Megatron
Druk met voorbereidingen om het derde kwartaal af te sluiten.. enzo
michael
Misschien zijn die amiga's met Challenger software of van Theo van Gogh een idee? Had Joshua5 die niet?
Infant
Ik zou betalen voor een optreden van Marvin Marv & the Funky bunch!
amiga1260
Wil nog iemand zijn of haar Amiga Computer nog showen op deze dag?
DdAzZ
Helaas heb ik niet van zulke fancy vriendinnen als die van jullie. Die van mij zijn nogal standaard.
Denk niet dat jullie daar op zitten te wachten ?
Infant
> Helaas heb ik niet van zulke fancy vriendinnen als die van jullie. Die van mij zijn nogal standaard. Denk niet dat jullie daar op zitten te wachten ?
Volgens mij gaat het juist om de standaard modellen (en dat ieder model er staat), niet zozeer om fancy-of-niet.
Ikilledher
Het lukt me niet om die Amiga voor 15 oktober op te tuigen.
WHiZZi
Ik heb ook nog een originele A500 en A600 (beide boxed en volledig standaard) en een redelijk nette maar standaard A1200
Zeg het maar, ik kan het redelijk eenvoudig meenemen.
amiga1260
Een standaard Amiga is ook goed. Even een demo of spelletje op floppy zetten en opstarten maar.;-)
amiga1260
WHiZZi: Neem maar een Amiga 1200 mee.
MrZ
Ik kan wel mijn A600 met Vampire V2, mee nemen.
Zal in mijn aanstaande Vakantie eens kijken of de A4000D in elbox power tower met csppc+cvision die ik hier van een maat heb staan het nog wil doen.
Infant
Wat heb je tot dusver als line-up weten te bevestigen, amiga1260?
DdAzZ
Wat zijn eigenlijk de vereiste om langs te kunnen komen 15 october, moet je lid ergens van zijn of is het vrij toegang ?
Infant
> Wat zijn eigenlijk de vereiste om langs te kunnen komen 15 october, moet je lid ergens van zijn of is het vrij toegang ?
Vrije toegang voor iedereen, voor zover ik weet. Misschien moet je formeel wel lid zijn van de [Commodore](
http://commodore.hcc.nl) GG IG, maar niemand die daar op controleert of let.
rvo
15 oktober zit ik 'helaas' in spanje.
amiga1260
Infant Hier staat het lijstje:
https://amiga.cafe/forum/prikbord/ev...=7805#post7805
Ik mis nog best wel veel modellen.
WHiZZi
Zoals ik al eerder schreef, ik heb een complete CDTV (helaas geen zwarte 1084, maar wel een lief zwart TVtje) en een A2000 die ik ook mee kan nemen. Sterker nog, ik neem die zelfs liever mee dan mijn A1200 gezien deze laatste niet helemaal stabiel is (deze is nog niet door tsb onder handen genomen zeg maar ;-), oftewel, condensators). Zodra de nieuwe case binnen is, ga ik deze machine pas weer opbouwen tot een werkend geheel. Het lijkt mij toch niet dat een A1200 een probleem vormt? Ik verwacht eerder dat een A4000T of A3000T wat moeilijker zijn.
Zeg maar wat ik de de trap af de bus moet in gooien / neerleggen
tsb
MrZ & amiga1260 Weet neemt de 600 mee ?
Die van mij is totaal wit met vampv2.
MrZ
Die van mij is bijna wit maar wel met kewl config workbench :victory:
Die van tsb is mooier afgwerkt, bij mij komt de HDMI kabel en nog uit de trapdoor :eek:
Dus ik zou zeggen dat TSB zijn A600 vampV2 mee neemt voor de line up.
amiga1260
> Zoals ik al eerder schreef, ik heb een complete CDTV (helaas geen zwarte 1084, maar wel een lief zwart TVtje) en een A2000 die ik ook mee kan nemen.
Kun je beide machines CDTV en Amiga 2000 meenemen?
Dan neem ik wel de Amiga 1200, Amiga 500 en CD32 mee.