Announcement

Collapse
No announcement yet.

AMIGA 1200 GHOST project

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AMIGA JOHAN
    replied
    Originally posted by Megatron View Post

    .. dan ook groene IDE en FDD connectoren.. groene heatsinks op alle chips ook!
    Nou, dat gaat iets te ver. Je moet wel onderscheiden waar alles zit op de moederbord.

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Originally posted by AMIGA JOHAN View Post
    Hopelijk is het eventueel mogelijk als TSB gif groene caps op een A1200 moederbord kan recappen i.p.v. de rode. Zal mooi zijn als bijna alles groen van binnen is.
    .. dan ook groene IDE en FDD connectoren.. groene heatsinks op alle chips ook!

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Hopelijk is het eventueel mogelijk als TSB gif groene caps op een A1200 moederbord kan recappen i.p.v. de rode. Zal mooi zijn als bijna alles groen van binnen is.

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Originally posted by Megatron View Post
    Dat is wel een hele bijzondere case.. er zijn er echt maar enkele exemplaren van gemaakt.. zeer uniek dus!
    Nog unieker als er bijpassende GHOST keycaps ervoor uitkomt. Word het een uitzonderlijke A1200 wat graag wilt opvallen vooral met een Blizzard 1260 erin. Mooie duidelijke foto’s van de A1200 GHOST case.

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Dat is wel een hele bijzondere case.. er zijn er echt maar enkele exemplaren van gemaakt.. zeer uniek dus!

    Click image for larger version

Name:	image_3426.jpg
Views:	891
Size:	238.9 KB
ID:	23314 Click image for larger version

Name:	image_3427.jpg
Views:	889
Size:	222.3 KB
ID:	23315 Click image for larger version

Name:	image_3428.jpg
Views:	864
Size:	223.1 KB
ID:	23316 Click image for larger version

Name:	image_3429.jpg
Views:	908
Size:	274.7 KB
ID:	23317

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    started a topic AMIGA 1200 GHOST project

    AMIGA 1200 GHOST project

    Ben al bezig voor mij laatste 3de A1200 GHOST project. Dit project gaat wat tijd kosten om het af te krijgen. Hopelijk word uiteindelijk mij 1ste A1200 project ook klaar met de zwarte keycaps en de ACA1260 enz. Zal bij dat topic weer foto’s ervan laten zien hoe het verder vordert.

    Deze A1200 GHOST case ga ik bij Marvin kopen. Hoop ook, dat de bijpassende keycaps ook ervan uitkomt. Zal een prachtige A1200 case worden waarmee ik overal wilt meenemen. Wil het verwezenlijken met een Blizzard 1260.
Working...
X