Announcement

Collapse
No announcement yet.

Helmond, 16 oktober 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Helmond, 16 oktober 2019

    Op 16 oktober hebben we waarschijnlijk het laatste grote evenement in het HomeComputerMuseum in de Kluisstraat te Helmond. Vanaf 14:00 zal Ravi Abbott een live DJ set doen in het museum op 2 Amiga's. We gaan er een leuk feestje van maken en je hoeft alleen maar entree te betalen voor het museum!

    Ik ben er in ieder geval :P, wie komen er ook ?

    #2
    Originally posted by WHiZZi View Post
    Op 16 oktober hebben we waarschijnlijk het laatste grote evenement in het HomeComputerMuseum in de Kluisstraat te Helmond. Vanaf 14:00 zal Ravi Abbott een live DJ set doen in het museum op 2 Amiga's. We gaan er een leuk feestje van maken en je hoeft alleen maar entree te betalen voor het museum!

    Ik ben er in ieder geval :P, wie komen er ook ?
    Héél misschien, lijkt me wel leuk in ieder geval...

    Comment


      #3
      Het laatste ?

      Comment


        #4
        Ja, we moeten hoogstwaarschijnlijk verhuizen.

        Comment


          #5
          Originally posted by WHiZZi View Post
          Ja, we moeten hoogstwaarschijnlijk verhuizen.
          Heb je een alternatieve locatie op het oog?
          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

          Comment


            #6
            4 alternatieven zelfs. Met 1 sterke voorkeur waar we nu zeer positieve gesprekken over hebben. Zitten wel een aantal nadelen aan. We moeten minimaal 1x zoveel ruimte vullen, hebben dubbele beglazing dus indoor retrobrighten kan niet meer, onze elektriciteitsrekening gaat omhoog wegens de airco en ik moet 2 WCs schoonmaken ipv 1... keuzes...keuzes...
            Last edited by WHiZZi; 04-09-2019, 21:01.

            Comment


              #7
              Het was gelukt, vandaag bij HomeComputerMuseum langsgeweest op de huidige locatie...
              Echt een ontzettend leuke dag gehad.

              Comment


                #8
                Blijft geweldig om te zien, de A4000.
                [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
                A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
                [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
                [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
                C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

                [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
                [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
                AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
                [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

                Comment


                  #9
                  Ik heb net mijn stem uitgebracht.. Stem jij ook? :)

                  Na maanden van spanning is het zover: de drie genomineerden voor de Brabantse Erfgoedprijs 2019 zijn bekend. De jury heeft de volgende drie projecten genomineerd: Herbeleving schijnvliegveld De Kiek, HomeComputerMuseum en Hop van Altena.

                  Nu is het aan u! Publieksstemmen bepalen welk project de Brabantse Erfgoedprijs 2019 wint. De mogelijkheid om uw stem uit te brengen sluit op zondag 3 november om 23:59. Op 7 november 2019 maken we de prijswinnaar bekend tijdens de feestelijke Award Ceremony in DePetrus in Vught.

                  https://www.erfgoedbrabant.nl/stem

                  Comment


                  • WHiZZi
                    WHiZZi commented
                    Editing a comment
                    Sympathiek :)

                  • AmigaDragon
                    AmigaDragon commented
                    Editing a comment
                    Done...

                  • AMIGA JOHAN
                    AMIGA JOHAN commented
                    Editing a comment
                    Ook mijn stem uitgebracht.

                  #10
                  Originally posted by Magic View Post
                  Ik heb net mijn stem uitgebracht.. Stem jij ook? :)

                  Na maanden van spanning is het zover: de drie genomineerden voor de Brabantse Erfgoedprijs 2019 zijn bekend. De jury heeft de volgende drie projecten genomineerd: Herbeleving schijnvliegveld De Kiek, HomeComputerMuseum en Hop van Altena.

                  Nu is het aan u! Publieksstemmen bepalen welk project de Brabantse Erfgoedprijs 2019 wint. De mogelijkheid om uw stem uit te brengen sluit op zondag 3 november om 23:59. Op 7 november 2019 maken we de prijswinnaar bekend tijdens de feestelijke Award Ceremony in DePetrus in Vught.

                  https://www.erfgoedbrabant.nl/stem
                  Ik heb gestemd...maar op dat vliegveld natuurlijk
                  grapje natuurlijk, weer een stem erbij op het homecomputermuseum....straks als je gewonnen hebt een AC vip party met paaldanseres toch?

                  Comment


                    #11
                    Originally posted by AMIGA JOHAN View Post
                    Blijft geweldig om te zien, de A4000.
                    Ja geweldig he, blijft mooi...
                    Wat ik in het museum zag was een originele Amiga externe diskette drive.
                    Ga eens kijken of ik daar eentje van kan scoren ergens, lijkt me fantastich om die bij mijn Amiga te hebben.

                    Comment


                      #12
                      Originally posted by AmigaDragon View Post

                      Ja geweldig he, blijft mooi...
                      Wat ik in het museum zag was een originele Amiga externe diskette drive.
                      Ga eens kijken of ik daar eentje van kan scoren ergens, lijkt me fantastich om die bij mijn Amiga te hebben.

                      Die externe AMIGA A1010 diskdrive werd gebruikt bij de A1000, is gemaakt als een TANK. Heb zelf een mooie zwarte externe AMIGA CDTV CD-1411 diskdrive bovenop mij A500 geplaatst.




                      [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
                      A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
                      [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
                      [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
                      C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

                      [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
                      [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
                      AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
                      [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

                      Comment


                        #13
                        Originally posted by AmigaDragon View Post

                        Wat ik in het museum zag was een originele Amiga externe diskette drive.
                        Ga eens kijken of ik daar eentje van kan scoren ergens, lijkt me fantastich om die bij mijn Amiga te hebben.
                        Er staat nu een A1010 op Marktplaats te koop en het hoogste bod is nog maar €10,--
                        https://www.marktplaats.nl/a/compute...diskdrive.html

                        Comment


                          #14
                          Hij wil er 25 voor hebben. Net iets te veel voor een ongetest stuk metaal.

                          Comment


                            #15
                            Ik heb vorige week zo’n zelfde gekocht voor 15,-

                            Is erg mooi om bij de verzameling te hebben!


                            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                            Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

                            Comment

                            Working...
                            X