Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga 1200 uitbreidingskaart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga 1200 uitbreidingskaart

    Even ter oriëntatie mocht mijn uitbreiding van 4 mb ADD van mijn blizzard 1220 tegenvallen. Zijn er nog mensen die een expansie kaart verkopen en wat zou deze dan moeten kosten?

    #2
    Deze draad is al wat ouder: koop een Pistorm 32 Lite (kost ongeveer een 143, doe er een Raspberry Pi 4 bij) en je systeem is weer bij de tijd. Een vampire komt niet in de buurt en is 2x zo duur.

    Comment


      #3
      Als je het dan helemaal mooi doet met een PiStorm32 doe het dan met een CM4 (Computer Model 4) dan past het ook allemaal mooi in de A1200 behuizing.
      En komt HDMI/Ethernet/USB ook netjes aan de achterkant van de A1200 uit.
      Dan ben je voor ongeveer 250 klaar qua turbo kaart en heb je een belachelijk snelle A1200.



      Last edited by MrZ; 25-02-2024, 13:52.
      [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

      Comment


        #4
        Waar komt die koeler vandaan ? Want dat past mooi zo onder het toetsenbord

        Comment


        • MrZ
          MrZ commented
          Editing a comment
          Is gewoon een standaard CM4 koeler van Waveshare welke ik bij berrybase.de heb besteld.
          Past inderdaad perfect onder het toetsenbord en super stil, is eigenlijk een 12v welke op 5v draait.
          Koelt ook nog goed, tot nu toe niet meer dan 39 graden gezien @2.2Ghz.
          Last edited by MrZ; 26-02-2024, 19:00.

        • Buzzfuzz
          Buzzfuzz commented
          Editing a comment
          Da's een lekker tempje 39 graden, misschien ook maar eens een PiStorm gaan aanschaffen

        • MrZ
          MrZ commented
          Editing a comment
          Kan een PiStorm32 zoals ik het nu heb alleen maar aanraden eigenlijk.
          Met WHDload is het ff pielen met de settings maar eens ingericht loopt ook dat meer dan prima qua compatibiliteit.
          Maar ook veel brute kracht onder de kap voor een A1200.
      Working...
      X