Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat heb je vandaag/recent gekocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Originally posted by Abelientje View Post
    Ik heel fout een atari 1040Stfm :) :)
    Je kunt hier ook een gotek instoppen/aanhangen met de HxC firmware

    Comment


      #77
      Ssssst een PSVR spel ;)

      Comment


        #78
        Originally posted by spud View Post
        De zomer aanbieidng van de Oculus Rift deed me over stag gaan, het idee om Dirt Rally, Project Cars en Elite Dangerous in VR te spelen is te verleidelijk :)
        Click image for larger version

Name:	10460569.jpg
Views:	344
Size:	19.3 KB
ID:	12767
        En hoe bevalt het? Is het wat je er van verwachtte? Is het aan te raden? Die aanbieding zie ook regelmatig :) en klik m snel weer weg denkende "ik wacht op de volgende generatie"
        Maar ja, het kriebelt wel.
        -=[Greetings]-[Dr3D]=-

        Comment


        • Magic
          Magic commented
          Editing a comment
          VR is hip.. maarja moet je wel tegen kunnen qua misselijkheid die het kan veroorzaken. Het WOW effect is zeker aanwezig..

        • Dr3D
          Dr3D commented
          Editing a comment
          ik weet genoeg, maar weer effe sparen dan.
          pff, ik blijf bezig... :)

        • Amizion
          Amizion commented
          Editing a comment
          hep er ook ff "in" gezeten en was maized...ontiegelijk gaaf, heb je de centen liggen dan gewoon jezelf kado doen..

        #79
        Hij is eindelijk gearriveerd, maar nog geen tijd voo gehad om er mee te spelen. Bureau staat nog vol met Amiga's in opbouw :D

        Comment


          #80
          Omdat mijn vrouw altijd zoveel vragen heeft waar ik toch nooit een antwoord op heb.. ik een discussie toch niet kan winnen want vrouwen en logica.. alleen die twee woorden in een enkele zin al is vreemd.. naja.. dit dus!

          Click image for larger version  Name:	Google Home.jpg Views:	1 Size:	202.5 KB ID:	13082

          Comment


          • Magic
            Magic commented
            Editing a comment
            Een automatisch advies/vragen apparaat :D
            Last edited by Magic; 18-08-2017, 20:24. Reason: vOOR mARCEL

          #81
          Voor het eerst een mobiel gekocht of hoe zo een ding nu echt heet.Was el een rip uit mijn lijf maar dan heb je teminste iets hoop ik.Het is een echte Doogee x10 met een beetje geluk kan ik er Pong op spelen :-) wel een goede site zelfs Ideal maar zag ik te laat heb er in het verleden een aantal andere dingen gekocht
          https://www.gearbest.com/cell-phones...45.html?wid=11

          Comment


          • McVenco
            McVenco commented
            Editing a comment
            42 euro en "dan heb je tenminste iets"? Je moet eens beter leren trollen, odo :)

          #82
          Vandaag? 3xA2500, 3xA500, 1230, 2030, 2286, 2020, 1950, genlocks, boeken, action replay 2, games, Atari 1040ST, 1084, 7xC64, power cartridges en een broodje kroket.

          Comment


          • rvo
            rvo commented
            Editing a comment
            oh, was jij dat! :)

          #83
          Omdat Apple even had besloten zijn hele AirPort divisie op te doeken met daarbij het per direct stopzetten van support en patches voor hun producten, gaan die hokken dan ook de deur uit en komt er Google WiFi (Mesh Networking) bij ons in huis.

          Click image for larger version

Name:	2D29B762-979C-4451-BECD-BDA053BBE607-3821-000006498191FD4D.jpeg
Views:	87
Size:	38.6 KB
ID:	13124

          Comment


          • wiebow
            wiebow commented
            Editing a comment
            De Apple turn-around is wel erg snel hoor. "Support tot de deur" is bijna het motto.

          #84
          Om de oude onbetrouwbare bricks uit te bannen heb ik recent een custom voeding gekocht voor mijn 8 bit machines.

          http://personalpages.tds.net/~rcarlsen/

          Perfect.

          Comment


          • CrazyBob
            CrazyBob commented
            Editing a comment
            Mooie setup!

          • wiebow
            wiebow commented
            Editing a comment
            Dank je!

          #85
          Originally posted by wiebow View Post
          De Apple turn-around is wel erg snel hoor. "Support tot de deur" is bijna het motto.
          Jep.. ik stond er ook een beetje raar van te kijken.. maar ik had al mijn momenten met Apple. Ik heb heel lang zitten kloten met iCloud waarbij een hangende iOS upgrade ten gronde lag waardoor mijn iCloud space bij elke iPhone upgrade een corrupte restore leverde.. en zelfs Apple de handen in de lucht smeet met "we weten het ook niet meer"... erg vervelend.. en Apple Support in de Apple Store is voor reparaties echt tof, maar dit soort issues is echt een probleem en ben je aan de goden overgeleverd.

          Android TV's in ons huis.. Google Home als Home Assistant.. Google WiFi Mesh Pods nu.. en Android telefoon.. dat probeer ik af en toe eens.. wellicht bekijk ik dat ook nog eens.

          Comment


          • Dr3D
            Dr3D commented
            Editing a comment
            misschien een verhaal voor een andere dag, maar ik zou er graag meer over horen. En dan waarom het niet is/was op te lossen.
            Pretty please?

          #86
          vandaag even niets. Eerst maar even concentreren op mijn A1200 en installeren van workbench 3.1 op cf, pcmcia kaart en andere toeters en bellen.
          Oja net een bakkie koffie gekocht.
          [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

          Comment


            #87
            Originally posted by Dr3D View Post
            misschien een verhaal voor een andere dag, maar ik zou er graag meer over horen. En dan waarom het niet is/was op te lossen.
            Pretty please?
            Alles is op te lossen.. de suggestie was om mijn iCloud Account op te geven.. echter moest ik dan een ander iCloud e-Mail adres gaan gebruiken.. daarmee waren alle aankopen dan ook weg en tevens ook mijn geschiedenis van aankopen (hardware).. en dan wist men nog niet eens zeker of DAT dan echt de oplossing was.

            Maar is niet erg.. ik maak er geen punt van.. wellicht komt er wel eens een Android versie aan die me aanstaat.. dat met de juiste hardware.. who knows..

            Comment


            • wiebow
              wiebow commented
              Editing a comment
              Dit is een van de redenen waarom ik zo weinig mogelijk digitaal koop... Te veel risico, helaas.

            #88
            Originally posted by iRetroVolver View Post

            wellicht komt er wel eens een Android versie aan die me aanstaat..
            Nope.

            Click image for larger version

Name:	I-Guarantee-It.jpg
Views:	91
Size:	19.4 KB
ID:	13182
            Attached Files
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


              #89
              Originally posted by iRetroVolver View Post

              Alles is op te lossen.. de suggestie was om mijn iCloud Account op te geven.. echter moest ik dan een ander iCloud e-Mail adres gaan gebruiken.. daarmee waren alle aankopen dan ook weg en tevens ook mijn geschiedenis van aankopen (hardware).. en dan wist men nog niet eens zeker of DAT dan echt de oplossing was.

              Maar is niet erg.. ik maak er geen punt van.. wellicht komt er wel eens een Android versie aan die me aanstaat.. dat met de juiste hardware.. who knows..
              Dat is geen oplossing maar een workaround :) En Apple support weet ook alleen maar wat het eerder heeft geleerd/ervaren. Maar ik kan me voorstellen dat je niet je kostbare tijd er in wil steken. dank je.
              -=[Greetings]-[Dr3D]=-

              Comment


                #90
                Originally posted by Dr3D View Post

                Dat is geen oplossing maar een workaround :) En Apple support weet ook alleen maar wat het eerder heeft geleerd/ervaren. Maar ik kan me voorstellen dat je niet je kostbare tijd er in wil steken. dank je.
                Mwah.. ik ben er niet bitter om.. ik gebruik iCloud geheel niet.. staat gewoon uit.. don't need it.. kijkende naar mijn iPhone Homescreen is denkelijk wel duidelijk wat ik gebruik..

                .. en ja, ik ben op dit moment in Duitsland

                Click image for larger version

Name:	File_000.png
Views:	177
Size:	892.7 KB
ID:	13219

                Comment


                • Magic
                  Magic commented
                  Editing a comment
                  Schade...

                • Dr3D
                  Dr3D commented
                  Editing a comment
                  Tijd voor een Mooie Sony of Huawei denk ik dan... aight.. got it.
              Working...
              X