor de Party 3. In originele staat natuurlijk. Ik weet niet of er vraag naar is.
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #18
        Dat lijkt me fantastisch om het te showen.

        Comment


          #19
          Originally posted by Infant View Post
          Mijn Amiga's zitten ergens in een verhuisdoos in onze storage room, en blijven daar zeker nog een half jaar in zitten. Als ik wat oude computers wil zien rij ik wel even naar mijn buren Megatron of Calhoun

          Comment


            #20
            Originally posted by amiga1260 View Post
            Zijn er nog ander dan Whizzi die zijn/haar Amiga wilt showen?
            normaal gesproken wil ik wel maar ik zit in een drukke periode momenteel. dus van mijn kant helaas geen classic ppc vertier.

            Comment


              #21
              Druk met voorbereidingen om het derde kwartaal af te sluiten.. enzo

              Comment


                #22
                Misschien zijn die amiga's met Challenger software of van Theo van Gogh een idee? Had Joshua5 die niet?
                [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                Comment


                  #23
                  Ik zou betalen voor een optreden van Marvin Marv & the Funky bunch!
                  It's a wonder tall trees ain't layin' down

                  Comment


                    #24
                    Wil nog iemand zijn of haar Amiga Computer nog showen op deze dag?

                    Comment


                      #25
                      Helaas heb ik niet van zulke fancy vriendinnen als die van jullie. Die van mij zijn nogal standaard.
                      Denk niet dat jullie daar op zitten te wachten ?
                      [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                      Comment


                        #26
                        Originally posted by Bbird View Post
                        Helaas heb ik niet van zulke fancy vriendinnen als die van jullie. Die van mij zijn nogal standaard.
                        Denk niet dat jullie daar op zitten te wachten ?
                        Volgens mij gaat het juist om de standaard modellen (en dat ieder model er staat), niet zozeer om fancy-of-niet.
                        It's a wonder tall trees ain't layin' down

                        Comment


                          #27
                          Het lukt me niet om die Amiga voor 15 oktober op te tuigen.
                          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                          Comment


                            #28
                            Ik heb ook nog een originele A500 en A600 (beide boxed en volledig standaard) en een redelijk nette maar standaard A1200

                            Zeg het maar, ik kan het redelijk eenvoudig meenemen.

                            Comment


                              #29
                              Een standaard Amiga is ook goed. Even een demo of spelletje op floppy zetten en opstarten maar.

                              Comment


                                #30
                                WHiZZi: Neem maar een Amiga 1200 mee.

                                Comment

                                Working...
                                X