Announcement

Collapse
No announcement yet.

Clubdag Commodore/Amiga/MSX/Atari/Sinclair

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Dit filmpje geeft de sfeer van 'Maarssen' goed weer, vind ik:



    Ik ben er in ieder geval weer bij, denk ik - tenzij ik nog last heb van de Amiga overdosis van afg. weekend...
    Last edited by Infant; 12-10-2015, 13:37.
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #17
      Is er ooit geen verkoophoek geweest? Vele duizenden items hebben de afgelopen jaren een nieuwe eigenaar gevonden. En dan hebben we ook nog de gratisstapel in de gang.
      Afgelopen weekend 500 km gereden en een auto vol spullen opgehaald. Helaas blijkt de a600 zo goed als dood. Eigenlijk heb ik niets met Amiga's. Ze geven altijd ellende. Is het niet de videokabel dan zijn het wel de 512 mogelijke standen van de knopjes op de 1084 monitor. Dan zitten er weer soldeerbreuken in de powerconnector of video aansluiting. En dan heb je beeld en is de diakdrive kapot. Of je zoekt je rot naar het juiste kabeltje om een diskdrive aan te sluiten. Blijken die dingen ook nog eens te vergelen waar je naast staat. Geef maar mij een C64. Daarom in Maarssen uitverkoop van A500 onderdelen. Heb je nog een Gotek, psu of diskdrive liggen, dan heb ik voor een zachtprijsje een mooi A500 moederbord. Voor de snelle beslissers met gele kast.
      Ik neem ook een handvol C64's mee, met 1541/1541-II. Naar verwachting ook wat c128 spullen. Of de a1000 op tijd in Maarssen is en of deze werkt weet ik pas op 17 oktober. Ach het is een Amiga, dus hoe groot is de kans dat deze werkt?
      Tot Maarssen
      Robert

      Comment


      • WHiZZi
        WHiZZi commented
        Editing a comment
        Afhankelijk van de prijs heb ik misschien ook wel interesse in die A1000, als die er is. Al enig idee wat je er voor wilt?

      • McVenco
        McVenco commented
        Editing a comment
        Heb je ook Amiga's in de kleurschakering poepbruin/sinaasappeloranje?

      • wiebow
        wiebow commented
        Editing a comment
        C128 spullen? Leuk! Ik kom kijken :)

      #18
      Het ziet er naar uit dat ik er ook ben, al ben ik er niet om 10:00, maar ietsje later. Ik denk dat ik mijn Commodore64-RaspberryPi2 combo mee neem (met Amiga emulator!), al is het alleen maar voor de leuk.

      Comment


        #19
        Morgen in Maarssen zijn weer de gebruikelijke C64/1541 sets te koop. Verder veel floppen. Ook een lading die ik nog niet gezien heb. Wat zal het zijn?
        Kom kijken en vind het uit.
        In ieder geval neem ik een paar complete A500 en wat " losse" moederborden mee.
        Tot morgen
        Robert

        Comment


          #20
          Hah, dit was het eerste keer dat ik overwoog om te komen. Ik vermoed alleen dat vrouwlief het niet gaat waarderen wanneer ik haar het weekend voor de verhuizing alleen verhuisdozen laat inpakken. De volgende ben ik er hopelijk wel bij.

          Is er trouwens ook echt gras in Maarssen? Kunstgras mag ik niet eten.

          Comment


          • rvo
            rvo commented
            Editing a comment
            hehe, ik heb precies hetzelfde probleem. maar ik kom lekker wel.

          #21
          Helaas ben ik er toch niet.. Veel plezier allen!

          Comment


            #22
            Ik heb een nieuw nichtje gekregen. Daarom eet ik morgen een kroket met muisjes op kraambezoek.
            [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

            Comment


            • McVenco
              McVenco commented
              Editing a comment
              Hoi!

              (10tekens)

            #23
            jammer, maar gefeliciteerd uiteraard!

            Comment


            • Ikilledher
              Ikilledher commented
              Editing a comment
              Dank! Ik kan de CDi opsturen als je dat wilt hoor.

            • rvo
              rvo commented
              Editing a comment
              komt wel een keer, geen haast :)

            #24
            Ik heb de volgende alvast in de agenda gezet. Ik vind het toch een veiliger idee als iemand McVenco en Tahoe in de gaten houdt als ze loslopen in Maarssen.
            [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

            Comment


              #25
              De volgende meeting ben ik er niet bij. De kans is zeer groot dat ik op die datum zelf kroketten met muisjes aan het uitdelen ben...

              Comment


                #26
                Vind de rit vanuit Zuid Limburg gewoon te ver om even met wat mensen te babbelen. Wellicht moet ik wel verhuizen naar een leuk kubus of piramide huis.

                Comment


                • maus
                  maus commented
                  Editing a comment
                  Ik heb nog een perfecte woondoos te huur met WIFI!

                #27
                U bedoelt dit?
                https://youtu.be/hV2353kXHac

                Comment


                  #28
                  Ik was er! Tien minuten ongeveer :-)
                  It's a wonder tall trees ain't layin' down

                  Comment


                  • Ikilledher
                    Ikilledher commented
                    Editing a comment
                    Genoeg voor een snelle kroket. Wat heb je er gedaan?

                  #29
                  In die tien minuten heb je wel een C64 in transparente case gezien met een C64 Reloaded Board.. :)

                  Comment


                    #30
                    Originally posted by tsb View Post
                    In die tien minuten heb je wel een C64 in transparente case gezien met een C64 Reloaded Board.. :)
                    Dat is waar, waarvoor hartelijk dank!
                    It's a wonder tall trees ain't layin' down

                    Comment


                    • wiebow
                      wiebow commented
                      Editing a comment
                      Ik heb nu ook een transparante case. Nu nog een reloaded!! :) ff wachten op de beschikbaarheid.
                  Working...
                  X