Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vampire 600 v2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MrZ
    replied
    Amiga chipset implementatie Work In progress



    Er zijn nog behoorlijk wat limitaties aan, zoals dat nog maar een beperkt aantal screenmodes werkt op dit moment.
    Er wordt nog echt chipmem gebruikt (dus vrij traag qua FPS)
    Moet nog heel veel geïmplementeerd worden

    Maar toch cool dat je A600 nu al als A1200 herkend wordt

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    @michael

    Als beta tester ben ik onderdeel van het Apollo-team, ik zal het eens voorleggen aan de groep, misschien handig als we er wat over communiceren.

    Originally posted by Magic View Post
    Waar kan je je opgeven voor de vampire a1200 ?
    Nu nog nergens, de kaart is nog niet in productie.

    Leave a comment:


  • Magic
    replied
    Waar kan je je opgeven voor de vampire a1200 ?

    Leave a comment:


  • michael
    replied
    Originally posted by MrZ
    Ja die komt er, dat zal nog wel even gaan duren horen hoor, er wordt op dit moment met de standalone versie gewerkt (welke ook de basis zal vormen qua mem en FPGA etc voor de V1200)
    Aangezien je zo goed bent ingevoerd @apollo-team; wellicht handig als ze hier even op reageren om de communicatie strak te trekken en te houden. In November claimden ze nog deze zomer iets op te gaan lever qua Vampire 1200. Voordat een groot deel van de scène flink teleurgesteld raak...

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Ja die komt er, dat zal nog wel even gaan duren horen hoor, er wordt op dit moment met de standalone versie gewerkt (welke ook de basis zal vormen qua mem en FPGA etc voor de V1200)

    Leave a comment:


  • Magic
    replied
    Even offtopic, maar komt er ook nog een vampire voor de a1200 ? En zo ja wanneer wordt deze verwacht ?

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    @Rishca

    Nice dan zit je bij de volgende batch, en die zijn allemaal dus 100% geautomatiseerd gemaakt en van zeer mooie kwaliteit.
    Majsta was heel erg over te spreken over de eerste batch van 50 stuks.
    Aankomende batch is geloof ik iets van 250 stuks.

    Leave a comment:


  • Rishca
    replied
    Van de week het bedrag overgemaakt naar Majasta voor Vampire v500 V2
    Ben benieuwd wanneer die aankomt. 😁


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Leave a comment:


  • Antimute
    replied
    Originally posted by iRetroVolver View Post

    PM me eens een prijs voor die Vampire en als die 600 nog heel erg mooi is.. hoor ik ook dat graag.
    PM gestuurd

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Ja ik had er toen al 1 besteld en was nieuwsgierig of ie echt zo snel was als ik had gelezen.

    Leave a comment:


  • tsb
    replied
    Originally posted by MrZ View Post
    tsb yes dat was je zeker en heb dat goede voorbeeld gevolgd, nooit spijt gehad, vampire will rule!
    Whahaha echt wel!! jij was niet bij die machine weg te slaan.. :)

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    tsb yes dat was je zeker en heb dat goede voorbeeld gevolgd, nooit spijt gehad, vampire will rule!

    Leave a comment:


  • tsb
    replied
    Originally posted by MrZ View Post
    Gaat nog druk worden op de clubdagen met vampire equipped Amiga's
    MrZ ik was toch de trendzetter in Maarssen , dus ik hoop dat er meer gaan komen..vampire take-over :) whahahaha

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Gaat nog druk worden op de clubdagen met vampire equipped Amiga's

    @Antimute

    Zonde dat je hem meteen weer weg doet, maar aan de andere kant zou mooi zijn als je er iemand die de kaart wel gebruikt blij mee kan maken.

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Originally posted by Antimute View Post
    Ga m wel betalen en laten komen dus. Maar ik gebruik m voorlopig niet. Tijd en ruimtegebrek. Vind t eigenlijk zonde dat mn A600 stil staat en dan die Vampire die niet gebruikt wordt. Zet m op marktplaats denk ik. Inclusief de Vampire. Zonde en balen maar ik heb liever dat ie in gebruik is dan dat ie bij mij jaren in een doos ligt.
    PM me eens een prijs voor die Vampire en als die 600 nog heel erg mooi is.. hoor ik ook dat graag.

    Leave a comment:

Working...
X