Manon
volgens mij kan ik em gewoon zien op de voorpagina???? ik snap je niet helemaal
Manon
ik weet het al.. de voorpagina kijkt alleen naar topics van hooguit 30 dagen oud.. maar nu is het twee maanden... nu is het goed
Magic
dus na 60 dagen wederom niet zichtbaar.. kan dat niet op onbeperkt gezet worden svp ?
Manon
> dus na 60 dagen wederom niet zichtbaar.. kan dat niet op onbeperkt gezet worden svp ?
sorry magic ik ben nog zo handig met vbulletin ik zet het op heel lang voor jou.... goed zo??
maus
Ik bemerk dat de post teller blijft hangen??
Manon
ik heb na veel gezeur (haha nee hoor) 🙂 🙂 ook Giphy in het café ingebouwd.. als je nu die gekke code uit de url pakt bij giphy als je een leuke gif hebt gevonden dan kun je dat zo gebruiken:
1IZ7XOCWvoQfu
Het kan ook met de button als je dat handig vindt:
n2180<- deze button
en dan krijg je dus automatisch dit:
1IZ7XOCWvoQfu
Ikilledher
Super!
tsb
Waar zit eigenlijk de like knop.. :-)
Ik zit bij alle posts 0 likes staan..
Manon
We (want het is ondertussen een heel team geworden!!) zijn van plan om aan het eind van het jaar het Amigacafé over te zetten naar de eigen server.. Nog even een datum prikken.. Bedankt voor alle hulp aan alle kanten en alle bezoekers van ons café!! ik was een tijdje druk en ik was wel een hele tijd bezig om alle berichten bij te lezen!! helemaal leuk!! 🙂 🙂
Infant
Het café draait nu op een eigen server met de door de donaties gefinancierde eigen vBulletin licentie. Tapatalk is geactiveerd.
Volgens mij is alles goed verlopen, eventuele vragen of opmerkingen even hier melden aub!
tsb
Top!
tsb
Infant Kun je ook een rewrite aanmaken ( tijdelijk ), om resultaten uit b.v. google incl params te redirecten met een 301 naar amiga.cafe ?
Infant
> Infant Kun je ook een rewrite aanmaken ( tijdelijk ), om resultaten uit b.v. google incl params te redirecten met een 301 naar amiga.cafe ?
Goed idee, bij deze gedaan!
tsb
Top!
Nog een dingetje..
Ik ontvang meldingen van amiga.cafe in de spam.. Ik dacht eerst misschien staat het spf record niet goed.. maar die is juist..
Infant ik stuur je even een pm..
Infant
Ook weer opgelost, met dank aan tsb voor de hulp!
tsb
Misschien ben ik wel onmogelijk ( weet wel zeker ), maar is het niet handiger om de uitvoer van de posts in een topic andersom te doen.
Dus weergave van nieuw naar oud, nieuwste posts bovenaan.
Ik heb vaak bij topic dat ik eerst door een paar pagina's heen moet en een stuk moet scrollen..
Ben verder niet lui.. maar hou van Chinees ( iets met omgekeerd lezen ofzo.. )
Of is dit ergens een instelling ?
Ikilledher
> Dus weergave van nieuw naar oud, nieuwste posts bovenaan.
Waarschijnlijk kun je dit ergens instellen maar je kunt in plaats daarvan ook dat lieve, kleine Fast Forward-knopje gebruiken. Daar moet je wel een beetje Old Shatterhand voor zijn maar met een beetje oefening moet het lukken. :-)
n4048
tsb
Ah.. juist ja.. Thx!!
Manon
ha ja dat dus!! ik denk dat Magic die knop ook groter wilde dat hij zei maar daar heb ik nog niets aan gedaan eigenlijk. 🙂 🙂
Magic
Manon wil je de klok een uur vooruit zetten svp 😊 Het tijdstip van de Posts worden nu een uur te vroeg weergegeven 😉