Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga Global Alliance

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Originally posted by LuzUo View Post


    Ik ben er zelf van overtuigd dat iedereen die nu aan het verzamelen/hobbyen is, zelf warme gevoelens heeft bij de jaren '80 en begin jaren '90. Als ik er niet meer ben zetten mijn kinderen het spul zo aan de straat ... Die hebben er niks mee en ik vermoed dat dit voor velen zal gelden. Duszzzz zo gauw onze 'soort' begint uit te sterven, zullen de prijzen ook wel weer zakken ​​​​​​.

    Ik denk er ook zo over. Kijk ik bijvoorbeeld naar jukeboxen dan was mijn NSM jukebox bouwjaar 1978 (gekocht in 1990 voor 900 gulden) in 2010 ca. 1000 euro waard. Nu krijg ik er nog 600 euro voor. Als ik hem al kan verkopen want het aanbod is groot. Ik vermoed allemaal jukeboxen van 65+'ers die overlijden of naar kleiner huis/verzorgingshuis moeten verhuizen.
    Let op, dan heb ik het over een jukebox die 45 toeren singels kan afspelen, niet over over de Bubble Wurlitzers uit de jaren 50 die alleen 78 toeren platen kan afspelen.

    Comment


      #17
      PMS Ikzelf ben op zoek naar een nette jukebox, maar als je ziet wat die op MP doen aan prijzen daar wordt je niet vrolijk van
      Zelfde gebeurd met Old Timer brommers (Zundapp, Kreidler etc) prijzen zijn astronomisch hoog, dat het gewoon niet meer leuk wordt.
      [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

      Comment


        #18
        Dat komt dat iedereen met een beetje een beurs nu in zijn midlife crisis zit. We (ja ik ook) willen allemaal herinneringen uit onze jeugd levend houden en blijkbaar bereid om er voor te betalen.

        Comment


          #19
          Originally posted by LuzUo View Post
          Schijnbaar is de vraag toch groter dan het aanbod ... of zou Amiga (& retro in het algemeen) de nieuwe tulpenbol zijn?
          Dat denk ik niet, ik denk eerder dat het is wat PRS zei:

          Originally posted by PRS View Post
          Dat komt dat iedereen met een beetje een beurs nu in zijn midlife crisis zit. We (ja ik ook) willen allemaal herinneringen uit onze jeugd levend houden en blijkbaar bereid om er voor te betalen.

          Comment


            #20
            Originally posted by Verkoophoek View Post

            Inderdaad is ook de verkoophoek een stukje duurder geworden. Ok veel duurder, maar 150 euro voor een A500? Dat durf ik echt niet te vragen. Ik vond tussen de 50 en 100 euro een heel mooi bedrag. Aanstaande zaterdag gaat een hele mooie PET 3000 in de verkoop. Enige minpuntje is dat er niets op het scherm komt…
            en ik denk dat je in Maarssen nog steeds goede deals kunt scoren
            Ik zie net dit moederbord A2000, rev 6.2 op Marktplaats: 436 euro geboden. Dat is toch gewoon waanzinnig?

            Click image for larger version

Name:	a2m.jpg
Views:	102
Size:	83.9 KB
ID:	29521

            Comment


            • LuzUo
              LuzUo commented
              Editing a comment
              Ja das zeker waanzinnig.. hoewel ik het vermoeden heb dat hier personen de boel aan het frustreren zijn en niet de intentie hebben om dit bord voor zo'n prijs te kopen.

            • PMS
              PMS commented
              Editing a comment
              @LuzUo

              Denk dat je gelijk hebt. Bieder Gilbert heeft zijn biedingen verwijderd.

            #21
            Originally posted by PMS View Post

            Ik zie net dit moederbord A2000, rev 6.2 op Marktplaats: 436 euro geboden. Dat is toch gewoon waanzinnig?

            Click image for larger version

Name:	a2m.jpg
Views:	102
Size:	83.9 KB
ID:	29521
            Tja ik heb gisteren nog wel gekkere dingen gezien en gehoord

            Originally posted by Verkoophoek View Post

            Inderdaad is ook de verkoophoek een stukje duurder geworden. Ok veel duurder, maar 150 euro voor een A500? Dat durf ik echt niet te vragen. Ik vond tussen de 50 en 100 euro een heel mooi bedrag. Aanstaande zaterdag gaat een hele mooie PET 3000 in de verkoop. Enige minpuntje is dat er niets op het scherm komt…
            en ik denk dat je in Maarssen nog steeds goede deals kunt scoren
            Tja en toen stonden er opeens een paar hele mooie 500's en dat was dus 2 keer 150 euro.
            Helaas voor mij dat de 2de een 512KB expansie had met een grote blauwe varta, maar desondanks 2 hele mooie.

            Attached Files

            Comment

            Working...
            X