Ikilledher
Ja, voor de duidelijkheid: als je de tag ‘nieuws’ aan een onderwerp toevoegt, is het nieuws en verschijnt het in de rolkrant. Zo kun je zelf van oud nieuws nieuw nieuws maken. Handig!
n7195
Megatron
Omdat we ondanks onze hobby, toch met de tijd meegaan.. hebben we de emoticons ook in een nieuw JASje gestoken..
:applaus::huh::koffie::maf::cheer::lol::handshake::zuigt::cry::gehakt::-D:sad::giggle::feest::cool:;-):love::taart::regen::victory::pilsje::nacht::wijntje::wot::hallo::eek::idee::humpf::fun::perfect::zwaai::huilie::coffee::neenee::poep::rolleyes::belme::gamer::blush::slak::kado::boos:😃rinks::joy::-(
michael
Infant
Tapatalk schiet nog wat tekort. Heb inmiddels al twee bug reports uitstaan.
Megatron
> Jeej, gaaf hoor... Nu nog op tapatalk (geen idee of dat kan)...
Helaasch, was ook al aan het zoeken, maar Tapatalk gebruikt (blijkbaar) de interne codes (van je telefoon).. wellicht is dat een feature die nog komt.. maarja.. het blijft een ruk applicatie edoch iets beters is er niet (naar mijn weten)
Ikilledher
Vanaf nu kun je via de -tag Facebook-berichten ‘embedden’ in een cafébericht. Je hebt enkel de directe URL naar het bericht nodig. Houd wel rekening met de privacy-instellingen; een bericht dat niet publiek gedeeld is, zal niet zichtbaar zijn als je niet bent ingelogd in Facebook. Op zich een goed streven maar dat terzijde. Veel plezier ermee!
https://www.facebook.com/TommesKoch/posts/10154118190600768
Dan wordt het automatisch dit:
https://www.facebook.com/TommesKoch/posts/10154118190600768
Infant
Op veler verzoek is er een nieuwe applicatie toegevoegd aan het Café: Petrofy. Zoals de naam suggereert, verPetroficeert deze applicatie iedere foto die je 'm voert. Dit is pas versie 0.0001 dus de mogelijkheden zijn nog (zeer) beperkt. De applicatie is in de rechterkolom op de voorpagina te vinden:
n8169
De resultaten laten zich raden... Deel ze gerust!

Infant
Hi Michael,
Dank voor de tip. Ik denk niet dat dit iets met Petro´s invloed te maken heeft - op een linkje na staat het geheel niet in verband met het forum. Het kan een glitch geweest zijn in zowel de forum software als bij Cloudflare (CDN). Alles ziet er op dit moment in ieder geval uit zoals het hoort - je bent weer een lemming.
Wist je trouwens dat er een demo/intro is waarin een lemming rondrijd in zo'n lelijke Ferrari? :-)
tsb
Misschien een handig feature ( die getoggled kan worden ) om bij pm-etjes als return address het mail adres van de verzender in de mail header te zetten.
Dan kun je zonder problemen antwoorden op PM's vanaf het forum via je mail.
Moet natuurlijk wel in/uitgeschakeld kunnen worden als men dit niet wenst..
Megatron
Ik meen dat die optie als default uit staat.. ik heb hem bij mij aanstaan.. ik stuur je wel even een PM om dit te testen.
michael
Uhm, kan ik ook uitzetten dat mijn adres gedeeld wordt met mensen als ik ze pm? Ik hoef niet mijn e-mailadres aan iedereen uit te delen zonder mijn eigen medeweten.
tsb
> Uhm, kan ik ook uitzetten dat mijn adres gedeeld wordt met mensen als ik ze pm? Ik hoef niet mijn e-mailadres aan iedereen uit te delen zonder mijn eigen medeweten.
Hey spelbreker..
:cry:
Megatron
Het is en blijft een persoonlijke keuze.. geen zorgen Michael.
--edit--
Met andere woorden.. Het Amiga Cafe moet niet voor jou gaan beslissen wie je e-mail mag zien en wie niet.. daarom is het aan jou om dit te delen.. Amiga Cafe doet dat in ieder geval niet.
michael
> Het is en blijft een persoonlijke keuze.. geen zorgen Michael.
Maar wat is de keuze? Dat je kunt aanzetten dat je e-mail gedeeld wordt als je een PM stuurt? Of dat je bij een PM automagisch de e-mailadres van de ander krijgt zodat je hem terug kunt e-mailen?
McVenco
> Ik hoef niet mijn e-mailadres aan iedereen uit te delen zonder mijn eigen medeweten.
Dan gebruik je toch een ander e-mail adres in je forumprofiel?
michael
> Dan gebruik je toch een ander e-mail adres in je forumprofiel?
Uhm, dat lijkt me iets als het paard achter de wagen spannen. Ik ga niet voor elk forum een ander e-mailadres registreren omdat het forum mogelijk mijn e-mailadres automatisch afgeeft aan iedereen om een reden die dat wil. Er bestaat zoiets als een wet op privacy; je mag gegevens niet zonder meer vrijgeven.
McVenco
> Ik ga niet voor elk forum een ander e-mailadres registreren {....}
Daar zeg ik toch ook helemaal niet? Hou je hoofd/prive-mailadres gewoon voor belangrijke/persoonlijke dingen, en pak een rommel-mailadres voor troep als forums en whatnot.
(Of zijn de legendes misschien toch waarheid en bestaan er écht mensen die slechts 1 e-mailadres gebruiken?)
Megatron
Heren,
Kijk even naar de screenshot hieronder waaruit blijkt dat we op Amiga Cafe...
1. E-Mail features standaard hebben aanstaan
2. Bezoekers van het Cafe elkaar e-Mail mogen zenden..
3. Amiga Cafe ervoor heeft gekozen een formulier te benutten (Secure Email Option -- YES) dus geen sharing van je e-mail gegevens.
Dus je kunt zonder problemen je top secret mailadres inzetten bij ons 🙂 n8317
michael
Ik heb meerdere e-mailadressen. Maak je maar geen zorgen 🙂 maar ik ken mensen met maar een e-mailadres. Echter, dat betekent niet dat ik graag spam ontvang of mijn e-mailadres zomaar vrij geef zonder mijn medeweten omdat ik een Pm in een webapplicatie heb gestuurd.
Ikilledher
> Echter, …
Dus netjes geregeld hier, niet? ;-)