Announcement

Collapse
No announcement yet.

Diverse zaken in de verkoop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    wiebow Raar dat je niet kunt reageren. Knal maar even een mailtje naar mij: bart [bloemkool] homecomputermuseum [zaadje] nl

    Comment


    • wiebow
      wiebow commented
      Editing a comment
      Doe ik.

    #17
    Alles wat er nog over is mag je voor mij reserveren ;)

    Comment


      #18
      HI Joshua5 : In principe is alles over, behalve de Atari 800 XL en toebehoren... Ik maak een lijst en stuur je die even op.

      Comment


        #19
        Sorry voor de late reply, maar was van het weekend niet in staat te reageren (druk druk druk) Maar ik zal eerst wat meer niet C= spullen kwijt moeten op Marktplaats om daadwerkelijk voor de 1200 te gaan.
        [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

        Comment


          #20
          En ik heb nog steeds interesse in een interne en externe floppy drive.
          [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

          Comment


            #21
            michael Voor 20 euro stuur ik je alle floppy drives op. Verzendkosten zijn 6,50 ongeveer. dus 26,50. Als dat ok is laat maar weten.

            Comment


              #22
              wiebow - Heb je de "reply" knop niet? of krijg je een fout melding?

              Click image for larger version

Name:	Screen Shot 2017-02-21 at 00.47.54.png
Views:	33
Size:	80.6 KB
ID:	10265

              Comment


              • wiebow
                wiebow commented
                Editing a comment
                Hi! Ik kwam er zojuist achter dat als je de TITEL van het bericht selecteerd dat je dan de reply veld erbij krijgt. Als je gewoon berichten bekijkt, dan niet. Je moet het maar weten. :)

              #23
              Dreamcast, midi interface en sampler verkocht.

              @mendark: als ik vanavond niks heb gehoord over je interesse in de vectrx dan gaat deze op marktplaats, sorry.

              Comment


              • wiebow
                wiebow commented
                Editing a comment
                Vectrex staat inmiddels op MP. Helaas, ik wil een beetje vaart maken met opruimen! :)

              #24
              Originally posted by wiebow
              michael Voor 20 euro stuur ik je alle floppy drives op. Verzendkosten zijn 6,50 ongeveer. dus 26,50. Als dat ok is laat maar weten.
              Is dat inclusief de externe? Dan ben ik zeker akkoord.
              [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

              Comment


              • wiebow
                wiebow commented
                Editing a comment
                Yup. Ik PM je even.
            Working...
            X