Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeroen Tel heeft een airbag ontworpen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Jeroen Tel heeft een airbag ontworpen

    Ik zag net dat Jeroen Tel een van zijn uitvindingen probeert te laten funden met hulp van de crowd: SAAS: World’s Best AIRBAG SYSTEM with 15 Stages. Ik was in de veronderstelling dat Jeroen Tel een succesvol muziekproducent is maar hij is klaarblijkelijk van veel meer markten thuis.

    Click image for larger version

Name:	SAAS_IGG_GIF_1_zpsbu6go4ge.gif
Views:	258
Size:	306.4 KB
ID:	4747
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    #2
    Je bent een tag vergeten, Ikilledher!

    De presentatie is echt briljant. Ze moeten wel serieus genomen worden!

    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      Ze slingeren wel aardig over de weg.. dus zo'n SAAS zal niet verkeerd zijn..

      Lekkere dub zeg.. haha..

      Infant jij had gewoon een vooruitziende blik met SAAS :)
      Last edited by tsb; 01-04-2016, 20:36.

      Comment


        #4
        En toch.. Misschien heb je wel nieuwe buren binnenkort Infant ;)

        Comment


          #5
          Ik zit niet (nou ja, nauwelijks) op FB. Volgt iemand de laatste ontwikkelingen? Het lijkt alsof er niet veel gebeurt.
          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

          Comment


            #6
            Jeroen tel die ken ik van de teevee van powned daar was hij eens met die muziek van hem voor de spellen van de commodore 64

            Comment


              #7
              Dit vind ik erg Manon Jeroen Tel is een soort muziek god op de C64

              Comment


                #8
                Originally posted by odo View Post
                Jeroen Tel is een soort muziek god op de C64
                30 jaar geleden ja. De Olympus is hoog, dus je kan héél diep vallen.

                Comment


                • odo
                  odo commented
                  Editing a comment
                  :-P

                #9
                Ik vind de titel misleidend iKilledHer .. ik begin een kickstarter waar ik geld ophaal voor een demo te maken over hoe ik een ruimteschip wil gaan ontwerpen welk interstellair reizen mogelijk maakt door middel van warp technologie.. oh en ik vraag geld om rond de wereld te reizen om dit te verkondigen.. dat het gewaaid is en dat ik al reeds bestaande patenten alsmede oprechte kritiek zal ignoreren is daaraan toe.. ik ben dan toch wel even de uitvinder van de warp technologie.. toch?

                Comment


                  #10
                  In kort.. die vent is HE-LE-MAAL de weg kwijt

                  Comment


                    #11
                    Cool.
                    Je start een indie-go-go om een 3D animatie te maken (okay, dat snap ik dan misschien nog wel), en daarna om op reis te gaan, all expenses paid... En dan? Dan houden de backers er een sleutelhanger aan over?

                    Interessant verdien model... Helemaal als je die berekening ziet... Zelfs zijn inkomsten staan genoemd als post :)

                    Ik vind hem wel briljant brutaal eigenlijk!!

                    Comment


                      #12
                      Die is inderdaad gek geworden

                      Comment


                        #13
                        Was er nog maar zoiets als De Wondere Wereld waarin dit soort 'nieuwe techniek' op heldere wijze werd uitgelegd en besproken door ons aller held, Chriet Titulaer. We missen je!


                        Last edited by Infant; 05-04-2016, 18:11.
                        It's a wonder tall trees ain't layin' down

                        Comment


                          #14
                          hahah Mis hem ook

                          Comment


                            #15
                            Originally posted by Infant View Post
                            Chriet Titulaer. We missen je!
                            Hij leeft toch nog wel ? Alleen heeft volgens mij zijn eigen elektrische schakelingen niet helemaal in orde..

                            Comment


                            • odo
                              odo commented
                              Editing a comment
                              hahhah :-P
                          Working...
                          X