Announcement

Collapse
No announcement yet.

Duitse Amiga 500

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Duitse Amiga 500

Gisteren een Amiga 500 binnengekregen uit Duitsland, welke ik op de kop had getikt.
    Wat ik grappig vind is dat de Amiga een Duitse toetsenbordindeling heeft.
    Hier moet erg veel aan worden gedaan, ziet er aardig beroerd uit...
    Dat gaat een leuk projectje worden voor volgend jaar.

German Amiga 500

German Amiga 500

German Amiga 500

German Amiga 500

Ben ook met die projecten bezig geweest, verleden jaar. Ook een keer een Duitse binnen gehad. Veel succes met het opknappen ervan.
    A1200 Rev1D.4 RECAP / Indivision AGA MK2CR / ACA1221EC RTC
    A500 Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V1 8373R3PD / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55 RTC
    C64RMK2 / U64 ELITE (wanting) / C64 Breadbin 250425 RevA / C64C 250466 1541UII

Comment

Leuk project! Schoonmaken, wit maken, technisch in orde maken... leuk om te doen! Wel naar zijn die Duitse toetsenborden, ik heb er onderhand drie... waarvan eentje door een vorige eigenaar is bewerkt tot NL-toetsenbord met behulp van een kraspen en lelijke stickers... zit te denken om die maar op eBay te verkopen of zo. Succes met je project!

Comment

Originally posted by VosCoBoss View Post
        Leuk project! Schoonmaken, wit maken, technisch in orde maken... leuk om te doen! Wel naar zijn die Duitse toetsenborden, ik heb er onderhand drie... waarvan eentje door een vorige eigenaar is bewerkt tot NL-toetsenbord met behulp van een kraspen en lelijke stickers... zit te denken om die maar op eBay te verkopen of zo. Succes met je project!
        Dat is idd wel zonde ja, vooral als er van een kraspen gebruik werd gemaakt.
        Dat krijg je bijna niet meer weg.

Als je de Amiga wilt verkopen kun je evt eerst proberen het moederbord te verkopen op eBay en anders misschien iets van hydro dipping van de toetsen doen.

Dankjewel!

Comment

Originally posted by AMIGA JOHAN View Post
          Ben ook met die projecten bezig geweest, verleden jaar. Ook een keer een Duitse binnen gehad. Veel succes met het opknappen ervan.
          Dank je, zowel aan de buitenkant en aan de binnenkant moet ik veel gaan doen.
          Maar dat moet wel lukken :-)

Comment

Originally posted by AmigaDragon View Post

Dat is idd wel zonde ja, vooral als er van een kraspen gebruik werd gemaakt.
            Dat krijg je bijna niet meer weg.

Als je de Amiga wilt verkopen kun je evt eerst proberen het moederbord te verkopen op eBay en anders misschien iets van hydro dipping van de toetsen doen.

Dankjewel!
            Ik denk dat ik de toetsen ga retrobrighten en de gekraste toetsen heel fijn opschuur. Dan inderdaad iets van een watertransfer/hydrodipping oplossing om de goede letters er weer op te krijgen. Wordt wel zoeken hoe, maar het schijnt wel te kunnen om inkjet hydro transfer paper te gebruiken. Wellicht ooit, heb al te veel Amiga-projecten liggen :D

Comment

Working...
            X