Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga 1200 - Asahi Series - Limited Edition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Misschien de oudjes in de opslag, en overgaan op emulatie? Beetje 'gespeeld', met een 500 mini, en dat is best redelijk, moet zeggen dat het allemaal erg vloeiend loopt. Aminimiga, ofzo, geprobeerd, en dat werkt ook best goed, nu hopen dat er vlug een versie voor de rpi 400 uitkomt.
    Ben benieuwd wat de toekomst brengt.

    Comment


      #17
      Use it or lose it! zeg ik altijd ...
      Bovendien zijn er al wat bordjes gerecapped en een 3 tal borden komen deze week terug en dan vertrekt de laatste set A1200 borden.
      Dan volgen de A500's en de enige A2000, dan is het theoretisch weer allemaal vers.
      Het enige wat ik dan moet gaan doen, is wat ATX voedingen aanschaffen en dan de A2000 in ieder geval ombouwen.
      Maar de 1200's hebben even voorrang, zodra die allemaal weer in de behuizingen zitten, dan krijgen de meeste ook weer uitbreidingskaarten en mogelijk ook Indivisions, niet allemaal, maar wel zo, dat iedere 1200 speelbaar is.
      Dat zelfde geldt voor de A500's.
      De speciale cases krijgen uiteraard de wat betere uitbreidingen, sowieso allebei TF1260.
      Ook de doorzichtige en zwarte A500, als het even kan TF536, maar ik kijk wel.

      Bouw het langzaam allemaal op met verse condensators en nieuwe voedingen, dat scheelt al in de levensduur, want orginele voedingen zou ik niet meer gebruiken.
      En dat geldt voor alles, dus ook C64, MSX, wat je ook hebt, nieuwe voedingen er aan.

      Comment


        #18
        Originally posted by Buzzfuzz View Post
        Use it or lose it! zeg ik altijd ...
        Bovendien zijn er al wat bordjes gerecapped en een 3 tal borden komen deze week terug en dan vertrekt de laatste set A1200 borden.
        Dan volgen de A500's en de enige A2000, dan is het theoretisch weer allemaal vers.
        Het enige wat ik dan moet gaan doen, is wat ATX voedingen aanschaffen en dan de A2000 in ieder geval ombouwen.
        Maar de 1200's hebben even voorrang, zodra die allemaal weer in de behuizingen zitten, dan krijgen de meeste ook weer uitbreidingskaarten en mogelijk ook Indivisions, niet allemaal, maar wel zo, dat iedere 1200 speelbaar is.
        Dat zelfde geldt voor de A500's.
        De speciale cases krijgen uiteraard de wat betere uitbreidingen, sowieso allebei TF1260.
        Ook de doorzichtige en zwarte A500, als het even kan TF536, maar ik kijk wel.

        Bouw het langzaam allemaal op met verse condensators en nieuwe voedingen, dat scheelt al in de levensduur, want orginele voedingen zou ik niet meer gebruiken.
        En dat geldt voor alles, dus ook C64, MSX, wat je ook hebt, nieuwe voedingen er aan.
        Behalve Atari’s. Die moeten in de fik.
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #19
          Originally posted by Infant View Post

          Behalve Atari’s. Die moeten in de fik.

          Ze brengen tegenwoordig aardig geld op tegenwoordig, maar goed ik ben ook geen Atari fan

          Comment


            #20
            Originally posted by Buzzfuzz View Post


            Ze brengen tegenwoordig aardig geld op tegenwoordig, maar goed ik ben ook geen Atari fan
            De Falcon mag blijven, de rest is om de bbq mee aan te steken.
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


              #21

              Mijn asahi storm grey. Ik vind het met witte toetsen erg mooi. De F-toetsen bewust grijs als knipoog naar de Commodore 16.

              Erg blij met de case. Minder blij met de in transport beschadigde omdoos waar A1200.net geen vervanger of compensatie voor wil geven.
              Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

              Comment

              Working...
              X