Announcement

Collapse
No announcement yet.

commodore / amiga muismat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    commodore / amiga muismat

    Ik zag laatst in een thread hier foto's langskomen van een commodore muismat.. waar kan ik die bestellen? ik ben serieus :)

    #2
    welk draadje ?

    Comment


      #3
      deze https://amiga.cafe/forum/main-forum/...by-revisie-2-0

      Comment


        #4
        Heb ik toen hier gekocht -> https://shoox.de/mauspads/?p=1

        Ik zag echter dat hij die bepaalde variant niet meer heeft.. maar vragen kost niks.

        Comment


          #5
          thanks, ik ga het proberen :)

          Comment


            #6
            Mocht hij ze niet meer maken, vraag dan voor het PSD bestand zodat je die zelf kunt aanbieden elders (en kunt delen hier.. lol)

            Comment


              #7
              Megatron of jij maakt even een mooie foto, dan maak ik hem wel na in hoge kwaliteit

              Comment


              • Megatron
                Megatron commented
                Editing a comment
                Zal nooit het gewenste resultaat hebben omdat een lens van een DSLR altijd een bolling zal hebben. Dan kun je hem beter inscannen op 1200dpi of meer.

              #8
              het gaat me eerlijk gezegd niet om dat exacte model. maar een donkere muismat met iets van commodore of amiga er op. maar ik shop nog even rond, thanks :)

              Comment


                #9
                Originally posted by rvo View Post
                het gaat me eerlijk gezegd niet om dat exacte model. maar een donkere muismat met iets van commodore of amiga er op. maar ik shop nog even rond, thanks :)
                Dan check >> DIT! << eens of dat iets is voor je..

                Comment


                  #10
                  nice find! maar wel erg paars. en erg klein :)

                  Comment


                    #11
                    heb de zwarte van de foto besteld ergens, via ebay. dank voor het meedenken allemaal.

                    Comment


                      #12
                      Oh een zwarte wou je hebben... ik dacht dat je die andere mooi vond.. daar heb ik er toen in Amsterdam ruim 1000 van weggegeven.. jammer dat ze nu voor dik geld op eBay Duitsland staan.. ik weet precies wie dat waren.. paar Duitsers die meteen begonnen in te laden.. naja.. dat soort mensen heb je helaas ook.

                      Comment


                      • rvo
                        rvo commented
                        Editing a comment
                        het is niet anders! ik heb je daar nog zien staan ook, volgens mij. had geen idee dat ik ooit een muismat nodig had. maar ik wilde per se van mn Logitech muis af en heb nu een hele mooie anonieme muis. die het dus niet doet op een glimmend bureaublad.. :|
                    Working...
                    X