Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vampire 600 v2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MrZ
    replied
    Wel meer mensen hebben wat problemen met compatibiliteit gemeld sinds Silver 7.
    Even terug melden aan het team met concrete voorbeelden.

    Leave a comment:


  • michael
    replied
    Ligt het aan mij, of is de website van majsta stuk?

    More on topic; ziet er erg goed uit tsb. Hoe is de compatibiliteit? Ik las her en der dat silver core 7 wat dingen breekt.

    Leave a comment:


  • tsb
    replied
    Originally posted by Infant View Post
    Impressive. Heb je Mr. Sysinfo al gebeld? Hij vraagt er om namelijk!
    Ja maar, volgens mij is zijn nummer afgesloten.. krijg hem niet te pakken..

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Impressive. Heb je Mr. Sysinfo al gebeld? Hij vraagt er om namelijk!

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Nice ziet er goed uit :)

    Leave a comment:


  • Ikilledher
    replied

    Leave a comment:


  • tsb
    replied
    Zo net Core 7 geinstalleerd.. whoppa..

    Ook leuk nieuw start scherm :)

    Leave a comment:


  • tsb
    replied
    Nee nog niet, vanavond denk ik :)
    Zal schermschot delen..

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    En heb je Silver 7 al op je vampire staan ?
    Je zou nu ongeveer 110 MIPS moeten halen ipv rond de 85.

    Leave a comment:


  • tsb
    replied
    Core 7 is uit!! jeeeyy!!!

    --
    The FPU is NOT included in SILVER 7.

    SILVER 7 is mainly a compatibility release.
    APOLLO included now support for ALL instructions of the 68040.
    Also some rare instruction which were NOT supported by the 68060 CPU. This support improves MAC-OS compatibility.

    SILVER 7 also improves performance.
    The 2nd Pipe supports now more instruction combinations.
    According to Sysinfo the core is now 10% faster at the same clockrate.
    --

    http://www.apollo-core.com/knowledge.php?b=1&note=1467

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Je vergeet nog een reden, de 500 versie is eerder beschikbaar dan de 1200 versie :)
    Voordeel van de V500 t.o.v. 600 versie is dat je er ook een IDE connector op krijgt die veel en veel sneller is dan de IDE controller op de 600.
    Het zal nog wel even wachten zijn voordat er van de SD kaart op de vampire opgestart kan worden.
    Er komt ook een uitbredings aansluiting op de V500 voor o.a. ethernet en wifi, al zal het natuurlijk nog wel een lange tijd duren voor er drivers zijn.
    Last edited by MrZ; 10-07-2016, 13:50.

    Leave a comment:


  • michael
    replied
    Ik ga juist voor de 500 versie. 1; goedkoper als een 1200 ivm connector gok ik. 2; makkelijker en goedkoper om een 500 te kopen als een 1200. De standalone lijkt me ook wel wat trouwens, maar ik gok dat die me te duur wordt (ik gok namelijk dat die de aria10 krijgt en rond de €500 gaat kosten).

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Nee nog niet, de A1200 versie is ontwikkeling, grootste probleem wat ze nu hebben is genoeg edge connectors te vinden voor een fatsoenlijke prijs.
    Ze willen minimaal 1000 van die connectoren hebben om die kaarten te gaan maken.
    Gezien de populariteit van de V600 denk ik dat ze aan 1000 A1200 edge connectors bij lange na niet genoeg gaan hebben.
    Inmiddels zijn het aantal wachtende bij Kipper2K opgelopen tot 700 en elke dag komen er mails binnen van mensen die een V600 willen hebben.
    Als je dan nog bedenkt dat er inmiddels ver in 200 V600 boards zijn gemaakt en verstuurd door alleen al Kipper2k ga je met de V600 alleen al richting de 1000 stuks.
    Denk dat ze toch echt serieus moeten gaan kijken om die dingen te gaan 'massa' produceren, de vraag zal denk ik exploderen met de V500 en V1200.

    Als er ingeschreven kan worden voor de V1200 ben ik er als de kippen bij iig :D:D

    Leave a comment:


  • Magic
    replied
    Kan je je al ergens inschrijven voor de a1200 versie?

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Ze zijn daar op meerdere manieren naar aan het kijken of het mogelijk is een full assemble te gaan doen.
    Als de V600 al zo populair is snappen hun ook wel dat de V500 en V1200 nog harder zullen gaan.

    Leave a comment:

Working...
X