Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat voor auto rijdt de AC'er?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ah lekker, 6 cilinder, dat loopt wel.
    Zie een standaard luchtfilter, zou er cold air intake van maken en voor wat extra power een compressor!

Comment

Ja dat loopt inderdaad wel lekker, cold air intake zat ik ook aan te denken, compressor niet wil de motor verder standaard laten.

Verder zit er een voor deze motor bekende nokkenas mod op wat voor extra pk’s zorgt en de rvs uitlaat heeft een grotere diameter dan standaard uitlaat.

Verder niks te klagen. Sportstand op de automaat is ook heel leuk maar toch gebruik ik die weinig vooral met die leuke co2 regels van nu.
      Ik moet maar een keer naar de autobahn gaan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Chippen zou nog kunnen, dat levert ook wat extra op

Comment

Click image for larger version

Name:	IMG_0296.jpeg
Views:	66
Size:	198.6 KB
ID:	25367

Name:	IMG_0300.jpeg
Views:	63
Size:	81.7 KB
ID:	25368

Orlingo ?
          schrijfm.ch/ne | commodore | AMIGA | SUPER NINTENDO

Comment

Wij doen het hier op de groene toer. Tanken op de oprit. Ideaal. En in mijn geval alleen in het weekend. De rest van de week op de zaak.

Oftewel een b250e. Volledig elektrisch. Werk verkeer 40 km enkele reis. Op het werk laden.

Heb hiervoor een b180 diesel gehad. Dit is dan toch serene rust aanboord.

Geen wegenbelasting. Kost geen drol dus. Onderhoud is minimaal.

Hebben nog een oude kroket. Mazda premacy mochten we meer als 200 km moeten overbruggen. Oud beestje maar blijft gaan. Elk jaar een beurt en we kunnen weer een jaar vooruit.

Comment

Wij doen het hier op de groene toer. Tanken op de oprit. Ideaal. En in mijn geval alleen in het weekend. De rest van de week op de zaak.

Oftewel een b250e. Volledig elektrisch. Werk verkeer 40 km enkele reis. Op het werk laden.

Heb hiervoor een b180 diesel gehad. Dit is dan toch serene rust aanboord.

Geen wegenbelasting. Kost geen drol dus. Onderhoud is minimaal.

Hebben nog een oude kroket. Mazda premacy mochten we meer als 200 km moeten overbruggen. Oud beestje maar blijft gaan. Elk jaar een beurt en we kunnen weer een jaar vooruit.

Comment

Name:	mini-car.jpg
Views:	27
Size:	53.9 KB
ID:	25695

Ikilledher Ik had laatst mijn auto per abuis in je tuin geparkeerd. De overbuurman stuurde deze foto waarop jij duidelijk er met mijn auto vandoor gaat.
                Ik wil hem graag terug, omdat ik ivm mijn visuele aandoening (blind aan beide ogen) nog steeds een auto nodig heb waarmee ik mij zelfstandig kan verplaatsen.

Je mag hem opsturen, de postzegels doe ik per omgaande retour.

Comment

Working...
                X