Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vampire 600 v2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • michael
    replied
    Originally posted by iRetroVolver
    Ergens in November een Vampire 2 "pledge" gedaan.. helaas nog steeds nada-noppes-nix.. en dan hebben nog wel een Apollo Amiga 1200 case voor hen ontwikkeld.. tsk.. tis me wat
    Inmiddels wel iets ontvangen. Volgens Gunnar zijn ze inmiddels klaar met de achterstand inhalen; http://www.amiga-news.de/de/news/AN-...-00047-DE.html

    Leave a comment:


  • Antimute
    replied
    Ga m wel betalen en laten komen dus. Maar ik gebruik m voorlopig niet. Tijd en ruimtegebrek. Vind t eigenlijk zonde dat mn A600 stil staat en dan die Vampire die niet gebruikt wordt. Zet m op marktplaats denk ik. Inclusief de Vampire. Zonde en balen maar ik heb liever dat ie in gebruik is dan dat ie bij mij jaren in een doos ligt.

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Komt omdat ie van buiten de EU komt, soms heb je geluk en glipt ie er zonder import heffing door.
    Ik moest 20 euro betalen, die gasten bij de douane zuigen die bedragen volgens mij af en toe ook maar uit hun duim...

    Leave a comment:


  • amiga1260
    replied
    Ik had twee weken geleden een mail gehad en ik heb het deze week vrijdag binnen. Alleen moet ik wel even 57 Euro importkosten betalen

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Cool! dan zit je dus bij de volgende batch

    Leave a comment:


  • Antimute
    replied
    Net een mail van Kipper dat ik mn Vampire kan betalen en dat ie dan binnen nu en 5 weken op de mat ligt👍😃

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    Dank.. dit roept .. nee.. schreeuwt naar een eigen draad voor "Ik heb een leuke applicatie/tweak/add-on gevonden"

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Poeh dat zijn er best wel een aantal, ik zal mijn best doen uit mijn hoofd.
    Omdat de Vampire nog geen FPU heeft gebruik ik AFA OS niet, deze is wel netter en systeem vriendelijker namelijk dan Visual prefs+birdie

    Op de vampire gebruik ik:

    -Birdie voor de skins op de vensters
    -Visual Prefs voor de knoppen,taakbalk etc.
    -Magic Menu (transparantie enzo)
    -Toolsprefs
    -MUI 3.8
    -Popupmenu library
    -Reqattack voor de requesters
    -PeterK icon library (op EAB te vinden) dan heb je ook support voor OS4 iconen.

    Dat was het voor alle GUI tweaks denk ik

    Leave a comment:


  • Megatron
    replied
    MrZ, heb die OS3.9 install van jou.. heb je toevallig een lijst met applicaties en GUI tweaks die jij hebt geïnstalleerd?.. Het ziet er zeer gelikt uit en ben na een lange winterslaap weer eens begonnen met de Amiga anders dan alleen verzamelen, restauraties en andere mensen aan hardware helpen.

    Dank je!

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Met dit filmpje wat duidelijker dat er echt wel gewerkt wordt aan ECS/AGA implementatie op vampire, enjoy!
    Links zie je ECS scherm en rechts output er van op HDMI.

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    spud

    Nee AGA implementatie is zeker niet opgegeven, die is bezig as we speak maar dat zal stapje bij beetje gaan.

    Dit filmpje laat dat zien echter zijn we alweer verder dan dit.



    A1200 versie word druk aan gewerkt ATM

    Leave a comment:


  • spud
    replied
    Ze zijn nu ook bezig met een "Parasite", een flickerfixer die net als de indivision de video van de native video chip "fixt" en doorvoert naar de Vampire kaart http://www.apollo-core.com/knowledge.php?b=1&note=4173. Ik vraag me alleen af of dit nu betekent dat ze de implementatie van AGA in de FPGA zelf opgegeven hebben.

    De FPU implementatie en V1200 daarentegen laten maar op zich wachten.... :(

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    Majsta is nu ook de V500+ aan het massa produceren geslagen, de eerste test batch van 50 is klaar en afgeleverd bij Majsta.
    De eerste tests zien er zeer goed, de Vampires starten tot nu toe allemaal op.
    Als het zo door gaat dan zijn de lange wacht tijden snel voorbij.

    Foto's en meer van Majsta's site http://majsta.com/modules.php?name=N...rticle&sid=134

    YT filmpje van de eerste test kaart:



    Tevens Is Kipper2K weer voldoende hersteld dat er ook weer V600 kaarten volop gemaakt worden.

    Leave a comment:


  • MrZ
    replied
    tsb soort van beide om het nog meer verwarrend te maken.

    Ja er komt een hardware oplossing, Parasite genaamd (zie dit als een tussenoplossing, ja het is een scandoubler/flicker fixer voor weinig)

    Tevens kunnen inmiddels een aantal planar modes door SAGA worden door gegeven op HDMI.
    Dit laatste moet je zien als de eerste stappen om de chipset dus te migreren richting vampire/apollo-core en dus uiteindelijk AGA support.
    Alleen voordat het zover is dat OCS/ECS/AGA in de Apollo-core zit gaat natuurlijk nog wel een fikse tijd duren en zal in kleine stapjes worden gedaan.

    Leave a comment:


  • tsb
    replied
    MrZ Komt er voor de vamp 600 v2 nu een hardware flickerfixer/doubler oplossing ? kunnen ze het niet in software afhandelen ? Of heb ik het nu mis ?

    Leave a comment:

Working...
X