Announcement

Collapse
No announcement yet.

Clubdag Commodore/Amiga/MSX/Atari/Sinclair

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Clubdag Commodore/Amiga/MSX/Atari/Sinclair

    Er is een clubdag van de HCC waar ook Amigagebruikers bij elkaar komen. De eerstvolgende is op 17 oktober in Maarssen. Ik ga dan kaasfonduen maar misschien is het leuk voor anderen?

    Groetjes,
    Manon

    #2
    Dat is in de volksmond beter bekend als ‘Maarssen’. Ik kom er niet vaak maar er is kans dat ik nu wel even mijn gezicht laat zien om hardware uit te delen. (Ik doe mijn best om me los te maken van verplicht kunstgras et cetera.) Ik zal nog een lijstje maken van de spullen die ik mee kan nemen, afhankelijk van wie er komt.
    Click image for larger version

Name:	kunstgras.jpg
Views:	53
Size:	224.7 KB
ID:	106
    Last edited by Ikilledher; 07-10-2015, 11:41.
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      #3
      Ik ben lang geleden wel eens een paar keer op die clubdag geweest. Onlangs kwam ik tijdens het opruimen van mijn zolder nog wat oude nutteloze zaken tegen die ik wellicht ter plaatse kom doneren aan deze of gene.

      Comment


        #4

        Ik ben van plan om te komen! Neem geen hardware mee en zo, maar wel een goed humeur, hoop ik :)

        Comment


          #5
          Ik ben geen vaste 'Maarssen'-ganger (ben afgelopen anderhalf jaar zeker 2 keer geweest maar afgelopen jaar na decennia dubben wel lid geworden van de HCC!). Misschien komt het er de 17e van en zet het vast in de agenda. Hoewel ik fan ben van kaasfondue moet ik vriendelijk afslaan.

          Comment


            #6
            ik ben er 75% zeker. ik ga een dag later op vakantie en een week later verhuizen, dus even onder voorbehoud.

            Comment


              #7
              Ik ben wel een reguliere Maarssen ganger. Ik ben deze keer gewoon aanwezig.

              Comment


                #8
                Ik kom ook even langs en zal wat meenemen om uit te delen. Datassettes ofzo.
                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                Comment


                  #9
                  Originally posted by Infant View Post
                  Datassettes ofzo.
                  Met of zonder waterschade?

                  Comment


                    #10
                    Gewoon alle tafels aan de kant in Maarssen, en lekker biertjes drinken.. "AmigaCafe take over" ofzo..

                    Comment


                      #11
                      Hm, ik twijfel nog of ik wel moet gaan... Begin November is er ook een Retro Computerbeurs in Schiedam om h/w en s/w te kijken denk ik... Wat is er op zo'n clubdag allemaal te doen? Behalve datasette's gooien (infant geloof ik @amigascene)?
                      [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                      Comment


                        #12
                        Michael,

                        Ik baseer mijn ervaring op de twee of drie keer dat ik geweest ben. Stel je een buurthuis voor zoals je wellicht herinnert van vroeger, werp er een zooi tafels (en stoelen), oude computers en mensen in. Voeg computergeluiden en chatter toe. Dat is Maarssen. De uitbater probeert je zoveel mogelijk broodjes kroket en koppen soep te verkopen. Als je (nog) niet veel mensen kent in deze hoek van de samenleving is het een leuke plek om ze te ontmoeten en voor al deze plekken geldt: je maakt het zo leuk als je wilt. Als je nog niemand kent, is het wellicht praktisch om op voorhand iets af te spreken; dan heb je gelijk een anker. Verder probeert de club hardware te verkopen op de zogenaamde ‘verkooptafel’ en Datassettes werpen kan natuurlijk altijd en overal. Sterker, ik doe het terwijl ik dit berichtje typ.

                        En anders gaan we met z’n allen naar de computerbeurs in Schiedam.
                        Last edited by Ikilledher; 12-10-2015, 08:25.
                        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                        Comment


                        • Guest's Avatar
                          Guest commented
                          Editing a comment
                          Ik stem voor (schiedam)

                        #13
                        Kom heel, heel, héél af en toe opdagen. Denk aan 1x in de 2 à 3 jaar. Wil eigenlijk wel vaker, maar dan komt er wat tussen, vergeet ik het of heb ik geen zin. Reistijd is veelal een struikelblok(je), zeker nu ik geen auto heb. Met OV ben je toch een tikkie langer onderweg...

                        Comment


                          #14
                          Is dat verkooptafeltje er elke keer? Of specifiek in oktober? Zoiets las ik tussen de regels door op amigascene dat hij vorig jaar was en dit jaar weer... Maar niets over verkoop op de clubdag in december bijvoorbeeld.
                          [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                          Comment


                            #15
                            Er is altijd een verkooptafel/verkoophoek. De ene keer ligt ie wat voller dan de andere keer, en het aanbod aan interessante artikelen wisselt ook enorm, maar voor wat basic dingen als een joystick, muis, game, diskdrive, manual of een complete C64 kun je er bijna altijd wel terecht.

                            Je zou eens kunnen bladeren door het fotoalbum op http://commodore.hcc.nl/fotos, dan krijg je een idee. Maar verwacht niet iets HEEL spannends ;)

                            Comment

                            Working...
                            X