Announcement

Collapse
No announcement yet.

Diverse zaken in de verkoop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Diverse zaken in de verkoop

    Cafe bezoekers.

    Ik ben van plan dit weekend enkele zaken op MP te gaan zetten... Ik wilde vragen of ik, voor ik dat doe, hier eea moet plaatsen.

    Ik heb al een Sega Dreamcast met games op MP gezet.
    Van plan ben ik om een A1200 (unexpanded, met CF kaart, diskettes en losse toebehoren (HD's, spare floppy drives, joysticks, custom stofhoes) weg te doen.
    Ook straks in de verkoop: een Atari 800xl, in doos, met enkele cartridge games, waarvan 2 in doos met manuals. Ook een losse 800xl voor de liefhebber.
    Verder een MB Vectrex met diverse games. De Vectrex deed het nog toen ik m op de plank zette, maar nu niet meer, ik denk dat een goede electronica hobbyist met kennis van zaken deze weer aan de praat kan krijgen. Er zit ook een Vectrex tas omheen.
    Ik heb ook nog een stapel met kabels, losse commodore spare parts, etc. die ik kwijt wil.


    Ik heb een foto albumpje gemaakt, zodat er even gekeken kan worden: https://goo.gl/photos/5YATHTwysmHGdvBU9


    Is er hier interesse voor enkele van deze items? Zo ja, laat even weten en ik geef je eerste keus voordat ik MP ga spammen.
    Last edited by wiebow; 17-02-2017, 21:12.

    #2
    Hm, als je een A1200 diskdrive in de aanbieding hebt (valt dat onder commodore spare parts?); Graag.
    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

    Comment


      #3
      Ja maar ik moet even een lijst maken... Komt er aan.

      Comment


        #4
        wat wil je hebben voor de A1200 ?
        [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

        Comment


          #5
          Wat wil je voor die Atari 800xl hebben (ja, dit wordt een museum item)

          Comment


            #6
            michael : nee, helaas geen A1200 HD... Wel floppy drives :)

            WHiZZi : weet ik nog niet! Ik ben mij nog aan het orienteren. Niet op de fotos: alle boeken die bij de 800xl horen.

            DdAzZ : kijk even naar de fotos en zie of het is wat je zoekt. Niet op de foto: de A1200 users guide.

            Het liefst doe ik zaken die bij elkaar horen in 1 keer weg...

            Ik heb een foto albumpje gemaakt, zodat er even gekeken kan worden: https://goo.gl/photos/5YATHTwysmHGdvBU9
            Last edited by wiebow; 17-02-2017, 20:37.

            Comment


              #7
              Ben evt. geinteresserd in de Vectrex....

              Comment


                #8
                mendark : ik heb de vectrex fotos toegevoegd aan het album. Ik wil morgen nog wel even doormeten om te zien of ik het euvel kan oplossen. Dat heeft nl nogal wat gevolgen voor de prijs...

                Comment


                  #9
                  wiebow diskdrives/floppy drives ben ik juist naar op zoek, tenminste eentje die het goed doet iig. Harddisk, daar heb ik al compact flash voor :) De externe diskdrive zou ook fijn zijn.

                  Verder zou het muisje en toetsenbord voor een a1200 misschien gewenst zijn. Afhankelijk van wat het allemaal gaat kosten inc. verzenden.

                  Heb je een prijsje voor een goed werkende interne floppy drive en de externe diskdrive? En apart een prijsje voor als ik daar het muisje en toetsenbord bij zou willen hebben?
                  [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                  Comment


                  • wiebow
                    wiebow commented
                    Editing a comment
                    michael Ik weet niet welke floppy drive het wel of niet doen, maar voor alle interne drives kun je mij 15 euro geven. 10 euro voor de externe. Toetsenbord 15 euro. de muis 5 euro. totaal 45 euro. versturen zal 7 euro zijn ongeveer. 52 euro totaal. Laten we er 50 van maken.

                  #10
                  WHiZZi : Ik wil de Atari 800 XL wel weg doen voor 50 euro. Als je de losse 800 XL er bij neem, dan kan je die voor 20 euro erbij hebben.

                  Heb je ook interesse in de software die erbij zit? 10 euro per cartridge, en voor de boxed cartridges 25 euro per stuk.
                  En de rand apparatuur? De gun hoort bij een spel en de cassette unit kan handig zijn.
                  Last edited by wiebow; 18-02-2017, 10:03.

                  Comment


                    #11
                    DdAzZ : Amiga 1200 (CF card ingebouwd) + voeding + muis + stofkap voor 190 euro.

                    Comment


                      #12
                      De STAR LC 10 printer staat op marktplaats voor 15 euro.

                      Comment


                        #13
                        mendark : De Vectrex doet het weer... Fotootje toegevoegd in het online album. Ik wil de set met alle spellen en de Vectrex tas in 1 keer verkopen. Ik wil er graag minimaal 180 euro voor hebben.

                        Comment


                          #14
                          wiebow PB :)

                          Comment


                          • wiebow
                            wiebow commented
                            Editing a comment
                            @WHiZZi: Gelezen. Ik maak een lijstje... Ik kan overigens niet rageren op een PB... Apart.
                            Last edited by wiebow; 19-02-2017, 14:39.

                          #15
                          Heren, als er geen reaktie meer komt op de bedragen die ik heb genoemd dan gaat vanavond alles op marktplaats. Thanks!.

                          Comment

                          Working...
                          X