Announcement

Collapse
No announcement yet.

Small Garage Sale :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Small Garage Sale :)

    In het kader van uitdunnen van mijn hobby spullen heb ik een zwik op MP staan. Dit bericht voor degene die niet op MP kijken (kan mij dat niet indenken) In principe gaat alles de deur uit op een paar pareltjes na die ik wil behouden/bewaren. Ik verkoop onder de naam ForSale op MP. Er komt dus nog meer, als iemand belangstelling heeft voor de hele zwik in een keer laat je mij het maar weten. Het gaat niet weg voor een appel en ei, als ik het kopen kost mij dat ook centjes. Dus in principe niet bedoeld voor handelaren maar liefhebbers :)

    Ik heb veel plezier beleeft aan Amiga en Commodore afgelopen 17 jaar, veel in handen gehad veel gebouwd en veel verkocht :) Voor mij is het wat klaar althans de manier waarop ik bezig was. Zal af en toe wel even langs waaien op AC maar niet frequent meer. Ik wens een ieder nog veel amiga plezier toe de komende tijd voor degene die lekker stug doorgaan :)
    Bedankt en tot weder horen.

    Hokje! :) :)


    #2
    Doe dan lief en een linkje.. Ik ben maar weer zo vrij geweest: Klikje

    Comment


      #3
      WHiZZi had ik moeten doen, iig bedankt!


      OA:
      C64's boxed
      C128's boxed
      C16's boxed
      ​Plus 4 Boxed
      1541's
      1551's
      cartridges diversen
      Handige Diverse Hardware C64/Amiga
      Vic 20's boxed
      Diverse tape decks
      Spectrum's
      MSX
      Boeken
      Joysticks diverse uitvoeringen
      Diskettes
      Acorn
      Kabels
      Tapes (Commodore, Spectrum)
      En meer.......


      Ik zal ff een complete lijst maken, doe het even uit mijn hoofd :) Voor degene die alles over neemt, dus inc. het aangeboden op MP, valt er te praten over de prijs. NP!



      Comment


        #4
        OA:

        Diverse monitoren
        Game Consoles (Nintendo, SEGA, Phillips, PONG, PS etc)
        C64 T
        Netwerk kaartjes Amiga

        more to come :)


        Comment


          #5
          Geen interesse in alles. Wel interesse in een 1551. Ik zal een pm sturen.

          Comment


            #6
            Hier ook geen interesse in alles, maar wel in specifieke c64, c16, plus 4, amiga hw. Pm gestuurd.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


              #7
              Iemand nog een c64 Reu Te Koop of commodore speakers voor een Amiga ?

              Comment

              Working...
              X