Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat heb je vandaag/recent gekocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    CrazyBob

    Hij boot echt achterlijk snel en met de x14 beta core die ik er nu op heb staan, denk 3 seconden ofzo voor mijn gfx zware config ook nog.
    Alle Elude demos lopen gewoon super gladjes, Quake 1 benaderd in software render bijna dezelfde FPS als een 233Mhz 604e... (~26 FPS nu op vampire op demo1.dem)
    En we benutten de V4 nog lang niet optimaal, in principe is dit een Gold 2.11 beta core op x14 99Mhz.
    Er is nog een lange weg te gaan hoor voor de V4 echt helemaal up and running is en behoorlijk goed benut wordt qua prestaties.
    Maar dit is al heel veel belovend.

    Majsta is nog volop bij het project betrokken, hij maakt nog steeds v500+ en V600 kaartjes al moet ie steeds meer moeite doen om alle onderdelen bij elkaar te krijgen.
    Cyclone 3 en het geheugen is vooral moeilijker aan te komen voor nette prijzen.



    Last edited by MrZ; 22-09-2018, 00:10.
    [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

    Comment


      Voor het eerst in mijn leven in het bezit van een C64 😁

      Kreeg er zelfs een "gratis" figuurzaagje bij ... verstopt in het toetsenbord..

      Comment


        De verleiding was toch te groot voor een echte Sharp X68000. Ben nog in afwachting van de spanningsomvormer (230V naar 100V). Misschien dat ik hem wel een keertje opstel in Maarssen.

        Comment


        • wiebow
          wiebow commented
          Editing a comment
          Dat lijkt wel een radiator, joh!!

        • spud
          spud commented
          Editing a comment
          Hehehe, dan heb ik hem in ieder geval op tijd voordat het echt koud wordt :)

        Originally posted by spud View Post
        De verleiding was toch te groot voor een echte Sharp X68000. Ben nog in afwachting van de spanningsomvormer (230V naar 100V). Misschien dat ik hem wel een keertje opstel in Maarssen.
        Zijn leuke machines!! kun je gewoon arcade games spelen zoals ze horen te zijn! Volgens mij het je er ook een midi soundmodule achter hangen, dan is het helemaal af!!

        Comment


          Net binnen gekomen, ACA500+ werkend met de Blizzard MKIV1230/50 en 64MB :) :) (Blizzard had ik al) Click image for larger version

Name:	IMGA0552.JPG
Views:	266
Size:	468.4 KB
ID:	18810

          Comment


          • Alfastorr
            Alfastorr commented
            Editing a comment
            Ben jaloers :-)

          Doet ie het met de Blizzard? Jens ondersteunt de Phase5 hardware officieel niet.

          Comment


            spud Hij werkt feilloos met de Blizzard...… Inderdaad Jens ondersteunt Phase5 officieel niet maar hij gaat als een speer. Zal zo even een Sysinfo en workbench screenshot maken.

            Last edited by Abelientje; 25-09-2018, 07:39.

            Comment


              Click image for larger version

Name:	IMGA0554.JPG
Views:	269
Size:	457.4 KB
ID:	18831Click image for larger version

Name:	IMGA0555.JPG
Views:	268
Size:	504.4 KB
ID:	18832Click image for larger version

Name:	IMGA0556.JPG
Views:	263
Size:	472.9 KB
ID:	18833Click image for larger version

Name:	IMGA0553.JPG
Views:	294
Size:	404.9 KB
ID:	18830

              Comment


                Nice, goed om te weten, heb ook nog ergens een 1230 liggen.

                Comment


                  Ik heb net een bigfoot killer nic M1 aangeschaft

                  Deze werkt net als een Sonnet 7200 met de Sonnet library als een PPC card in een bigbox Amiga met mediator.


                  Comment


                    Nice, succes. Ik heb een tijdje met een Sonnet gestoeid. Maar kreeg hem niet 100% stabiel en uiteindelijk verkocht omdat ik uiteindelijk concludeerde dat wat ik dan meer met m'n Amiga kan marginaal is en ik hou niet eens van FPSen als Quake 1, 2 & 3 :)

                    Comment


                      Originally posted by PRS View Post
                      Ik heb net een bigfoot killer nic M1 aangeschaft

                      Deze werkt net als een Sonnet 7200 met de Sonnet library als een PPC card in een bigbox Amiga met mediator.

                      Nice! Zijn ze een beetje verkrijgbaar ? Ik zie bizar weinig van dit soort PowerPc kaarten voorbijkomen :(
                      Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

                      Comment


                        Dat is het nou net, die kaarten waren schreeuwend duur toen ze uit kwamen (> $250), en volgens mij daardoor niet veel verkocht. Direct nadat bekend werd dat ze de Sonnet library aangepast hadden voor de Bigfoot schoten die prijzen weer de lucht in. Van € 35,- naar enkele honderden euro’s nu. Die Sonnet kaarten doen ook rustig € 400,-

                        Ik kende ze ook niet, totdat Mr.Z me er op wees.
                        Ik denk dat ik al een jaar een e-bay search uit had staan, en vanochtend stond er een voor het eerst op en zelfs voor een zeer schappelijke prijs.

                        Het is ook de M1 versie (400 Mhz). Er is nml ook een K1 versie van 300 Mhz, die is omlaag geklokt en heeft geen koeler.
                        Last edited by PRS; 23-04-2019, 19:45.

                        Comment


                          Te vroeg gejuicht... Ondanks dat ik een bericht heb gekregen dat de netwerkkaart verstuurd is, probeerde de eBay verkoper de deal te annuleren. Reden: Hij zou de kaart niet meer hebben...

                          Yeah, right! Hij had hem (te) goedkoop aan geboden en wil nu van de deal af om hem voor meer te kunnen verkopen .

                          Let's see. Ik heb zijn voorstel om de deal te annuleren niet geaccepteerd.

                          Comment


                            Een print om zelf een adapter te maken voor de Amiga om een USB muis aan te kunnen sluiten.

                            Print

                            Comment

                            Working...
                            X