amiga1260
Ter ere van de 35ste verjaardag van de oprichting van Commodore HCC wil ik weer een Amiga Line up organiseren.
We zoeken naar alle Amiga's en prototypes.
Wie doet ermee?
Infant
Bedoel je 15 oktober?
Ik denk dat Berry graag mee helpt!
Komt er ook een C64 lineup?
michael
Alle amiga's? Of alle type amiga's? Nogal een verschil in hoeveelheid 😃
amiga1260
Alle type Amiga's en ik bedoelde oktober en bedankt Infant voor het aanpassen van de titel. Er komt een line-up voor alle andere Commodore computers zoals C-64, C-16, Plus 4, Commodore 128, VC-20 en etc.
Ik neem zelf de Amiga 500 met ACA 500 mee.
Wie wil ook zijn Amiga showen?
A1000:
A500: Amiga1260
A2000:
A1500:
A3000:
CDTV:
A500 Plus:
A600: TSB
A1200: Amiga1260
A4000:
CD32:
Ook andere types zoals Walker, Amiga 3000T en etc zijn welkom.
Ikilledher
De Amiga 2500UX en 3000UX zullen misschien iets moeilijker te vinden zijn. Mijn Amiga’s liggen vooral uit elkaar en ik mis de tijd om ze in elkaar te zetten. :-(
WeZzy
> De Amiga 2500UX en 3000UX zullen misschien iets moeilijker te vinden zijn. Mijn Amiga’s liggen vooral uit elkaar en ik mis de tijd om ze in elkaar te zetten. :-(
Hij had het over ook prototypes in de line-up. In hoeverre verschilt een berg losse onderdelen van een prototype?... 🙂
Megatron
> Ook andere types zoals Walker, Amiga 3000T en etc zijn welkom.
Dus je gaat Petro uitnodigen? :eek:
Infant
> Dus je gaat Petro uitnodigen? :eek:
Laten we een tent huren voor op de parkeerplaats. De 'Petro Zelt'. :rolleyes:
Verkoophoek
Ik denk dat het vooral leuk is proberen de verschillen te laten zien. Bijvoorbeeld een demo die zowel op ecs als aga draait. Of die het verschil in snelheid laat zien.
De echte fans raken opgewonden van een rijtje met een A1500, a2000, a2500 a2500ux. Maar de meeste bezzoekers zien 4 maal dezelfde machine. Laten we proberen het gevarieerd te houden. Minstens zo belagrijk is een uitleg/informatiebord . Misschien dat iemand daarvoor een standaard ontwerp kan maken?
spud
> Ook andere types zoals Walker, Amiga 3000T en etc zijn welkom.
>
> Dus je gaat Petro uitnodigen? :eek:
Die Walker gaat Mr. Tel toch laten zien 😛
Der_Petro
That is very good idea I can bring the many things if you like if you can pay for hotel and other costs... no problem!!
Megatron
Welke bezoekers dan?.. daar komen toch alleen van onze soort of niet? :huh:
WHiZZi
Indien nodig kan ik wel een A2000 en / of een CDTV meenemen?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Infant
> That is very good idea I can bring the many things if you like if you can pay for hotel and other costs... no problem!!
#BringYourOwnTent
amiga1260
Zijn er nog ander dan Whizzi die zijn/haar Amiga wilt showen?
Infant
Der Petro?
@iRetroVolver?
@[verwijderd]?
@[verwijderd]?
McVenco?
Ikilledher
Als het me lukt om het voor die tijd in elkaar te zetten dan laat ik graag een Amiga zien waar een aantal — in mijn ogen — tijdloze kunststukjes op gepleegd zijn: drie Paradox-intro’s, een dik jaar Plantage-BBS, drie niet eerder uitgebrachte Neo-Jetset tekstbestanden en een Urgh-intro voor de Party 3. In originele staat natuurlijk. Ik weet niet of er vraag naar is.
amiga1260
Dat lijkt me fantastisch om het te showen.
McVenco
> McVenco?
Mijn Amiga's zitten ergens in een verhuisdoos in onze storage room, en blijven daar zeker nog een half jaar in zitten. Als ik wat oude computers wil zien rij ik wel even naar mijn buren iRetroVolver of Calhoun
rvo
> Zijn er nog ander dan Whizzi die zijn/haar Amiga wilt showen?
normaal gesproken wil ik wel maar ik zit in een drukke periode momenteel. dus van mijn kant helaas geen classic ppc vertier.