Announcement

Collapse
No announcement yet.

CD32 uitbreidingen SX32 en SX1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    CD32 uitbreidingen SX32 en SX1

    In een ander topic is er hier al over gesproken. Helaas is er slecht nieuws. Door nog eens goed te kijken naar de SX1 viel mij op er een chip ontbrak op het bordje. Na even zoeken op iternet blijkt het een Sygnetics 587C751-4N24 te zijn. De SX1 gebruikt deze als keyboard controller. De vraag is waarom deze chip is verwijderd. Chip kapot of SX1 kapot? Ook vraag ik mij af of het mogelijk is er een nieuwe chip in te stoppen. Het lijkt erop dat deze chip programmeerbaar is. Kortom ik schrijf de SX1 af. Maar natuurlijk mag iedereen zaterdag erop bieden.

    Zaterdag 20 augustus gaan verder proberen de SX32 aan het werk te krijgen. Als we weten wat deze doet, dan kan er geboden worden.
    Iedereen mag zijn naam opschrijven en zijn bod. De hoogste bieder (mits het bod voor het bestuur acceptabel is) om 14.00 uur mag afrekenen en zijn aanwinst(en) meenemen.

    Een lijst lijkt mij de meest eerlijke methode. Je kunt zien wat een ander er voor over heeft en bepalen of je er meer voor wilt geven. Een minimumbedrag is lastig te noemen, omdat ik niet weet of de SX32 werkt. Misschien is hij wel heel eenvoudig te repareren. Ik zie wel op de clubdag.

    #2
    OK, mag je een bod voor niet werkend en wel werkend gekregen?

    Oh, en hoe kun je betalen? Cash, Paypal, of moet ik m'n edentifier mee nemen voor een overschrijving :)

    Comment


      #3
      de sx32 en de sx1 worden apart verkocht dmv bieden.
      liefst natuurlijk cash. Het schijnt dat er in Maarssen ook pinautomaten zijn 😀
      Paypal kan natuurlijk ook. Het gaat erom dat wij het geld binnen hebben VOOR de garantie afloopt (bij de deurdrempel)

      Comment


        #4
        Yes, garantie!!! Oh....wacht....
        :p
        => Commodore A600HD/40 <=
        3D Amiga Gotek frames: http://www.thingiverse.com/_CrazyBob_/designs

        Comment


          #5
          Hm, dus kopen en nooit meer over de drempel dragen zo te horen...

          Neem wel gereedschap mee, haal ik daar de drempels weg. Thuis heb ik ze niet. Levenslange garantie krijgt een nieuwe betekenis.
          [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

          Comment


            #6
            Jammer, dat er een chip mist bij de SX-1. Ik kan je helpen met testen, omdat ik zelf al veel problemen met SX-32 al gezien heb. Ik heb er zelf er twee.
            Last edited by amiga1260; 16-08-2016, 09:13.

            Comment

            Working...
            X