Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vampire 600 v2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Dank.. dit roept .. nee.. schreeuwt naar een eigen draad voor "Ik heb een leuke applicatie/tweak/add-on gevonden"

    Comment


      Net een mail van Kipper dat ik mn Vampire kan betalen en dat ie dan binnen nu en 5 weken op de mat ligt👍😃
      Black Amiga 600 rev.1 with Furia and 604n, 3.1 kicks, CF etc.

      Comment


        Cool! dan zit je dus bij de volgende batch
        [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

        Comment


          Ik had twee weken geleden een mail gehad en ik heb het deze week vrijdag binnen. Alleen moet ik wel even 57 Euro importkosten betalen

          Comment


            Komt omdat ie van buiten de EU komt, soms heb je geluk en glipt ie er zonder import heffing door.
            Ik moest 20 euro betalen, die gasten bij de douane zuigen die bedragen volgens mij af en toe ook maar uit hun duim...
            [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

            Comment


              Ga m wel betalen en laten komen dus. Maar ik gebruik m voorlopig niet. Tijd en ruimtegebrek. Vind t eigenlijk zonde dat mn A600 stil staat en dan die Vampire die niet gebruikt wordt. Zet m op marktplaats denk ik. Inclusief de Vampire. Zonde en balen maar ik heb liever dat ie in gebruik is dan dat ie bij mij jaren in een doos ligt.
              Black Amiga 600 rev.1 with Furia and 604n, 3.1 kicks, CF etc.

              Comment


                Originally posted by iRetroVolver
                Ergens in November een Vampire 2 "pledge" gedaan.. helaas nog steeds nada-noppes-nix.. en dan hebben nog wel een Apollo Amiga 1200 case voor hen ontwikkeld.. tsk.. tis me wat
                Inmiddels wel iets ontvangen. Volgens Gunnar zijn ze inmiddels klaar met de achterstand inhalen; http://www.amiga-news.de/de/news/AN-...-00047-DE.html
                [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                Comment


                  Originally posted by Antimute View Post
                  Ga m wel betalen en laten komen dus. Maar ik gebruik m voorlopig niet. Tijd en ruimtegebrek. Vind t eigenlijk zonde dat mn A600 stil staat en dan die Vampire die niet gebruikt wordt. Zet m op marktplaats denk ik. Inclusief de Vampire. Zonde en balen maar ik heb liever dat ie in gebruik is dan dat ie bij mij jaren in een doos ligt.
                  PM me eens een prijs voor die Vampire en als die 600 nog heel erg mooi is.. hoor ik ook dat graag.

                  Comment


                    Gaat nog druk worden op de clubdagen met vampire equipped Amiga's

                    @Antimute

                    Zonde dat je hem meteen weer weg doet, maar aan de andere kant zou mooi zijn als je er iemand die de kaart wel gebruikt blij mee kan maken.
                    [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                    Comment


                      Originally posted by MrZ View Post
                      Gaat nog druk worden op de clubdagen met vampire equipped Amiga's
                      MrZ ik was toch de trendzetter in Maarssen , dus ik hoop dat er meer gaan komen..vampire take-over :) whahahaha

                      Comment


                        tsb yes dat was je zeker en heb dat goede voorbeeld gevolgd, nooit spijt gehad, vampire will rule!
                        [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                        Comment


                          Originally posted by MrZ View Post
                          tsb yes dat was je zeker en heb dat goede voorbeeld gevolgd, nooit spijt gehad, vampire will rule!
                          Whahaha echt wel!! jij was niet bij die machine weg te slaan.. :)

                          Comment


                            Ja ik had er toen al 1 besteld en was nieuwsgierig of ie echt zo snel was als ik had gelezen.
                            [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                            Comment


                              Originally posted by iRetroVolver View Post

                              PM me eens een prijs voor die Vampire en als die 600 nog heel erg mooi is.. hoor ik ook dat graag.
                              PM gestuurd
                              Black Amiga 600 rev.1 with Furia and 604n, 3.1 kicks, CF etc.

                              Comment


                                Van de week het bedrag overgemaakt naar Majasta voor Vampire v500 V2
                                Ben benieuwd wanneer die aankomt. 😁


                                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X