Announcement

Collapse
No announcement yet.

Indivision AGA MK3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buzzfuzz
    replied
    Originally posted by Stronk View Post
    Ik snap nog niet zo goed hoe deze birdjes werken. Gaan álle 15kHz schermen nu ook via dit ding of alleen de hogere resoluties? Heb in het verleden en op youtube gezien dat men dan twee schermen aan de amiga heeft hangen zodat alle resoluties e.d. te zien zijn. Hoe zit dat nou?
    Van wat ik er nog van weet is dat de MK I en II sowieso inderdaad een scherm op de RGB poort nodig hadden voor spelletjes in DOS en ook WHDLoad in de meeste gevallen.
    Of de MK III dit nu overkomt, we zullen het zien hier denk ik zo

    Leave a comment:


  • Stronk
    replied
    Ik snap nog niet zo goed hoe deze birdjes werken. Gaan álle 15kHz schermen nu ook via dit ding of alleen de hogere resoluties? Heb in het verleden en op youtube gezien dat men dan twee schermen aan de amiga heeft hangen zodat alle resoluties e.d. te zien zijn. Hoe zit dat nou?

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    commented on 's reply
    Dat is snel. Wilde het ook, maar het geld ging naar iets anders toe.

  • VosCoBoss
    replied
    Zojuist mailtje binnengehad van icomp.de... de Indivision MK3 is onderweg! Zal hopelijk ergens volgende week verschijnen, ik ben benieuwd!

    Leave a comment:


  • Tyball
    replied
    Originally posted by spud View Post
    Waarom een scandoubler als native Amiga signaal al werkt op de BenQ?
    Scanlines

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    commented on 's reply
    Vanwege PAL High Res Laced 640x512. Via RGB naar VGA is dat niet mogelijk, maar wel met de Indivision AGA MK2CR. De weergave is haarscherp, alleen sommige Demos wil graag van resolution veranderen. Hopelijk is dat met de Indivision AGA MK3 verleden tijd.

  • Japhi
    replied
    Vooral om van dat "geflicker" af te zijn in de laced screenmodes.
    Is het nodig deze Indivision? Nee, niet echt maar het is zeer welkom.

    Leave a comment:


  • spud
    replied
    Waarom een scandoubler als native Amiga signaal al werkt op de BenQ?

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    commented on 's reply
    Zal geweldig zijn als het goed werkt op de BenQ BL702A VGA monitor. Kan ik eventueel ook de twee Indivision AGA MK2CR’s vervangen voor de MK3.

  • Japhi
    replied
    Ik heb deze vorige week ook gepre-ordered. Ben ook benieuwd naar mijn eerste ervaring met een scandoubler.
    Hopelijk werkt deze goed met de Benq BL702a scherm. Volgens Jens zou deze automatisch herkend worden bij aansluiten.

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Originally posted by VosCoBoss View Post
    Ik heb deze gepre-ordered, ben erg benieuwd! Wordt mijn eerste ervaring met een scandoubler. Eerste uitdaging wordt al hoe dit te combineren met de fastATA MKV...
    Kunnen we onderling onze ervaringen hier delen.

    Leave a comment:


  • VosCoBoss
    replied
    Ik heb deze gepre-ordered, ben erg benieuwd! Wordt mijn eerste ervaring met een scandoubler. Eerste uitdaging wordt al hoe dit te combineren met de fastATA MKV...

    Leave a comment:


  • Erik B
    commented on 's reply
    Ja JOhan deze kaart ziet er goed uit.

  • AMIGA JOHAN
    replied
    Ja, Erik de specs ziet er goed uit. Doe later deze maand wel een pre-order.

    Another improvement over the predecessor models is automatic monitor recognition: The configuration tool can detect what size of monitor is connected and make suggestions for ideal output frequencies that are within the specifications of the monitor. This reduces the "first setup" to a matter of minutes, maybe even seconds if you're using one of the presets for popular display panel sizes that we provide.

    Leave a comment:


  • Erik B
    started a topic Indivision AGA MK3

    Indivision AGA MK3

    OP 10 Augustus is de nieuwe Indivision AGA MK3 te koop.
    Je kunt een alvast een pre-order van maken.

    De specs zijn best mooi!
Working...
X