Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vampire 600 v2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Voor mij was het:

    Silver 9 -Issue's met sync
    Gold 1 -geen enkele issue
    Gold 2 -Issue's met sync
    [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

    Comment


      De release van de nieuwe 2.7 schijnt - http://apollo-core.com/knowledge.php...12772&z=hByuH7 - nu zeer dichtbij te zijn en belangrijk, de nieuwe FPU zal er bij zijn.
      Een uitgebreide werking en beschrijving van de FPU is vandaag gepost: http://wiki.apollo-accelerators.com/doku.php/fpu
      Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

      Comment


        Ik las het ook al ... hoera! Eindelijk ..... Ik las wel dat het noodzakelijk is om een blaster aan te schaffen ... Ik hoop dat mijn vampire niet "too weak " ... maar misschien handig om er vast een te bestellen ... brrrrr

        Comment


          Originally posted by LuzUo View Post
          Ik las het ook al ... hoera! Eindelijk ..... Ik las wel dat het noodzakelijk is om een blaster aan te schaffen ... Ik hoop dat mijn vampire niet "too weak " ... maar misschien handig om er vast een te bestellen ... brrrrr
          Als het goed gaat krijg ik volgende week een V2 voor de 500, ik hoop niet dat er ook nog een Blaster nodig is en dat ie ''too weak is' :(
          Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

          Comment


            Mocht hij 'too weak' zijn; een mogelijke oplossing: https://www.youtube.com/watch?v=rbRryaa0cfQ
            => Commodore A600HD/40 <=
            3D Amiga Gotek frames: http://www.thingiverse.com/_CrazyBob_/designs

            Comment


              Voorde goede orde:

              V500+ van Majsta heeft hier geen last van.
              Het geldt vooral voor de V600 die vaak de powermod nodig heeft

              Hieronder zoals het op mijn V600 zit (werkt al ruim een jaar perfect) sinds de powermod kan ik tot x14 (99Mhz) beta cores stabiel draaien.
              Ook is het belangrijk dat je A600 mobo een recap heeft gehad, nadat mijn mobo een recap heeft gehad kon ik ipv max x13 ineens x14 cores draaien.
              En uiteraard een goede/frisse PSU is ook niet onbelangrijk.

              Click image for larger version  Name:	20170401_113041.jpg Views:	1 Size:	3.25 MB ID:	16768














































              Click image for larger version  Name:	20170401_113047.jpg Views:	1 Size:	3.17 MB ID:	16769
              Last edited by MrZ; 27-02-2018, 05:50.
              [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

              Comment


                Kan iemand een update geven op de vampire a1200 ? Wanneer kan ik hem
                kopen? 😊

                Comment


                  Magic

                  Dat kan ik wel hoor, voorlopig nog niet.
                  We gaan na de definitieve release van Gold 2.7 eerst volop met de V4 bezig.
                  Majsta (Igor) zal de V1200 gaan maken maar die is nu nog eerst bezig met een nieuwe batch V600 kaarten.
                  Hij heeft al een maand of 2 al wel een hele berg edge connectors voor de A1200 klaar liggen, ook het ontwerp van de kaart heeft hij al volop aan gewerkt.
                  [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                  Comment


                  • LuzUo
                    LuzUo commented
                    Editing a comment
                    Eerst V4 ?? Boehoe ...snif snif ... dus niet eerst met Gold 3 bezig?

                    AGA zit toch niet in Gold 2.7? Dus AGA komt in prio na v4?
                    Last edited by LuzUo; 27-02-2018, 09:14.

                  • MrZ
                    MrZ commented
                    Editing a comment
                    V4 betekent dus ook dat we aan Gold 3 gaan werken :)

                  Originally posted by Magic View Post
                  Kan iemand een update geven op de vampire a1200 ? Wanneer kan ik hem
                  kopen? 😊
                  Originally posted by Magic View Post
                  Even offtopic, maar komt er ook nog een vampire voor de a1200 ? En zo ja wanneer wordt deze verwacht ?
                  Originally posted by Magic View Post
                  Is het al mogelijk je op te geven voor een Vampire aga (voor de a1200 ?)
                  Originally posted by Magic View Post
                  Is er misschien al iets bekend over inschrijven op de a1200 vampire?

                  Originally posted by McVenco View Post

                  Comment


                  • Dr3D
                    Dr3D commented
                    Editing a comment
                    wahahaha... treffend :)

                  Goed dat je het zegt, hoe staat het eigenlijk met die Vampire voor de A1200?

                  Comment


                    Originally posted by Magic View Post
                    Kan iemand een update geven op de vampire a1200 ? Wanneer kan ik hem
                    kopen? 😊
                    Reken maar niet op de eerste 3 kwartalen van dit jaar. Er is nog geen kaart gezien, behalve dan wat connectors :)
                    Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

                    Comment


                      Bedankt allemaal ik agendeer dit onderwerp voor Q4 2018.
                      McVenco fijn dat je zo goed op me let steeds hier in het amiga cafe. 🍺

                      Comment


                        Originally posted by Magic View Post
                        McVenco fijn dat je zo goed op me let steeds hier in het amiga cafe. 🍺
                        Er moet toch iemand zijn die jou tegen jezelf in bescherming neemt...

                        Comment


                        • Magic
                          Magic commented
                          Editing a comment
                          giggle wink

                        Voor iedereen die een USB blaster heeft Gold 2.7 Release cores voor V500 en V600 V2.

                        Get it at:
                        http://www.apollo-core.com/knowledge.php?b=6&note=12868

                        Met 1 of 2 dagen zal ook de Amiga exe beschikbaar worden gesteld.

                        [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                        Comment


                        • Benny
                          Benny commented
                          Editing a comment
                          Als je nog geen blaster hebt kun je nog beter even op de .exe wachten. Vraag me wel af als blijkt dat de core de componenten teveel stresst, of de kaart dan bijvoorbeeld terug kan worden geflashed.

                        Benny

                        Ja natuurlijk kun je de kaart dan terug flashen naar een oudere core mocht 2.7 te heftig zijn voor je kaart.
                        Echter heb je dan wel een USB blaster nodig welke wij ook aanraden bij de hand te hebben met Gold 2.7.
                        [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                        Comment

                        Working...
                        X