Erik_B
Zo wat heb ik geluk gehad zeg, ik had die kaart bijna "gekocht"
Ikilledher
> Als hij het via "een vriend" speelt, dan kan ik die "vriend" ook wel aan het praten krijgen,
> en laten vertellen wie die andere "vriend" is. Dat hoort allemaal bij het onderzoek.
> Vroeg of laat kom je bij de juiste figuur uit...
Dat klinkt als een misdaadroman.
Infant
Het is tijd voor... Misdaadman!
Ikilledher
> Het is tijd voor... Misdaadman!
Je bedoelt toch niet…
Nee…
Dé Misdaadman?!
n7983
Ik weet niet of de situatie dat rechtvaardigt. We weten allemaal hoe Misdaadman™ zaken oplost.
marco1975
Als je nog meer advertenties van hem ziet op Mp, kun je toch melding maken dat dit een oplichter is
Joshua5
Ja, dan houdt hij er uiteraard direkt mee op...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
WHiZZi
Beetje mosterd na de maaltijd, maar de gouden tip is, nooit iets laten opsturen als het niet bij een betrouwbare verkoper is. Helemaal op marktplaats, op die manier heb je de meeste zekerheid die je kunt hebben.
GEL
> Beetje mosterd na de maaltijd, maar de gouden tip is, nooit iets laten opsturen als het niet bij een betrouwbare verkoper is. Helemaal op marktplaats, op die manier heb je de meeste zekerheid die je kunt hebben.
Ik heb begrepen dat er hier (of in ieder geval op het oude adres) mensen geld hebben betaald aan een betrouwbare verkoper, zodat hij een a550 kon maken. En daar vervolgens nooit meer iets van gezien hebben. ;-)Zelf vind ik kopen via marktplaats leuk, ook met verzenden. Bijna altijd gaat het gewoon goed en is het kicken als je pakketje bezorgd wordt.
Een enkele keer is er dan een mafkees die de boel belazerd. Maar laat zoiemand je marktplaats plezier niet bederven.
Voordat je ruzie gaat maken kun je samen kijken of er bij postnl iets mis is gegaan. Een aardig hoopje pakketten blijft ergens in een depot achter.
De verkoper moet dan een zo goed mogelijke omschrijving van het verstuurde doorgeven aan postnl.
Ik zou wel bij zo'n mooi (en duur) kaartje vragen om aangetekende post voor die paar euro meer.
Ikilledher
> Ik heb begrepen dat er hier (of in ieder geval op het oude adres) mensen geld hebben betaald aan een betrouwbare verkoper, zodat hij een a550 kon maken. En daar vervolgens nooit meer iets van gezien hebben. ;-)
Ha! Je bedoelt de ‘betrouwbare’ meneer uit de koekstad? Toen de ‘betrouwbare’ verkoper de schuld aan Poolse printplaatetsers begon te geven en alle 50+ gedoneerde Amiga 500’s begon te *verkopen* hadden we nattigheid moeten voelen. ;-) Ik snap goed dat een leven soms opeens een andere wending krijgt maar begrip komt met heldere en eerlijke communicatie.
WHiZZi
Van die meneer heb ik een CDTV overgenomen en ja, ook opgehaald 😉
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ikilledher
Ik moet toegeven dat die meneer mijn jeugd-A4000 heeft opgelapt voor weinig maar er is een aantal dingen bij vrienden voorgevallen die niet door de beugel kunnen. En ik kan het A550-debacle weg-begrippen; risico van een goedbedoelde hobbyvlam.
odo
Is het nu opgelost ? Wouter heb je ook MP ingelicht ? Ga ik wel doen was ff te moe.
Magic
Deze advertentie zag ik ook staan.. Maar toen ik later een berichtje wilde sturen was de advertentie al weer weg. Ik dacht toen ook al dat kan niet voor 200 euro!
Ikilledher
Maar… nu voel ik me betrokken en wil ik zelf een oordeel kunnen vellen. Wat deed de schaal van Vrouwe Justitia overhellen?
Sent from a mobile device.
Infant
Wouter
ik heb je post even weggehaald. Reden hiervan is dat "naming & shaming" alleen goed te praten valt wanneer dit is voorzien van (meer dan) voldoende bewijs. Alleen maar een naam en wat gegevens roepen kan m.i. niet door de beugel.
Ik ben tegen censuur en het verwijderen van forumberichten maar moet toch ergens een grens trekken. Hopelijk begrijp je dat.
Manon
Ja dat vindt ik ook.. vervelende zaak natuurlijk maar misschien vergis je je wel in de persoon.. mijn buurvrouw heeft eens een foto opgehangen in de straat over mijn kat die in de tuin poepte maar dat was mijn kat helemaal niet!! dat was de kat van een straat verder Moortje heet ze en die lijkt heel erg om mijn kat.. maar die van mij werd erdoor aangekeken. en dat was gewoon niet eerlijk want ik kon mezelf er niet tegen verweren... maargoed mijn kat is nu dood..
odo
Manon ff off topic Grappig dat je een kat heb die Moortje heet had ik ook toen ik verhuisde liep hij elke keer terug naar mijn oude huis.Was niet gelukkig op mijn nieuwe adres de buurvrouw heeft hem nu in huis genomen moeilijke beslissing maar wel goed .Heb je ook iets met zwarte katten ? BTW mijn ouders hadden ook Moortjes :-D Ik heb nu ook een kat die Moppie heet maar dat komt omdat mijn oma alle katten moppie noemde.
[verwijderd]
Ik heb een goudvis gehad, die heette Druppie.
McVenco
> maargoed mijn kat is nu dood..
Dat was zeker een hard gelach voor je?
Infant
> Ik heb een goudvis gehad, die heette Druppie.
Johan Druppie?