Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vergeet je HCC pas niet op de Commodore HCC dag 17 december

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Kunnen we stellen dat het tachtiger-jaren idee van gebundelde clubs simpel zand is? Ik denk het. De toegevoegde waarde van HCC is bijkant nihil. Volg de sinus: afmelden en actief bijdragen aan lokale initiatieven.
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      #17
      Vroeger kon je goedkoper naar de HCC dagen, je leende dan wat kaarten van andere leden die op een andere dag gingen zodat je vriendin en vrienden ook mee kon.
      Dit werd steeds moeilijker, omdat de regels rond die kaarten steeds strikter werden.
      Het blaadje (computer total) wat je kreeg ging bij mij op een gegeven moment ook zo bij oud papier omdat er niks nieuws meer in stond.

      ben lang lid geweest, maar zie geen meerwaarde meer in het lidmaatschap, ik betaal wel bij de deur.

      Comment


        #18
        Maar... wie komen er eigenlijk, morgen?



        Megatron, Tahoe, tsb, Joshua5, Berry, Ikilledher, WHiZZi, rvo, Magic?
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #19
          *meldt zich*

          Ik heb de nobele taak op mij genomen om rond 06:30 te vertrekken om met mijn retro bus de retro voorraad van de retro computer club op te gaan pikken. Dus ik ben d'r bij..

          Comment


            #20
            Ben er morgen ook Met A600 vampire 2.
            [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

            Comment


              #21
              tsb Present!

              Comment


                #22
                Ik kom ook even langsgestrompeld :)

                Is er iemand aanwezig met een USB capable Amiga? Er komt nog een oud Amiga-man langs (zonder eigen HW) die zijn eigen oude AMOS brouwsels graag naar ADF wil omzetten :)
                Ik neem sowieso ook even een PCMCIA CF adaptertje mee, maar USB is natuurlijk nog makkelijker.

                Comment


                • spud
                  spud commented
                  Editing a comment
                  Voor Crow74 dus :)

                #23
                Ik kom niet morgen! /o\
                [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                Comment


                  #24
                  Berry - ja?

                  It's a wonder tall trees ain't layin' down

                  Comment


                    #25
                    Zoek me al drie weken een tering ongeluk naar dat godskolere HCC pasje en kan het maar niet vinden.. nee.. deze keer dus niet!

                    Comment


                      #26
                      Ik ben er ook bij.

                      Comment


                        #27
                        Helaas kon er niet bij zijn. Volgende keer kom ik graag langs met een lege maag.


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                        Comment


                          #28
                          Was weer gezellig druk.
                          Weer een hoop geleerd, zoals dat ik mijn hete lucht soldeerbout niet op 410 graden moet gebruiken.
                          Ik hoop dat ik volgende keer weer kan.

                          Comment


                            #29
                            Haha, 280 is idd een betere temp :)
                            Smelt er niet zoveel plastic

                            Comment


                              #30
                              Originally posted by JeroenV View Post
                              Weer een hoop geleerd, zoals dat ik mijn hete lucht soldeerbout niet op 410 graden moet gebruiken.
                              Click image for larger version

Name:	burning-computer.jpg
Views:	45
Size:	31.9 KB
ID:	9429

                              Jeroen??

                              Comment

                              Working...
                              X