Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat heb je vandaag/recent gekocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Nice!, was zondagmorgen ook nog op een rommelmarkt in Amstelveen dat was echter kansloos. Echt alleen maar troep.

    Comment


      #32
      Ik heb 3 rommelmarkten bezocht, pas bij de derde kwam ik dit tegen. Bij de eerste vond ik echt helemaal niks van enig interesse (ik ben daar hooguit 2 minuten geweest en had alles gezien). De tweede had een PS2 liggen en een Yamaha keyboard waar ik wel interesse in had, maar na het horen van een gesprek tussen de eigenaar en een mogelijke koper dacht ik dat de vraagprijs te hoog lag voor wat ik er mee ging doen.

      Eigenlijk had ik het al opgegeven om iets leuks te vinden, maar bij de laatste was het raak. Nog getwijfeld of ik een Gamecube mee nam, maar ik vond deze NES het leukste, helemaal met de spellen erbij en voor €100 is dit geen slechte deal.

      Comment


        #33
        Vandaag bij Lukas Hartmann een kaartje voor mijn Amiga 2000 weten te bestellen. Om precies te zijn, twee kaartjes


        Click image for larger version

Name:	MNT VA2000 and VA2000CX.jpg
Views:	80
Size:	131.0 KB
ID:	11752

        Comment


        • michael
          michael commented
          Editing a comment
          Ik ben benieuwd naar de review :)

        • wiebow
          wiebow commented
          Editing a comment
          Ik ook, aangezien het ook in een A4000 zal werken. :)

        #34
        Wat zijn dat voor kaartjes, Megatron?
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #35
          Het is een OpenSource grafische kaart op basis van FPGA (MiniSpartan)

          Hier info over de kaart..



          Nu zal de wakkere wondere wereld wizzkid wel roepen.. "..en wat is dan dat kaartje rechts.. en die flatcable"

          Dat is de CX module die je in een videoslot kunt rammmen en dan kun je ook het native Amiga Video signaal op de HDMI uit krijgen..

          Comment


            #36
            Super mooi kaartje zeg. Ziet er profi uit... Ik heb die shop maar even aan mijn bookmarks toegevoegd :)

            Megatron laat even weten hoe het bevalt! Ik wil wel van mijn monitoren verzameling af, haha.

            Comment


              #37
              De BenQ 702a is een 15Khz compatible VGA monitor die dus native Amiga resolutie aankan.. daarom zijn al mijn CRTs weg!

              https://tweakers.net/pricewatch/3476...02a-zwart.html





              Comment


                #38
                Niks zo mooi als een echte CRT... Ik heb zowel een LCD als een Sony 20 inch PVM's aan mijn Amiga 4000 hangen. Native gaat naar de PVM (voor games) en de LCD hangt aan de Picasso IV.

                Comment


                  #39
                  Heb een Plus4 waar van ik het toetsenbord heb moeten maken ding is zo geel dat het groen is :-) en 1 C16 met cable burn en beschadigd logo moet daar nog 1 voeding voor zoek :-) Megatron gaaf zo een monitor gebruik zelf een LCD tvjte en schakel veel tussen invivision en scart.Indivision.

                  Comment


                    #40
                    Verwacht morgen een Amiga 500 met rom2.0 1MB hack.... om te gaan gebruiken met mijn GVP scsi controller.... just for fun :) Thx AD

                    Comment


                      #41
                      Kon em niet laten staan...
                      Is een hele nieuwe richting voor me.
                      De spelbeleving vind ik echt grandioos op zo'n kast!

                      Comment


                      • rvo
                        rvo commented
                        Editing a comment
                        leuk! welke games?

                      #42
                      Shock troopers en Last resort zaten erbij. Dat zijn twee erg leuke spelllen! Ook heb je voor nog geen 100 dollar van die honderd-zoveel in een cartridges die OK zijn.

                      Vroeger had ik mijn amiga aan een arcade monitor hangen. Mss eens kijken of er een amiga naar jamma aansluiting te maken is...

                      Comment


                        #43
                        Ik heb Last Resort voor de Neo vorig jaar verkocht. Echt een geweldige game en een collectors item nu. Shock Troopers ken ik niet. Zoals je misschien weet zijn er sinds kort 2 Neo Geo 'Everdrives' op de markt. Ik raad je sterk aan daar naar te kijken, die werken ook op je MVS.

                        Comment


                        • GEL
                          GEL commented
                          Editing a comment
                          Super!
                          Wel wat duurder dan de zoveel-in-een cartridge, maar je kan er dan ook heel veel meer mee.

                        • rvo
                          rvo commented
                          Editing a comment
                          precies. en die multigame carts zijn erg onbetrouwbaar en bevatten vaak net niet wat je wilt hebben. ik heb er ook een tijd naar gekeken en besloten toen te wachten op die everdrives/flash carts. die zijn er dus nu :) nog even doorsparen..

                        #44


                        en de rood/witte van:

                        Comment


                        • wiebow
                          wiebow commented
                          Editing a comment
                          Je moet toch ergens dat drumstel kwijt!!

                        #45
                        Sweet ride! :)
                        [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                        Comment

                        Working...
                        X