Infant
> Manon wil je de klok een uur vooruit zetten svp 😊 Het tijdstip van de Posts worden nu een uur te vroeg weergegeven 😉
Magic, even je User Settings aanpassen:
Ikilledher
Manon heeft het al druk genoeg met haar eigen klok… schijnbaar.
Magic
Default aanzetten svp voor elke user.
Come on..
Ikilledher
Zomertijd is zooooo 1916.
Magic
Ik mis nog wat dingetjes op de hoofdpagina van AC die AS wel heeft. En door menig bezoeker gewaardeerd wordt.
Upcoming demo parties
Laatste fotos
Links (meer)
Nieuws
Implementeer je dat ook even Manon
PMS
Als ik het Amiga, (Atari) Café bezoek gebruik ik de knop "Reacties van vandaag" om te zien wat er de laatste tijd in het Caf'é gebeurd is.
Maar het blijkt dat als iemand een "Insight comment" plaatst (zie hieronder voorbeeld) dit niet gezien wordt als een reactie. Dus zie je dit niet als update en dat is jammer. Of bedenk ik me net: zijn die reacties alleen te zien als je ingelogd bent? n4785
Ikilledher
Wanneer je ingelogd bent, kun je in ieder geval de inline reacties op je *eigen* threads zien via de Messages-knop rechtsboven. Maar ja, de rest is natuurlijk ook leuk. Ik zal eens kijken hoe dat werkt…
Manon
volgende maand heb ik wat meer tijd om met AC te bemoeien maar ik lees vaak mee ik vindt het gezellig hoor! 🙂 🙂 echt wel!
Infant
Ik ben er nog niet over uit of ik die "Comment" mogelijkheid wel zo handig vind. Vanwege wat PMS zegt, maar ook omdat comments niet te zien zijn in Tapatalk. We zouden ze uit kunnen zetten?
odo
chatroom voor offtoppics :-)
Manon
ik ken geen enkel cafe waar je maar over een onderwerp kan praten dus In het amiga cafe kun je nooit off-topic gaan. alles is een topic... 🙂 🙂
Magic
Wanneer gaat wat opgepakt worden? Kan de productowner even de lijst laten zien zoals die geprioriseerd is?
Ikilledher
Als je met die opmerking een willekeurig café binnenloopt, zitten de mensen aan de bar je meestal wat glazig aan te kijken. Manon vraagt zich vast af van welke instantie je bent en schuift haar geldlade voor de zekerheid in het slot. 😂
Sent from a mobile device.
Magic
Manon vanaf mijn iPhone een photo uploaden mag de foto niet groter zijn dan 2mb.. Dat is niet meer van deze tijd. Een iPhone foto is groter. Graag upscalen naar max 5mb per foto.
Dank u
Ikilledher
5 MB is wat amateuristisch klein gekozen. Ik gebruik een Red camera met dipetebelichting en heb echt veel meer nodig. Graag upscalen naar 32 GB per foto. Dank, Manon!
michael
Is het een idee om een bestands-archief op te bouwen? Ik heb bijvoorbeeld wat specificaties gevonden van bijvoorbeeld de video-hybrid, en custom chips (gary, denise, alice). Ik kan me voorstellen dat er meer mensen in geïnteresseerd in zijn. Nu zou ik dat wat moeilijk kwijt kunnen, maar als er een soort van archief op de website zou zijn, zou ik het met liefde delen.
Megatron
Archief.. Hmm.. geen verkeerd idee Michael. Eens kijken of daar iets "out of the box" voor is in vBulletin inderdaad en anders een add-on.
michael
Pf, is het erg als ik nu al moe wordt van die Cracktro's? Elke keer na het forum; cracktro... inloggen (ik weiger uit principe automagisch inloggen en onthouden van inlogzooi binnen browser); cracktro...
Ikilledher
Gebruik je soms illegaal gekopieerde forums? Als je je forums netjes in de winkel koopt, heb je geen last van cracktro’s! :-)
Sent from a mobile device.
michael
Volgens mij is het net gefixed... 🙂
Waar is Manon trouwens? Ik heb volgens mij al een tijdje geen post van haar gezien.