Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gratis dingen en minder gratis dingen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Gratis dingen en minder gratis dingen

    Ik wil ruimte in mijn kast hebben dus wie heeft er interesse in een uniek vergeeld A2000 toetsenbord in de zogenaamde QWERTYUIOP indeling met, jazeker, alle toetsen! Mocht je nou ook stroom nodig hebben, dan heb ik ook nog een prachtige originele A2000 voeding. Laatste keer deed ie het nog.

    Mocht iemand zijn Amiga te licht vinden, ik heb nog een Seagate MFM disk liggen (weet zo niet welke) met bijpassende MFM-controller en een daar weer bijpassende Zorro->ISA convertor bij zodat dit theoretisch in een Amiga zou kunnen werken.

    Als je niet meer werking verwacht dan een hoop herrie als je er stroom op zet, dan kan ik zeggen dat dit volledig functioneert. De rest heb ik nooit getest.

    Omdat ik toch mijn A2000-reserve voorraad aan het weg doen ben, heb ik ook nog een Amiga 2301 Genlock liggen.

    Wat betreft echte Amiga spullen was dit het wel. Ik heb ook nog steeds een Raspberry Pi2 in een Commodore64 Breadbin te koop (met Keyrah2 interface) en een daarbij passende USB NES en N64 joysticks en uiteraard een voeding. Het ding draait nu Raspbian en er draaien verschillende emulators op (o.a. UAE4ARM )

    Eigenlijk wat de gek er voor geeft. Ik wil er het liefst om en de nabij de €125 voor hebben vanwege de combinatie van alles.

    Alles is mee te nemen naar Maarssen of anders op te sturen tegen verzendkosten.


    Last edited by WHiZZi; 14-06-2016, 16:20.

    #2
    Hey,

    dat keyboard heb ik eventueel wel interesse in. als vervanger van mijn QWERTZ keyboard met afgebroken ESC knop...

    Comment


      #3
      Kom je ook naar Maarssen? Ik denk dat ik sowieso alles mee neem daarnaartoe.

      Comment


        #4
        Originally posted by WHiZZi View Post
        Kom je ook naar Maarssen? Ik denk dat ik sowieso alles mee neem daarnaartoe.
        Ik zelf zal er denk ik niet bij zijn, maar als ik het TSB aardig vraag wil hij hem vast wel voor me meenemen..... :)

        Comment


          #5
          Ja hoor, geen probleem..

          Comment

          Working...
          X