Ik zag net dat Jeroen Tel een van zijn uitvindingen probeert te laten funden met hulp van de crowd: SAAS: World’s Best AIRBAG SYSTEM with 15 Stages. Ik was in de veronderstelling dat Jeroen Tel een succesvol muziekproducent is maar hij is klaarblijkelijk van veel meer markten thuis.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jeroen Tel heeft een airbag ontworpen
Collapse
X
-
Jeroen Tel heeft een airbag ontworpen
[URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE] -
Je bent een tag vergeten, Ikilledher!
De presentatie is echt briljant. Ze moeten wel serieus genomen worden!
It's a wonder tall trees ain't layin' down
-
Ik zit niet (nou ja, nauwelijks) op FB. Volgt iemand de laatste ontwikkelingen? Het lijkt alsof er niet veel gebeurt.[URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]
Comment
-
Ik vind de titel misleidend iKilledHer .. ik begin een kickstarter waar ik geld ophaal voor een demo te maken over hoe ik een ruimteschip wil gaan ontwerpen welk interstellair reizen mogelijk maakt door middel van warp technologie.. oh en ik vraag geld om rond de wereld te reizen om dit te verkondigen.. dat het gewaaid is en dat ik al reeds bestaande patenten alsmede oprechte kritiek zal ignoreren is daaraan toe.. ik ben dan toch wel even de uitvinder van de warp technologie.. toch?
Comment
-
Cool.
Je start een indie-go-go om een 3D animatie te maken (okay, dat snap ik dan misschien nog wel), en daarna om op reis te gaan, all expenses paid... En dan? Dan houden de backers er een sleutelhanger aan over?
Interessant verdien model... Helemaal als je die berekening ziet... Zelfs zijn inkomsten staan genoemd als post :)
Ik vind hem wel briljant brutaal eigenlijk!!
Comment
-
Was er nog maar zoiets als De Wondere Wereld waarin dit soort 'nieuwe techniek' op heldere wijze werd uitgelegd en besproken door ons aller held, Chriet Titulaer. We missen je!
Last edited by Infant; 05-04-2016, 17:11.It's a wonder tall trees ain't layin' down
Comment
Comment