Hier staat een interview afgedrukt met de directeur van Hyperion met prachtige uitspraken als: “We have no ‘views’ when it comes to AROS or Morphos” en geen antwoord op de vraag waar hij Hyperion in 2022 ziet staan. Eindigt met gebruikelijk Petroïaans ‘keeping Amiga alive’-geroep. Bladvulling.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Amateurinterview met opperhoofd van Hyperion
Collapse
X
-
Amateurinterview met opperhoofd van Hyperion
[URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE] -
Originally posted by IkilledherHier staat een interview afgedrukt met de directeur van Hyperion met prachtige uitspraken als: “We have no ‘views’ when it comes to AROS or Morphos” en geen antwoord op de vraag waar hij Hyperion in 2022 ziet staan. Eindigt met gebruikelijk Petroïaans ‘keeping Amiga alive’-geroep. Bladvulling.
[SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]
-
Ai, dit wordt smerig volgens mij. http://www.amiga-news.de/en/news/AN-...-00039-EN.html
Nog even en dan blijft er nog minder over van Amiga voor de toekomst...[SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by iRetroVolverThings need to die for the new to arrive..[SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]
Comment
-
Kansloze club is dat toch, Hyperion. Beetje gaan lopen vechten om/over trademarks... veel dieper zakken kan niet. Als er nog respect was voor deze firma vol reserve Fransozen, dan zal dit binnen nu en niet al te ver in de toekomst volledig verdwijnen.It's a wonder tall trees ain't layin' down
Comment
-
Originally posted by InfantKansloze club is dat toch, Hyperion. Beetje gaan lopen vechten om/over trademarks... veel dieper zakken kan niet. Als er nog respect was voor deze firma vol reserve Fransozen, dan zal dit binnen nu en niet al te ver in de toekomst volledig verdwijnen.[SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]
Comment
-
Guest
Originally posted by Infant View PostKansloze club is dat toch, Hyperion. Beetje gaan lopen vechten om/over trademarks... veel dieper zakken kan niet. Als er nog respect was voor deze firma vol reserve Fransozen, dan zal dit binnen nu en niet al te ver in de toekomst volledig verdwijnen.
Comment
-
Originally posted by SimonV
Firma vol wat ?
Vandaar. Absoluut niet naar iedere Belg bedoelt :-)It's a wonder tall trees ain't layin' down
Comment
-
Guest
Dan heb ik goed nieuws ! .... Ben Hermans en Timothy zijn Vlamingen. Je zou het bijna reserve-Nederlanders kunnen noemen aangezien we ons in 1830 losgescheurd hebben van het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden. Maar de waarheid mag gezegd worden, de doorsnee Fransman denkt dat Wallonie het 40ste department is van hun land maar helaas ...
Comment
-
Originally posted by SimonV View PostDan heb ik goed nieuws ! .... Ben Hermans en Timothy zijn Vlamingen. Je zou het bijna reserve-Nederlanders kunnen noemen aangezien we ons in 1830 losgescheurd hebben van het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden. Maar de waarheid mag gezegd worden, de doorsnee Fransman denkt dat Wallonie het 40ste department is van hun land maar helaas ...It's a wonder tall trees ain't layin' down
Comment
-
Guest
Ik vind dat moeilijk oordelen.
Hyperion is ongetwijfeld begonnen met de beste bedoelingen. Iedereen stond te springen voor de "nieuwe Amiga" op basis van PPC destijds ( laat ons nu even het Blue VS Red debacle buiten beschouwing laten ) .... op een gegeven moment is het daar maar dan droogt plotseling de hardware bron uit, wil Amiga Inc plots het AMigaOS gratis op zijn bil slaan met een rechtszaak tot gevolg ... lang verhaal kort zit er DENK IK zoveel geld van Ben Hermans in het verhaal OS4 dat je niet even de handdoek in de ring gaat smijten of de kaas van je brood laten eten denk ik. Zet je even in hun plaats denk ik dan ? Het is erg gemakkelijk om van de zijlijn te staan roepen " maar het moet zus en zo en ik zou dit en dat " ...
Of ze die eeuwige strijd gaan winnen / volhouden ? Ik weet het niet, mijn zin zou alleszins al lang over zijn maar nogmaals het is mijn geld en inmiddels bijna 20 jaar van hun leven met veel downs en weinig ups niet dat in hun zaak zit. Ik snap eigenlijk al helemaal niet hoe er nog iemand zijn brood kan verdienen met Amiga maar blijkbaar is het wel degelijk zo.
Over dat interview ... tja inderdaad bladvulling voor Generation Amiga die gewoon gekregen hebben wat ze gevraagd hebben: een interview.
Comment
-
Ik denk dat het vast met een goede reden gedaan wordt. Of het eindresultaat goed is voor ons als community, dat is een kwestie van geduld.
Ik baal er vooral van dat het kennelijk zo hard moet, dat er gewoon trademarks aangevraagd worden op de productnamen van anderen. Kennelijk zien ze zich ergens door gedwongen.
Ik vermoed dat er in elk geval meer achter zit als dat wij te zien of te horen krijgen.[SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]
Comment
Comment