Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat heb je vandaag/recent gekocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    ik heb ook een xbox 360 gekocht en een japanse famicom.

    Comment


      #17
      Ik heb recentelijk een Commodore 16 gekocht,
      en een Toshiba HC10 MSX met een externe (DIY) 720kb floppy drive ,2 game cartridges en monitor.
      Ben geen MSX man, dus zal ik laatste setje wel weer van de hand doen.
      Was in ieder geval leuk om uit te zoeken hoe het allemaal werkte.

      Comment


        #18
        Kon het niet laten. Vandaag ophalen.
        [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

        Comment


          #19
          Ik was de oude CF adapter zat dat ie over mijn Vampire heen hing (je weet wel met flat cable model) dus heb ik een 'angled CF adapter' gekocht.



          Ingebouwd:



          Zo dat ziet er veel netter uit en hangt niet meer over mijn vampire 600 heen.
          Leuke bijkomstigheid is dat deze iets sneller is (3,0 MB/sec vs 2,7 MB/sec voor de oude)

          Ook heb ik een andere keyboard adapter gekocht (heb nu SUM USB adapter er in zitten) maar ook hier ergerde ik me aan de kabel.
          Die hangt nu uit de trapdoor te hangen, en had geen zin mijn behuizing er voor te verzagen met een dremel.
          Toen kwam ik deze keyboard adapter tegen.



          Moet hem nog inbouwen had ff geen zin nog gezien ik net terug ben van Revision demo party.
          De IDE=>CF adapter was een 2 minuten klusje gezien ik de A600 nog moest aansluiten thuis na de party.
          Last edited by MrZ; 18-04-2017, 15:51.
          [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

          Comment


            #20
            Originally posted by DdAzZ
            Kon het niet laten. Vandaag ophalen.
            Mooie score :)
            [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

            Comment


              #21
              Vandaag binnengekomen... Boek uit de tijd dat software nog in boeken stond;



              [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

              Comment


              • DdAzZ
                DdAzZ commented
                Editing a comment
                Of van de radio (hilversum2) via het programma Hobbyscoop was op te nemen :)
                Last edited by DdAzZ; 20-04-2017, 12:18.

              #22
              Zojuist een berichtje dat mijn Vampire opgestuurd is....

              Comment


                #23
                Originally posted by michael View Post

                Mooie score :)
                dank :)
                [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                Comment


                  #24
                  Kijk eens wat er in de maak is... :-)

                  2x1084s
                  A500
                  A600
                  A1200

                  Comment


                  • DdAzZ
                    DdAzZ commented
                    Editing a comment
                    Dat ziet er wel erg netjes uit. Plannen om deze ook in productie te gaan nemen?

                  #25
                  @mr-z: Ik zou best die A600 SUM adapter van je overnemen

                  Comment


                  • tsb
                    tsb commented
                    Editing a comment
                    @Amiga1260: ik had je nog een PM gestuurd.. :)

                  #26
                  tsb; Ik heb geen PM ontvangen, misschien is de mailbox vol en ik heb het nu leeggemaakt.

                  Comment


                    #27
                    Originally posted by amiga1260 View Post
                    @mr-z: Ik zou best die A600 SUM adapter van je overnemen
                    Zodra ik mijn nieuwe USB keyboard controller getest heb mag je deze best overnemen hoor, heb nu nog even de SUM er in zitten.
                    Ga vandaag de andere keyboard controller zonder kabel testen in de A600+vampire van een vriend (had er ook 1 voor hem besteld gezien bij hem ook aardig wat toetsen zijn uitgevallen).

                    Moet tevens zeggen dat met de nieuwe angled IDE=>CF adapter mijn A600 een heel stuk stabieler is geworden, had af en toe nog eens rare lockups.
                    Uptime is nu 1 dag 16 uur en 50 minuten en heb echt van alles lopen doen, IRC.MP3,internet radio film kijken,web browsing met voyager en netsurf, bestanden over het netwerken trekken etc etc.

                    Last edited by MrZ; 20-04-2017, 07:33.
                    [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                    Comment


                      #28
                      @MR-Z: Okee, bedankt.

                      Comment


                        #29
                        DdAzZ Ik maak ze zelf niet, dit wordt uitgevoerd door riggz.
                        http://www.amibay.com/showthread.php...ght=Dust+cover

                        Comment


                          #30
                          Past eigenlijk niet in een HomeComputerMuseum, maar ach.. ik kon hem niet laten liggen op de rommelmarkt.

                          Comment


                          • wiebow
                            wiebow commented
                            Editing a comment
                            Leuk man! En een paar mooie klassiekers erbij zie ik! :)
                        Working...
                        X