Announcement

Collapse
No announcement yet.

AMIGA 1200 GHOST project

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AMIGA JOHAN
    commented on 's reply
    Laten we hopen, dat de keycaps nog komen. Beter laat, dan nooit.

  • AMIGA JOHAN
    commented on 's reply
    Wie weet kan Marvin nog wat voor je regelen. Heb al met Marvin een deal gemaakt voor de zwarte keycaps. Was ook te laat om nog een tweede zwarte keycaps set voor elkaar te krijgen. Voor mij zwarte A1200 case waarmee Marvin een bijpassende label voor een leuke prijs heb gegeven.

  • AMIGA JOHAN
    replied
    Originally posted by VosCoBoss View Post
    Ik heb net de update gelezen op Indiegogo en zie dat de ghost nog wel gemaakt wordt, maar nog verder vertraagd is. Ook lees ik dat je, als je niet wil wachten, de ghost keycaps zou kunnen inruilen voor 3 gewone keycap sets.

    Dus er is nog steeds een mogelijkheid voor je om de Ghost caps te krijgen als ik het goed begrijp.

    En anders zijn drie gewone keycap sets ook wel gaaf! Ik zou willen dat ik ook maar 1 set kon krijgen maar heb helaas de Indiegogo campaign gemist...
    Ja, zag dat het vertraagd is naar 2021.

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    commented on 's reply
    Dat wil ik doen zodra de transparante C64C case van Pixelwizard weer op voorraad is. Zal wel prachtig zijn als de Led strips op Ultimate 64 Elite zit aangesloten.

  • AMIGA JOHAN
    replied
    Originally posted by VosCoBoss View Post

    Ai, dat is heel jammer om te horen zeg! Gelukkig is de Ghost ook zonder oplichtende toetsen al erg mooi stel ik me zo voor... misschien ook mooi met zwarte of transparante toetsen?
    Staat mooier als het 1 geheel is qua kleur. Voor nu is de witte keycaps nog mooi vanwege de witte a1200 muis.

    Leave a comment:


  • VosCoBoss
    replied
    Ik heb net de update gelezen op Indiegogo en zie dat de ghost nog wel gemaakt wordt, maar nog verder vertraagd is. Ook lees ik dat je, als je niet wil wachten, de ghost keycaps zou kunnen inruilen voor 3 gewone keycap sets.

    Dus er is nog steeds een mogelijkheid voor je om de Ghost caps te krijgen als ik het goed begrijp.

    En anders zijn drie gewone keycap sets ook wel gaaf! Ik zou willen dat ik ook maar 1 set kon krijgen maar heb helaas de Indiegogo campaign gemist...

    Leave a comment:


  • Rishca
    replied
    Misschien transparante toetsen met gekleurde led strips eronder? (€7 bij action)
    Dan kan je kleur groen maken en heb je alsnog groene toetsen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Leave a comment:


  • Verkoophoek
    commented on 's reply
    Transparante toetsen en dan verlichting erachter? Dat zou ook erg mooi zijn. Helaas gaan bij mij ook een aantal kleuren niet door. Erg jammer, maar hopelijk komen de toetsen er nu wel.

  • VosCoBoss
    replied
    Originally posted by AMIGA JOHAN View Post
    Had net gelezen van een bericht van A1200NET. Dat de GHOST keycaps niet word gemaakt vanwege reduced color list. Dus mij A1200 GHOST project is niet haalbaar meer. Was uniek geweest als de A1200 helemaal kon oplichten in het donker met de keycaps. Jammer, dat zo prachtige A1200 niet is gelukt. Hopelijk kom ik nog een interne diskdrive tegen en krijg ik nog de Indivision AGA MK3 aan de praat. Daarna stop ik met het project.

    Heb mijn best gedaan voor deze zeer unieke A1200 GHOST project. Ga weer verder met mij zwarte A1200 project. En heb nog een vierde A1200 project waarmee ik later dit jaar wilt beginnen. Zodra de Translucent case binnen komt omstreeks Oktober. Ga ik weer een poging wagen om een mooie A1200 te verwezenlijken. Dat word wel mij laatste A1200 project.
    Ai, dat is heel jammer om te horen zeg! Gelukkig is de Ghost ook zonder oplichtende toetsen al erg mooi stel ik me zo voor... misschien ook mooi met zwarte of transparante toetsen?

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Had net gelezen van een bericht van A1200NET. Dat de GHOST keycaps niet word gemaakt vanwege reduced color list. Dus mij A1200 GHOST project is niet haalbaar meer. Was uniek geweest als de A1200 helemaal kon oplichten in het donker met de keycaps. Jammer, dat zo prachtige A1200 niet is gelukt. Hopelijk kom ik nog een interne diskdrive tegen en krijg ik nog de Indivision AGA MK3 aan de praat. Daarna stop ik met het project.

    Heb mijn best gedaan voor deze zeer unieke A1200 GHOST project. Ga weer verder met mij zwarte A1200 project. En heb nog een vierde A1200 project waarmee ik later dit jaar wilt beginnen. Zodra de Translucent case binnen komt omstreeks Oktober. Ga ik weer een poging wagen om een mooie A1200 te verwezenlijken. Dat word wel mij laatste A1200 project.

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Wat veranderingen gedaan.

    Click image for larger version

Name:	E0DDF7A1-7983-4A80-B34A-9F46E2B94326.jpeg
Views:	135
Size:	311.1 KB
ID:	25331

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Ben nu tevreden met de A1200 GHOST project. Moet nog een nieuwe keyboard membrane ervoor kopen. Sommige toetsen werken niet en dan weer wel. Zal later wat foto’s ervan maken van de moederbord en de uitbreidingen erop. En probeer nog de A1200 GHOST case een mooiere foto te maken in het donker. Hopelijk kom ik nog een mooie snelle Blizzard 1260 tegen wat niet makkelijk is. De Rev2B moederbord werkt perfect beter, dan ik had verwacht. Heeft TSB Martijn mooi gedaan.

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Mij Blizzard 1230 IV in mij A1200 GHOST is behoorlijk snel via WB 3.1 - ClassicWB ADVSP. Gebruik nu de rode ACA1221LC in de A1200 CD32 zal mooi zijn om daarin ook een Blizzard 1230 IV te gebruiken.

    Click image for larger version  Name:	66D1EBD7-5E11-4C56-A0C3-626D43EA51A6.jpeg Views:	0 Size:	384.8 KB ID:	24574
    Last edited by AMIGA JOHAN; 12-06-2020, 14:49.

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Originally posted by VosCoBoss View Post

    Ik heb net de Blizzard geprobeerd, deze is toch wel merkbaar trager in combinatie met de Elbox FastATA als je kijkt naar laadtijden. Dit is echt zeer goed te merken. Verder draait de Blizzard prima. Ik ga overwegen of ik deze ga houden of ga verkopen aan een ander baasje. Is overigens getest met 64mb 50ns geheugen.
    Als je het wilt verkopen de Blizzard 1230 IV, dan wil ik het graag van je overnemen. Stuur maar dan een PM naar me toe met foto’s ervan. Ben een grote fan van de Blizzard kaarten.
    Last edited by AMIGA JOHAN; 12-06-2020, 14:40.

    Leave a comment:


  • VosCoBoss
    replied
    Originally posted by AMIGA JOHAN View Post

    Vind de Blizzard 1230 IV met de 68882 FPU 50MHz en 128MB 50ns Fastmem beter. dan de ACA1233n-55. Veel WHDLoad Demos draait sneller, dan de ACA1233n-55 en de Fastmem is ook sneller dan de ACA. Vind de ACA1233n-55 beter passen bij de A500 daar draait het echt perfect qua Games en Demos. Het is wat jezelf beter vind en probeer zoveel mogelijk het beste ervoor te zoeken. Als ik moet kiezen, tussen de Blizzard of de ACA. Dan kies ik altijd de Blizzard en is de ACA een goede 2de keuze. Mooi om te lezen, dat je ook een Blizzard 1230 IV heb.
    Ik heb net de Blizzard geprobeerd, deze is toch wel merkbaar trager in combinatie met de Elbox FastATA als je kijkt naar laadtijden. Dit is echt zeer goed te merken. Verder draait de Blizzard prima. Ik ga overwegen of ik deze ga houden of ga verkopen aan een ander baasje. Is overigens getest met 64mb 50ns geheugen.

    Leave a comment:

Working...
X