Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht turbo kaart 040 A1200

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Gezocht turbo kaart 040 A1200

    Om toch een van mijn 1200's weer wat power te geven zoek in een 040 bordje.... Ik hoop dat iemand er eentje "over" heeft. Wil er best een goede prijs voor geven maar geen EBay bedrag uiteraard. Er is ook wel wat inruil mogelijk, dat valt te bespreken. In afwachting.
    Greetz

    #2
    Ik heb een vraag.. geen kritiek.. een oprechte vraag.. ik lees vaker dat mensen een 060 of 040 willen hebben in hun Amiga 1200 en vraag mij dan altijd af "waarom dan?"

    Ja.. 040 is sneller dan een 020 of 030.. en een 060 is weer sneller dan een 040.. oh.. en PPC nog dan.. ook weer snellerrrRRRrrrr!!

    Maar waarom die snelheid? Wat doet men anno 2017 met een Amiga waarvoor een 060 nodig is? Video Editing? Rendering? Super Snel AMOS programeren? (joke)

    Maar zoals ik al zei.. geen kritiek.. een vraag!

    Comment


      #3
      Originally posted by iRetroVolver View Post
      Ik heb een vraag.. geen kritiek.. een oprechte vraag.. ik lees vaker dat mensen een 060 of 040 willen hebben in hun Amiga 1200 en vraag mij dan altijd af "waarom dan?"

      Ja.. 040 is sneller dan een 020 of 030.. en een 060 is weer sneller dan een 040.. oh.. en PPC nog dan.. ook weer snellerrrRRRrrrr!!

      Maar waarom die snelheid? Wat doet men anno 2017 met een Amiga waarvoor een 060 nodig is? Video Editing? Rendering? Super Snel AMOS programeren? (joke)

      Maar zoals ik al zei.. geen kritiek.. een vraag!
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #4
        Het is om alles wat smoother te laten lopen, vooral de demo's. Voor t gamen heeft het geen zin nee das waar.

        Comment


          #5
          Volgens mij heeft Magic een A1200/040. Misschien wil hij upgraden naar een 060 en zijn 040 verkopen?
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


          • Magic
            Magic commented
            Editing a comment
            Eerst een a1200/vampire dan kan die 040 / 128mb memory op de markt
            Abelientje Infant

          #6
          bedankt voor de tip, ff pm gestuurd :)

          Comment

          Working...
          X