Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vampire 600 v2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    ik vind helemaal mooi !!

    Comment


      Paar filmpjes van mijn A600 vampire 2 in actie

      -Boot OS3.9 op vampire 2 op 85 Mhz (x12 multiplier gold 2 beta core)



      -Riva AMMX in actie
      -Revision 2017 invite 640x360 2000 kbps mpeg 30 fps, 44.1 Khz geluid en best sound quality aangezet,
      -Helaas neemt mijn phone cam het niet heel goed op, in het echt ziet het er veel beter uit.




      -A600 vampire 2 gewoon bezig, je ziet in de shell de output van het revision filmpje, hij staat een mp3 te spelen en je ziet CPUmon080 in actie.
      Een Mp3 merk je bijna niet eens meer dat die staat af te spelen.



      Streaming youtube video met Netsurf browser


      Last edited by MrZ; 07-02-2017, 23:00.
      [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

      Comment


        Die Revision 2017 invite... wow!

        Comment


          PLANAR modes 4 color over HDMI, een nieuwe feature waar aan gewerkt wordt op dit moment.



          [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

          Comment


            Ergens in November een Vampire 2 "pledge" gedaan.. helaas nog steeds nada-noppes-nix.. en dan hebben nog wel een Apollo Amiga 1200 case voor hen ontwikkeld.. tsk.. tis me wat

            Comment


            • MrZ
              MrZ commented
              Editing a comment
              Aaaah dan snap ik hem nu, ik zat hier al met allemaal vraagtekens boven mijn hoofd ;)
              Ja dat het onderwerp aan een bar plots veranderd is niks geks, komt door het bier
              Last edited by MrZ; 14-03-2017, 20:26.

            • michael
              michael commented
              Editing a comment
              Arr matey! It's time for some grog! :D

            • Megatron
              Megatron commented
              Editing a comment
              Arr... you fight like a dairy farmer!



            Voor iedereen die nog een V500+ in bestelling heeft staan is dit goed nieuws
            Bron: http://majsta.com/
            [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

            Comment


              Jep.. heb er ook eentje in bestelling staan.. naast een Vampire 600 v2 .. die er godskollere nog steeds niet is

              Comment


                MrZ Komt er voor de vamp 600 v2 nu een hardware flickerfixer/doubler oplossing ? kunnen ze het niet in software afhandelen ? Of heb ik het nu mis ?

                Comment


                  tsb soort van beide om het nog meer verwarrend te maken.

                  Ja er komt een hardware oplossing, Parasite genaamd (zie dit als een tussenoplossing, ja het is een scandoubler/flicker fixer voor weinig)

                  Tevens kunnen inmiddels een aantal planar modes door SAGA worden door gegeven op HDMI.
                  Dit laatste moet je zien als de eerste stappen om de chipset dus te migreren richting vampire/apollo-core en dus uiteindelijk AGA support.
                  Alleen voordat het zover is dat OCS/ECS/AGA in de Apollo-core zit gaat natuurlijk nog wel een fikse tijd duren en zal in kleine stapjes worden gedaan.
                  [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                  Comment


                    Majsta is nu ook de V500+ aan het massa produceren geslagen, de eerste test batch van 50 is klaar en afgeleverd bij Majsta.
                    De eerste tests zien er zeer goed, de Vampires starten tot nu toe allemaal op.
                    Als het zo door gaat dan zijn de lange wacht tijden snel voorbij.

                    Foto's en meer van Majsta's site http://majsta.com/modules.php?name=N...rticle&sid=134

                    YT filmpje van de eerste test kaart:



                    Tevens Is Kipper2K weer voldoende hersteld dat er ook weer V600 kaarten volop gemaakt worden.
                    [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                    Comment


                      Ze zijn nu ook bezig met een "Parasite", een flickerfixer die net als de indivision de video van de native video chip "fixt" en doorvoert naar de Vampire kaart http://www.apollo-core.com/knowledge.php?b=1&note=4173. Ik vraag me alleen af of dit nu betekent dat ze de implementatie van AGA in de FPGA zelf opgegeven hebben.

                      De FPU implementatie en V1200 daarentegen laten maar op zich wachten.... :(

                      Comment


                        spud

                        Nee AGA implementatie is zeker niet opgegeven, die is bezig as we speak maar dat zal stapje bij beetje gaan.

                        Dit filmpje laat dat zien echter zijn we alweer verder dan dit.



                        A1200 versie word druk aan gewerkt ATM
                        [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                        Comment


                          Met dit filmpje wat duidelijker dat er echt wel gewerkt wordt aan ECS/AGA implementatie op vampire, enjoy!
                          Links zie je ECS scherm en rechts output er van op HDMI.

                          [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                          Comment


                            MrZ, heb die OS3.9 install van jou.. heb je toevallig een lijst met applicaties en GUI tweaks die jij hebt geïnstalleerd?.. Het ziet er zeer gelikt uit en ben na een lange winterslaap weer eens begonnen met de Amiga anders dan alleen verzamelen, restauraties en andere mensen aan hardware helpen.

                            Dank je!

                            Comment


                              Poeh dat zijn er best wel een aantal, ik zal mijn best doen uit mijn hoofd.
                              Omdat de Vampire nog geen FPU heeft gebruik ik AFA OS niet, deze is wel netter en systeem vriendelijker namelijk dan Visual prefs+birdie

                              Op de vampire gebruik ik:

                              -Birdie voor de skins op de vensters
                              -Visual Prefs voor de knoppen,taakbalk etc.
                              -Magic Menu (transparantie enzo)
                              -Toolsprefs
                              -MUI 3.8
                              -Popupmenu library
                              -Reqattack voor de requesters
                              -PeterK icon library (op EAB te vinden) dan heb je ook support voor OS4 iconen.

                              Dat was het voor alle GUI tweaks denk ik

                              [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                              Comment

                              Working...
                              X