Hallo! Kom snel binnen. Trek je jas uit. Als je mee wilt praten, kun je hier
je naam invullen. Veel plezier! Al gedaan maar geen mail ontvangen? Neem contact op! — Manon
Op 16 oktober hebben we waarschijnlijk het laatste grote evenement in het HomeComputerMuseum in de Kluisstraat te Helmond. Vanaf 14:00 zal Ravi Abbott een live DJ set doen in het museum op 2 Amiga's. We gaan er een leuk feestje van maken en je hoeft alleen maar entree te betalen voor het museum!
Op 16 oktober hebben we waarschijnlijk het laatste grote evenement in het HomeComputerMuseum in de Kluisstraat te Helmond. Vanaf 14:00 zal Ravi Abbott een live DJ set doen in het museum op 2 Amiga's. We gaan er een leuk feestje van maken en je hoeft alleen maar entree te betalen voor het museum!
Ik ben er in ieder geval :P, wie komen er ook ?
Héél misschien, lijkt me wel leuk in ieder geval...
4 alternatieven zelfs. Met 1 sterke voorkeur waar we nu zeer positieve gesprekken over hebben. Zitten wel een aantal nadelen aan. We moeten minimaal 1x zoveel ruimte vullen, hebben dubbele beglazing dus indoor retrobrighten kan niet meer, onze elektriciteitsrekening gaat omhoog wegens de airco en ik moet 2 WCs schoonmaken ipv 1... keuzes...keuzes...
Nu is het aan u! Publieksstemmen bepalen welk project de Brabantse Erfgoedprijs 2019 wint. De mogelijkheid om uw stem uit te brengen sluit op zondag 3 november om 23:59. Op 7 november 2019 maken we de prijswinnaar bekend tijdens de feestelijke Award Ceremony in DePetrus in Vught.
Nu is het aan u! Publieksstemmen bepalen welk project de Brabantse Erfgoedprijs 2019 wint. De mogelijkheid om uw stem uit te brengen sluit op zondag 3 november om 23:59. Op 7 november 2019 maken we de prijswinnaar bekend tijdens de feestelijke Award Ceremony in DePetrus in Vught.
Ik heb gestemd...maar op dat vliegveld natuurlijk
grapje natuurlijk, weer een stem erbij op het homecomputermuseum....straks als je gewonnen hebt een AC vip party met paaldanseres toch?
Ja geweldig he, blijft mooi...
Wat ik in het museum zag was een originele Amiga externe diskette drive.
Ga eens kijken of ik daar eentje van kan scoren ergens, lijkt me fantastich om die bij mijn Amiga te hebben.
Ja geweldig he, blijft mooi...
Ga eens kijken of ik daar eentje van kan scoren ergens, lijkt me fantastich om die bij mijn Amiga te hebben.
Die externe AMIGA A1010 diskdrive werd gebruikt bij de A1000, is gemaakt als een TANK. Heb zelf een mooie zwarte externe AMIGA CDTV CD-1411 diskdrive bovenop mij A500 geplaatst.
VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6 A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM
APOLLOOS R9.3 / 128GB CF APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
AOS 3.2.2 / 16GB CF AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment