Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kickstart rom 3.1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Kickstart rom 3.1

    Ik blijf jullie lastig vallen he, maar heb al op marktplaats gekeken en niet kunnen vinden (nog niet) Kickstart rom 3.1
    Mijn 1200 is nu uitgerust met de 3.0 versie en ik wil graag workbench 3.1 gaan draaien vanwege de installer die niet bij de 3.0 zit :(
    Misschien zelfs later de 3.9 workbench als dat mogelijk is.

    Wie oh wie ?
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    #2
    Kickstart 3.1 ROMS zijn niet zo heel duur hoor, voor 13,90 ex verzendkosten heb je ze al bij o.a. Vesalia.
    https://www.vesalia.de/e_kickstart[151].htm
    [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

    Comment


      #3
      Kan ik je wel aan helpen..
      Stuur even een pm.

      Edit:
      Geen 3.9!! Was nog niet helemaal wakker denk ik.. ( thx hansdc!! )
      heb wel 1tje maar die werkt niet goed.. 3.9 is een custom rom.. geen officiële!!
      Last edited by tsb; 05-04-2017, 14:34.

      Comment


        #4
        And if all fails.. kun je ook nog even bij >>TBTorro<< terrecht.. die gast heeft ooit eens een oude Commodore Amiga Retailer voorraad leeggetrokken

        Comment


          #5
          Originally posted by DdAzZ View Post
          Mijn 1200 is nu uitgerust met de 3.0 versie en ik wil graag workbench 3.1 gaan draaien vanwege de installer die niet bij de 3.0 zit :(
          Strict genomen heb je geen kickstart 3.1 ROMs nodig om WB 3.1 te kunnen installeren. Voor OS3.9 heb je wel KS3.1 nodig, maar dat is eigenlijk de Windows ME/Vista onder de Workbench versies...

          Comment


            #6
            Originally posted by McVenco

            Strict genomen heb je geen kickstart 3.1 ROMs nodig om WB 3.1 te kunnen installeren. Voor OS3.9 heb je wel KS3.1 nodig, maar dat is eigenlijk de Windows ME/Vista onder de Workbench versies...
            Workbench 3.1 is volgens mij inderdaad compatibel met kickstart 3.0.
            [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

            Comment


              #7
              Originally posted by michael View Post

              Workbench 3.1 is volgens mij inderdaad compatibel met kickstart 3.0.
              Dank heren, geen 3.9 dus maar gewoon de 3.1 versie draaien dus op de ks 3.0. We komen steeds verder. Moet er na al die jaren wel weer even inkomen zeg.
              [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

              Comment


                #8
                Als je daar toevallig een Blizzard in hebt steken kan je hem ook gewoon softkicken met blizkick. Werkt goed. Wel de Amiga niet afzetten nadat je OS3.9 hebt geinstalleerd maar weer opnieuw blizkick installeren anders loopt de eerste koude start weer vast omdat hij geen 3.1 rom vindt.

                Comment


                  #9
                  Originally posted by SimonV View Post
                  Als je daar toevallig een Blizzard in hebt steken kan je hem ook gewoon softkicken met blizkick. Werkt goed. Wel de Amiga niet afzetten nadat je OS3.9 hebt geinstalleerd maar weer opnieuw blizkick installeren anders loopt de eerste koude start weer vast omdat hij geen 3.1 rom vindt.
                  Helaas geen Blizzard aanwezig
                  Maar aangezien 3.9 eigenlijk de Windows ME/Vista onder de Workbench versies is volgens McVenco, ga ik daar maar niet naar kijken en ga Wb3.1 draaien.
                  Net een 4Gig CF kaartje besteld en dan morgen de boel netjes installeren tezamen met het aan de praat krijgen van de PCMCIA kaart die vandaag binnen komt
                  Last edited by DdAzZ; 05-04-2017, 13:38.
                  [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                  Comment

                  Working...
                  X