Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat voor auto rijdt de AC'er?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Ah lekker, 6 cilinder, dat loopt wel.
    Zie een standaard luchtfilter, zou er cold air intake van maken en voor wat extra power een compressor!

    Comment


      #47
      Ja dat loopt inderdaad wel lekker, cold air intake zat ik ook aan te denken, compressor niet wil de motor verder standaard laten.

      Verder zit er een voor deze motor bekende nokkenas mod op wat voor extra pk’s zorgt en de rvs uitlaat heeft een grotere diameter dan standaard uitlaat.

      Verder niks te klagen. Sportstand op de automaat is ook heel leuk maar toch gebruik ik die weinig vooral met die leuke co2 regels van nu.
      Ik moet maar een keer naar de autobahn gaan.


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


        #48
        Chippen zou nog kunnen, dat levert ook wat extra op

        Comment


          #49
          Click image for larger version

Name:	IMG_0296.jpeg
Views:	255
Size:	198.6 KB
ID:	25367

          Click image for larger version

Name:	IMG_0300.jpeg
Views:	239
Size:	81.7 KB
ID:	25368

          ?
          [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

          Comment


            #50
            Wij doen het hier op de groene toer. Tanken op de oprit. Ideaal. En in mijn geval alleen in het weekend. De rest van de week op de zaak.




            Oftewel een b250e. Volledig elektrisch. Werk verkeer 40 km enkele reis. Op het werk laden.

            Heb hiervoor een b180 diesel gehad. Dit is dan toch serene rust aanboord.

            Geen wegenbelasting. Kost geen drol dus. Onderhoud is minimaal.

            Hebben nog een oude kroket. Mazda premacy mochten we meer als 200 km moeten overbruggen. Oud beestje maar blijft gaan. Elk jaar een beurt en we kunnen weer een jaar vooruit.


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment


              #51
              Wij doen het hier op de groene toer. Tanken op de oprit. Ideaal. En in mijn geval alleen in het weekend. De rest van de week op de zaak.




              Oftewel een b250e. Volledig elektrisch. Werk verkeer 40 km enkele reis. Op het werk laden.

              Heb hiervoor een b180 diesel gehad. Dit is dan toch serene rust aanboord.

              Geen wegenbelasting. Kost geen drol dus. Onderhoud is minimaal.

              Hebben nog een oude kroket. Mazda premacy mochten we meer als 200 km moeten overbruggen. Oud beestje maar blijft gaan. Elk jaar een beurt en we kunnen weer een jaar vooruit.


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

              Comment


                #52
                Click image for larger version

Name:	mini-car.jpg
Views:	220
Size:	53.9 KB
ID:	25695


                Ikilledher Ik had laatst mijn auto per abuis in je tuin geparkeerd. De overbuurman stuurde deze foto waarop jij duidelijk er met mijn auto vandoor gaat.
                Ik wil hem graag terug, omdat ik ivm mijn visuele aandoening (blind aan beide ogen) nog steeds een auto nodig heb waarmee ik mij zelfstandig kan verplaatsen.

                Je mag hem opsturen, de postzegels doe ik per omgaande retour.

                Comment


                  #53
                  Tijd voor een update! Ik verplaats mij sinds anderhalf jaar alleen nog maar in deze scheurijzers:

                  Click image for larger version

Name:	ah.jpg
Views:	276
Size:	124.5 KB
ID:	27463

                  Click image for larger version

Name:	gw.jpg
Views:	277
Size:	80.2 KB
ID:	27464

                  Dit bevalt mij meer dan prima!

                  En jullie? Iemand iets nieuws (of ouds) gekocht?
                  Attached Files

                  Comment


                    #54
                    Ik rij zo lang mogelijk door in mijn Toyota Avensis van 2006. Nog maar 315.000km op de teller, dus als nieuw ☺️ Soms pak ik de Toyota Aygo mee. Rijdt wat voordeliger.
                    Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

                    Comment


                      #55
                      Click image for larger version

Name:	8ECF95D5-E22D-4E1A-820F-005B2C7C8050.jpeg
Views:	153
Size:	477.1 KB
ID:	27470Sinds een maandje een dikke Jaguar 8 cylinder met een hele boel trappelende paardjes…
                      Last edited by PRS; 16-11-2021, 13:32.

                      Comment


                        #56
                        Originally posted by PRS View Post
                        Sinds een maandje een dikke Jaguar 8 cylinder met een hele boel trappelende paardjes…
                        Oh vet! foto's ?
                        [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                        Comment


                          #57
                          MrZ hoe is het eigenlijk met jouw wagenpark? Update?
                          It's a wonder tall trees ain't layin' down

                          Comment


                            #58
                            Infant Die is nog steeds hetzelfde, nog steeds die ouwe blauwe opgevoerde Renault 19 16v die in de garage staat

                            Maar wel een hoop aan gedaan dit jaar, zoals:
                            Alle interieur verlichting en controle lampjes weer werkend gemaakt.
                            Centrale Vergrendeling weer goed werkend gemaakt door slot mechanisme schoon te maken en opnieuw te smeren(ging niet meer goed open/dicht met afstandsbediening).
                            Tevens ook maar Raam mechanismes preventief gesmeerd (Als je het dan toch los hebt..)
                            Knopje voor elektrische spiegelverstelling vervangen was na 28 jaar zo gecorrodeerd van binnen dat ie amper nog werkte.
                            Achterschokbrekers vervangen (Bilstein B4)
                            Doordat ik die ging vervangen (enige wat nog nooit los was geweest) kwam ik een mega plek met roest en rot tegen op de wielkast rechts achter.
                            Dat was wel even een pittige tegenvaller, was echt goed krokant en tot op 2 cm genaderd van schokbreker montagepunt.
                            Is nu inmiddels ook opgelost dus de 19 is weer wat vers metaal rijker, er zat ook een roest bobbeltje onder de lak op wielrand links achter ook meteen mee laten pakken.
                            En nog zo een paar dingen maar preventief mee laten nemen.

                            Als laatste 4 nieuwe injectoren er in gezet, had Bosch 803 type injectoren maar die zijn 4.8 Ohm mijn ECU verwacht 2.4 Ohm, daardoor ging hij heel er schommelen met de toeren als je terug kwam naar stationair toerental en dat was ik meer dan zat.

                            Dus nu zitten er 4 gloednieuwe Bosch 802 injectoren in en uiteraard ook opnieuw moeten mappen dus dat probleem is ook verholpen eindelijk loopt hij weer snaar strak.
                            Ik ging er alleen voor om van dat geschommel af te zijn maar heb er zoveel meer voor terug gekregen.
                            Ding loopt zoveel harder nu echt een wereld van verschil en hij was al niet langzaam (0-100 km/h was 5.89 sec), nu zal de 0-100 tijd er niet veel op vooruit gaan (iets met wielspin).
                            Maar de 100-200 Km/h tijd zijn secondes vanaf (was 17.83 sec), hij pakt veel eerder op, bij doorschakelen is de 'wacht stand' (turbo lag) weg, was meer injector lag achteraf gezien.
                            Ook tussen 6000 en 7000 RPM blijft hij nu gewoon snoeihard doortrekken waar hij eerst begon af te vallen.
                            Alsof je in plaats van een 040/25 er een 060 in hebt gestopt zo voelt het verschil zoals hij nu rijdt.
                            Na de Winter maar weer eens run doen voor de acceleratie tijden en ook weer keer opnieuw op de bank voor een vermogens meting.

                            [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                            Comment


                            • Infant
                              Infant commented
                              Editing a comment
                              Good busy!

                            #59
                            ik zeg: goed bezig! en als je leuke filmpjes hebt, deel ze aub :)

                            Comment


                              #60
                              Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe het nu met Buzzfuzz is en in wat voor auto hij rondrijdt?
                              It's a wonder tall trees ain't layin' down

                              Comment

                              Working...
                              X