Infant
> Volgens mij is het net gefixed... 🙂 Waar is Manon trouwens? Ik heb volgens mij al een tijdje geen post van haar gezien.
Ja ik heb het aangepast, al vond ik het zelf stiekem wel leuk :-)
Manon wo bist du?
Manon
ik heb meivakantie gehad en ik heb er gelijk gebruik van gemaakt 🙂 🙂 was met vriendin naar Turkije om de mannen te versieren. hihi helemaal los!!!
wiebow
Je hoeft toch niet naar Turkije als je hier een forum vol met adonussen hebt? Snap er niks van.
michael
Bovendien; had je geen vriendje? 🙂
Manon
> Je hoeft toch niet naar Turkije als je hier een forum vol met adonussen hebt? Snap er niks van.
ha ja maar ik bedoel gewoon lol maken hoor ik zoek het wel dichter bij huis hihi 🙂 🙂
Magic
Genoeg ideeen hier .. wanneer word er is wat daadwerkelijk zichtbaar.. ? Dit gaat een beetje de kant op van AS.nl dat moeten we niet hebben 😉
michael
Ik was voor de linkjes weer eens op as.nl... [dooie boel draadje](
http://www.amigascene.nl/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=5846&forum=17&post_id=78354#forumpost78354) gaf shadowfax aan dat registratie niet helemaal werkte voor hem. Iemand een idee?
Ikilledher
Zou zijn activatie-e-mail in de prullenbak zijn beland?
Infant
Er is geen Shadowfax user in het café... en ook geen mislukte/half afgemaakte nieuwe user met die naam - dus ik denk dat het probleem elders zit, tenzij hij hier onder een andere naam geregistreerd heeft.
Megatron
> Genoeg ideeen hier .. wanneer word er is wat daadwerkelijk zichtbaar.. ? Dit gaat een beetje de kant op van AS.nl dat moeten we niet hebben 😉
Nou, volgens mij is je verzoek om 5MB reeds ingewilligd Fulkje.. Er is nu geen limiet meer (zie attachment)
We hebben geen SCRUM masters hier in dienst.. dit is een hobby u weet.. we doen dus dingen wanneer we de tijd ervoor hebben en wanneer er een goede oplossing voor beschikbaar is.
Maar wat had je nog meer willen zien hier? Dan kijken we ernaar wanneer het nog niet is opgepakt.. of commenteren waarom het er niet is/komt. Het kan immers goed zijn dat het om technische redenen dan wel budgétaire redenen niet lukt.
Magic
iRetroVolver ik doelde op bijvoorbeeld parties en links en apart laatste nieuws op de hoofdpagina (vond dat altijd wel goed en handig op AS.nl)
Manon
we hadden een idee om alle berichten die ook maar een beetje nieuwswaarde hebben van de tag #nieuws te voorzien zodat je via die tag #nieuws al het nieuws kan oproepen maar daar is nog geen knop voor (nu nog tag aanklikken) en die hele oude nieuwssectie moet nog weg..
Infant
Vandaag is het café naar vBulletin versie 5.2.2 gebracht en is de Tap-a-Talk plugin ook weer van de laatste versie: 1.1.0.
tsb
Zitten er nog nieuwe functies in ?
Infant
Infant
Nieuws module toegevoegd. Demoparties zoekt men maar lekker zelf uit - als ze relevant zijn komen ze vanzelf voorbij. Nieuwe sponsor toegevoegd.
tsb
cool!! scroll speed is wel snel.. 🙂 ( zeur zeur zeur zeur )
Magic
Die banner boven aan.. gaaf! maar slechts 5 threads? kunnen dat er niet meer zijn?
Infant
Is er zoveel Amiga nieuws, Magic? Zeurkous!
Magic
Haha lees dit nu pas.. Ging niet om die 5 stuks maar hoe ze geselecteerd worden. zoals reeds besproken op de app 🙂 thnx! super toevoeging aan de site!