Announcement

Collapse
No announcement yet.

De droomgarage van een computernerd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Originally posted by Ikilledher View Post

    Is dat een toevallige set of is hij ook begonnen aan een Test Drive-garage? :-)
    Dat zal moeten blijken... Zodra hij ook een jaren 80 Corvette koopt weet ik genoeg. Een echte auto liefhebber zou dat nooit doen- tenzij hij een Test Drive garage wil :-)
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #17
      Bij dit plaatje van Sander/Focus moet ik altijd aan twee dingen denken: Test Drive en Trailer Park Boys — een aanrader.

      Click image for larger version

Name:	tumblr_m1kbklLLv41qlzn67o1_400.gif
Views:	53
Size:	87.1 KB
ID:	2257

      Woaaah! Ik zie net dat ze in 2014 weer nieuwe seizoenen zijn begonnen!
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


        #18
        Even een update: ik kan (vol met trots doch bescheiden) inmiddels melden dat 2 van de 5 automerken uit de originele Test Drive inmiddels op mijn oprit staan. Dan wel in de moderne versie, want die klassiekers... die kan ik niet betalen!
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #19
          @Infant: Porsche 924 en Corvette C4?
          :-)
          => Commodore A600HD/40 <=
          3D Amiga Gotek frames: http://www.thingiverse.com/_CrazyBob_/designs

          Comment


            #20
            Originally posted by CrazyBob View Post
            @Infant: Porsche 924 en Corvette C4?
            :-)
            Ik zou graag zeggen "close, but no cigar!", maar helaas... Not even close! 😂
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


              #21
              :-)

              Heb ik wel de merken goed geraden?
              => Commodore A600HD/40 <=
              3D Amiga Gotek frames: http://www.thingiverse.com/_CrazyBob_/designs

              Comment


                #22
                Originally posted by CrazyBob View Post
                :-)

                Heb ik wel de merken goed geraden?
                Eén van de twee!
                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                Comment


                  #23
                  wel, de porker had je al. dus er zal een ferrari bijgekomen zijn?

                  Comment


                    #24
                    Ik gok een Porsche en een Lotus
                    => Commodore A600HD/40 <=
                    3D Amiga Gotek frames: http://www.thingiverse.com/_CrazyBob_/designs

                    Comment


                      #25
                      zag onlangs wel een fabuleus mooie esprit te koop staan. een blauwe. hoop stiekem dat je die hebt gehaald.

                      Comment


                        #26
                        Originally posted by rvo View Post
                        zag onlangs wel een fabuleus mooie esprit te koop staan. een blauwe. hoop stiekem dat je die hebt gehaald.
                        Ik vrees van niet. Die heb ik dan mooi gemist... Wat voor Esprit was het? Heb je nog een linkje?
                        It's a wonder tall trees ain't layin' down

                        Comment


                        • rvo
                          rvo commented
                          Editing a comment
                          heb stevig gezocht maar sorry niet gevonden. was wel een v8. kan goed op mobile.de geweest zijn of zo. ik struin daar wel eens rond zo vlak voor de trekking van de loterijen.

                        #27
                        maar goed, wie heeft zitten opletten weet dat jij dus een lambo gehaald hebt. een 640?

                        Comment


                          #28
                          Nou, mijn liefde voor auto's is niet echt bepaald door dit spel, da's meer genetisch denk ik. Dat ik 6 a 7 jaar oud was vond ik het al geweldig om mijn opa te "helpen" met het sleutelen aan zijn auto. Maar ook ik heb urrrreeeeeen hoofdzakelijk testdrive2 gespeeld. Dat was vooral voor de Ferrari F40, wat ik tot op de dag van vandaag een van de mooiste en meest pure sportwagens vind ooit gebouwd.

                          Nog altijd verzot op autoracespellen, zit met smart te wachten op grand tourismo 7, de enige reden dat ik een ps4 gekocht heb.
                          Last edited by Marcel21674; 08-01-2016, 09:53.

                          Comment


                            #29
                            THE DUEL Test Drive II Porsche 959 VS Ferrari F40 on Amiga

                            Comment


                              #30
                              Originally posted by rvo View Post
                              maar goed, wie heeft zitten opletten weet dat jij dus een lambo gehaald hebt. een 640?
                              Wrong! Geen Lambo :-)
                              It's a wonder tall trees ain't layin' down

                              Comment


                              • rvo
                                rvo commented
                                Editing a comment
                                Op dr ferrari reageerde je ook niet echt.. Dus de opties zijn op!
                            Working...
                            X